Eli menossa joulukuussa Adelaideen. Mitä siellä voi ja kannattaa tehdä? :) Onko minkälaisia sukellusmahdollisuuksia? Mitä nähtävyyksiä jne. Kertokaa vähän kokemuksia.
Kokemuksia Adelaidesta?
3
642
Vastaukset
- Sissi
Olimme 2v sitten häämatkalla ensin viikon Melbournessa ja sitten viikon Adelaidessa australialaisen kaveripariskunnan vieraana. Meille viinejä ja golfia harrastavana Adelaide oli mitä sopivin. Adelaidessahan on Penfoldsin Magill Estate ja kaupungin lähettyvillä useampia viinialueita. Toivottavasti käytössäsi on auto! Sukelluksesta en osaa tarkemmin sanoa, mutta lautailuun sopivia rantoja löytyy. Pitää vain muistaa varoa haita. Itse kaupungin keskusta on asukaslukuun nähden melko pieni, mutta toimiva. Sain viimeksi tänään viestin kaveriltani Adelaidesta. Siellä oli eilen ollut 35c. Oikein ihanaa matkaa! Kateeksi käy ;-)
- rannalle vaan
Adelaiden vesiltä löytyy whitepointer-nimisiä 5m pitkiä haita jotka ovat vieneet monta surfaajaa. Jos olet rohkee niin sekaan vaan.
- Reissusika
Viinit kiinnostavat kyllä. Täytyy miettiä vielä vähän muuta ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201