Miten hemmetissä Kurt Angle on TNA:ssa... Paitsi että oli lomautettu WWE:stä, eikä muuten saanut töitä. Oli aika huonossa kunnossa mutta ei sitten pystynytkään olemaan kauaa kehästä poissa, vaikka piti tyytyä pienempiin kuvioihin.
Miksi Angle TNA:ssa?
6
386
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
..taisit itse vastata omaan kysymykseesi... eli McMahon pisti sen sairaslomalle vaikka äijä ois halunnu painia. Ja tuleehan sille TNA:ssa ainakin mun mielestä kiinnostavampia vastustajia ku ois WWE:ssä tullu.
- Badass
Eikös Angle itse halunnut hieman vapaata painista, mutta Vince heitti menemään?
- gary.dahlman
Badass kirjoitti:
Kurt meni pyytämään Vinceltä vapautusta WWE:sta koska loukkaantumiset alokoivat painaa,ja Kurt halusi viettää enemmän aikaa perheensä kanssa joten neuvotteluitten jälkeen Vince vapautti Anglen sopimuksestaan,mutta Angle päätti tehdäkin toisin ja huijasi MMA-huhuilla ja meni TNA:han!!!
- Badass
gary.dahlman kirjoitti:
Kurt meni pyytämään Vinceltä vapautusta WWE:sta koska loukkaantumiset alokoivat painaa,ja Kurt halusi viettää enemmän aikaa perheensä kanssa joten neuvotteluitten jälkeen Vince vapautti Anglen sopimuksestaan,mutta Angle päätti tehdäkin toisin ja huijasi MMA-huhuilla ja meni TNA:han!!!
Miten niin huijasi? Hänhän oli oikeastikin sopimusaikeissa MMA-porukoiden kanssa, mutta siirtyikin sitten TNA'han.
- The_Hitman
Badass kirjoitti:
tästähän jutusta löytyy taas nää kolikon kummatkin puolet...
ANgle kertoo, että hän oli turhautunut WWEhen ja miten häntä siel käytettiin ja hän olisi halunut viettää enemmän aikaa perheensä kanssa ja parannella itteensä...
Vince taas kertoo, että Kurt ei suostunut pitään taukoo ja hänet sen takia lomautettiin ja lopulta potkitiin pihalle... - Badass
The_Hitman kirjoitti:
tästähän jutusta löytyy taas nää kolikon kummatkin puolet...
ANgle kertoo, että hän oli turhautunut WWEhen ja miten häntä siel käytettiin ja hän olisi halunut viettää enemmän aikaa perheensä kanssa ja parannella itteensä...
Vince taas kertoo, että Kurt ei suostunut pitään taukoo ja hänet sen takia lomautettiin ja lopulta potkitiin pihalle...Eli jokainen voi siis tehdä omat johtopäätöksensä asiasta, mutta tuo Hitmanin lausahdus on kaikista lähimpänä. Näin uskoisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856