Mun Pelissä on ihmeellinen vika tai joku bugi. Kun lyön tuolilla niin JR hehkuttaa että tei stunnerin jotai vikaa?
Smackdown vs RAW 07 ongelma
5
343
Vastaukset
- Badass
Mulla taas kävi näin, että tein The Rockilla DDT'n niin Cole hehkuttaa, että olipas hieno Rock Bottom -.-. Eli se ''bugi'' esiintyy valitettavasti joka SvR07 pelissä.
- gary.dahlman
kesken UT:n sisääntulon King huutaa Jr look at the puppies ja JR vastaa The puppies are in trouble!
Mitä vittua!MIKS KELLÄÄN MUULLA EI KONE SIINÄ BUGITA?!?!?!?!??!?!?!?! - Badass
gary.dahlman kirjoitti:
kesken UT:n sisääntulon King huutaa Jr look at the puppies ja JR vastaa The puppies are in trouble!
Mitä vittua!MIKS KELLÄÄN MUULLA EI KONE SIINÄ BUGITA?!?!?!?!??!?!?!?!Eihän ne selostajat minkään sisääntulon aikana mitään puhu? Ainakaan minulla kyseistä ei ole tapahtunut.
- GD!!!!
Badass kirjoitti:
Eihän ne selostajat minkään sisääntulon aikana mitään puhu? Ainakaan minulla kyseistä ei ole tapahtunut.
Weird!
Ei se muiden sissäntulojen aikana puhu....Lol!!!Aika paha Bugi!!Eikä se ollu ees Season-Modessa!
Mut voi johtuu siitä että matsi oli Tag team match
UT&Kane VS Foley&Carlito ja se oli vielä Heatissa!!
Vai mistähä toi johtuu????ÄÄK OON OSTANU VAJAKIN PELIN!!!!!!!!!!!!!
- Striper
Minä teen Batistalla Batista-Bombia niin Cole huutaa RKO? Hmm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530