Kuka sitä jaksais olla joulun rauhallisesti. Kun kuukauden pikkujouluis kiertää ja rynkyttää joka yö aina uuden pikkujoulumisun kaa ni on sit jotai syytä vetää lonkkaa enne uudenvuoden hulabaloota. Nyt jo 4 pikkj. ja 17 jäljellä ja turhia lässyn lässyn juttuja pitäny jättää ja päällekkäisyyksiä tietty.Enhä mäkän ny kahteen paikkaan repee.
Hyvä syy
ennen joulua
2
1876
Vastaukset
- heebo123
ei voi auttaa!
- kateellinen
Miten voi olla noin paljo pikkujouluja.. kolmetkin on jo paljo.. Kaveri saa s**tana kuus niin monelta ettei monet elinaikanaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575