Eli menossa joulukuussa Adelaideen. Mitä siellä voi ja kannattaa tehdä? :) Onko minkälaisia sukellusmahdollisuuksia? Mitä nähtävyyksiä jne. Kertokaa vähän kokemuksia.
Vastaukset 3
- Sissi
Olimme 2v sitten häämatkalla ensin viikon Melbournessa ja sitten viikon Adelaidessa australialaisen kaveripariskunnan vieraana. Meille viinejä ja golfia harrastavana Adelaide oli mitä sopivin. Adelaidessahan on Penfoldsin Magill Estate ja kaupungin lähettyvillä useampia viinialueita. Toivottavasti käytössäsi on auto! Sukelluksesta en osaa tarkemmin sanoa, mutta lautailuun sopivia rantoja löytyy. Pitää vain muistaa varoa haita. Itse kaupungin keskusta on asukaslukuun nähden melko pieni, mutta toimiva. Sain viimeksi tänään viestin kaveriltani Adelaidesta. Siellä oli eilen ollut 35c. Oikein ihanaa matkaa! Kateeksi käy ;-)
- rannalle vaan
Adelaiden vesiltä löytyy whitepointer-nimisiä 5m pitkiä haita jotka ovat vieneet monta surfaajaa. Jos olet rohkee niin sekaan vaan.
- Reissusika
Viinit kiinnostavat kyllä. Täytyy miettiä vielä vähän muuta ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560