Olen tuntenut pari vuotta oinasmiehen.Tämä on alkanut katsoa perääni ja en tiedä haluaako hän vain seksiä...
Käyttääkö oinas hyväksi?
10
3830
Vastaukset
- bassobambu
Voi mahdollisesti olla aidosti liikkeellä, mutta jos on toisia säätöjä samanaikaisesti niin siitä tee johtopäätös "voi vaan käyttää hyväksi"
Tunnen aika paljon näitä oinaita ja heillä on taipumusta sössiä aina ihmissuhteensa, siksi he ovat aika etäisiä ja yksinäisiä. Ja koskaanhan he ei vikaa hae itsestään, tai eivät myönnä virheitään.
Siksi heistä tulee kylmiä,laskelmoivia ja hyväksikäyttäjiä.
Jotkut tuntemani oinaat onnistuvat ihmissuhteissaan, mutta heitä on vaan todellä vähän.- E.T.
Oinas ei varmasti ole kylmä!! Omapäinen ja itsekäs se voi olla, mutta ei kylmä. Hoitaa ja huolehtii lapsensa hyvin eikä mäkätä akalleen joka ostoksesta. Yrittää pysytellä sovussa mahdollisimman pitkään eikä osaa tapella.
Hyväksikäyttäjäksikään en oinasta voisi sanoa, sillä oinashan rakastuu aika tulisesti ja nopeasti. Jos juttu ei kuitenkaan pidemmän päälle natsaa, hän lähtee eikä turhaa jää roikkumaan. - Oinasmies vm 57
E.T. kirjoitti:
Oinas ei varmasti ole kylmä!! Omapäinen ja itsekäs se voi olla, mutta ei kylmä. Hoitaa ja huolehtii lapsensa hyvin eikä mäkätä akalleen joka ostoksesta. Yrittää pysytellä sovussa mahdollisimman pitkään eikä osaa tapella.
Hyväksikäyttäjäksikään en oinasta voisi sanoa, sillä oinashan rakastuu aika tulisesti ja nopeasti. Jos juttu ei kuitenkaan pidemmän päälle natsaa, hän lähtee eikä turhaa jää roikkumaan.Ton mä allekirjotan täysin..
- Kalatar81
Oinasmies vm 57 kirjoitti:
Ton mä allekirjotan täysin..
Vai ei oinaat osaa tapella... Tuo ei sitten pidä yhtään paikkaansa. Tapaamani oinasmiehet ovat kaikki olleet itsekkäitä, mustasukkaisia ja väkivaltaisia. Tiedän kyllä kokemuksesta ja muutamasta mustasta silmästä... Ei enää ikinä oinasta minulle.
- Härkä
Kalatar81 kirjoitti:
Vai ei oinaat osaa tapella... Tuo ei sitten pidä yhtään paikkaansa. Tapaamani oinasmiehet ovat kaikki olleet itsekkäitä, mustasukkaisia ja väkivaltaisia. Tiedän kyllä kokemuksesta ja muutamasta mustasta silmästä... Ei enää ikinä oinasta minulle.
voin sanoa että kaikki on yksilöitä mutta kyllä tämä minun tapaukseni osasi käyttää hyväkseen koska sitä rakkautta en todellakaan ikinä nähnyt saati sitten tulisuutta mutta tapella se ei osaa tai sitä ei vaan kiinnostanut. mutta en silti ala ihmisiä varoittelemaan oinaista koska kaikki on yksilöitä niin kun jo sanoin
- Perus oinas
Kalatar81 kirjoitti:
Olet törmännyt renttuihin jotkut naiset kerää niitä epätoivoisesti.Horoskoopista riippumatta.
- samaa mieltä
Kalatar81 kirjoitti:
Valitettavasti kokemuksesta.
Alleviivaan ja nyökyttelen kaiken kirjoittamasi...
todellakin kokemuksesta, valitettavasti... - 2905
Kalatar81 kirjoitti:
Seurustelin oinasmiehen kanss 1,5 vuotta, yhtä tappelua, nyrkiniskuja ym. repimistä ja kaikki johtui vai ja ainoastaan sairaaloisesta mustasukkaisuudesta. Oinasmiehet ovat myös laskelmoivia, seksiä ruinaavia kakaroita vaikka ikää olisi 100 v. Petyin tulisesti oinasmieheen.
- nyt jälkeen
2905 kirjoitti:
Seurustelin oinasmiehen kanss 1,5 vuotta, yhtä tappelua, nyrkiniskuja ym. repimistä ja kaikki johtui vai ja ainoastaan sairaaloisesta mustasukkaisuudesta. Oinasmiehet ovat myös laskelmoivia, seksiä ruinaavia kakaroita vaikka ikää olisi 100 v. Petyin tulisesti oinasmieheen.
Että pääsit eroon, koska kaikki eivät pääse, ainakaan helpolla.
Ole onnellinen, vaikka vituttaakin jälkeenpäin.
Mutta ehkä vuosien kuluttua voit huokaista, ehkä opittua tullut jotakin.
Ole onnellinen tässä ja nyt, elämä hymyilee vielä, tuleehan uusi vuosikin pian.
Mutta joku ei koskaan opi, hän vikisee ja itkee, vuoroin raivoaaja hakkaa nyt jotakin TOISTA, eikä opi virheistään...
hakkaa kippurasarviaan heinään ja kaataa kaiken sen minkä sinä koit ennen, jonkun toisen niskaan.
- oinasmiehelle
Hei!
Onasmies ei voi käyttää hyväksi, ainakaan kaikkia naisia, koska oinasmiehen järki on hyvin lyhytjänteistä ja hän ajattelee vain omaa tarvettaan hyvin lyhytnäköisesti,,, MUTTA me naisethan ajatellaan ajatellaan aivan toisella tavalla TUNTEELLA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399