keikkoja ???

lumi3

Heipsan.Oisko kellään tietoo mistä parhaiten saisi tietoonsa noita Dingon,Even ja duo keikkojen päivämääriä gon ei tuo Dingojen kotisivutkaan kaikkia aina kerro:( Oisko Ansulla antaa muutamaa vinkkiä?:) Jotta tulee tilattuu oikeelle päivälle tuo laivalippu Isabellalle:)

15

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Manna*

      Lähtöjä on silloin ainakin 2 (oliks se maaliskuun 31.pvä??) eikä vielä näy Viikkarin sivuilla maaliskuun artistit/lähdöt. Eli vaikea sanoa, mikä lähtö se Dingokeikka on. Mutta jospa ansulla tai jollain olis "sisäpiiritietoa" jaettavaksi, niin mikä jottei =)

      Dingon keskustelupalstalla DingoWebissä on keikkatietoja (olet ehkä kurkkinutkin) ja mm. Erikin sivuilta löytyy jotain myös...

      • Anniina

        Maaliskuussa se laivareissu on 31.3 ja uskoisin että se olisi se iltalähtö. kai vuoden alussa viking linen sivuilla tuokin ilmoitetaan tarkemmin...nyt taitaa olla vielä vähän aikaista.

        foorumilta löytyy keikat osoitteesta http://www.phpbbserver.com/dingoweb/
        ja dingomanian sivuilta myös löytyy keikat
        ja erikvalkama.com sivuilta löytyy keikkoja.


      • *Manna*
        Anniina kirjoitti:

        Maaliskuussa se laivareissu on 31.3 ja uskoisin että se olisi se iltalähtö. kai vuoden alussa viking linen sivuilla tuokin ilmoitetaan tarkemmin...nyt taitaa olla vielä vähän aikaista.

        foorumilta löytyy keikat osoitteesta http://www.phpbbserver.com/dingoweb/
        ja dingomanian sivuilta myös löytyy keikat
        ja erikvalkama.com sivuilta löytyy keikkoja.

        Ei oo ihan ilmaista lystiä Isabellalla seilaaminen...Viikkarin sivuilta viikonloppulähtöjen hintoja tuossa selasin =) Ei kun säästämään. Lähdettävä kun kuitenkin on.


    • Mary-Ann

      Eli ihan tuolt Viking Linen sivuilta löytyy Dingon keikat, ku laittaa artistihakuun DINGO. Ja Dingon ja duon keikat on Dingomanian sivuil ja Even soolot löytyy Daltones.com tai .fi. Ja sit erikvalkama.com:sta löytyy kans jotain infoo.

      Noi Isabellan hinnat vielä korkeel, mut kannattaa hiukka lähempänä katella, ku hinnat on saattanu tippuu! Mut kannattaa seurata tilannetta netistä, ettei hytit lopu kesken, sillä se olis suuri vahinko!!!

    • Mary-Ann

      Nii juu sen verta viel, et toi Isabella on iltalaiva, joka tahtoo sanoa, et lähtee jossain ysin paikkeil illal! Amorella on sit se aamulaiva, jossa Dingo EI ole esiintymässä...

      • ....

        matkatoimistoista voi saada halvemmalla... viimeks ainaki oli netissä samaa luokkaa hinnat ja saatiin matkatoimistosta paljon halvemmalla johon kuului kuljetukset!


      • Mary-Ann
        .... kirjoitti:

        matkatoimistoista voi saada halvemmalla... viimeks ainaki oli netissä samaa luokkaa hinnat ja saatiin matkatoimistosta paljon halvemmalla johon kuului kuljetukset!

        Mitä viimeks tutkailin hintoja yllä mainittujen toimistojen sivuilta, niin samoja hintoja kuin laivallakin. Toki voi olla, että on joitain tarjouksia joskus! Varsinkin jos tulee joskus jostain kauempaa, niin matkat kuuluu pakettiin. Mutta kun sitä asuu Turussa, nii eipä tarvi matkoja miettiä, ku hyppää vaan ykkösen bussiin ja katsoo, et se menee satamaan eikä lentokentäl:)


      • lumi3
        Mary-Ann kirjoitti:

        Mitä viimeks tutkailin hintoja yllä mainittujen toimistojen sivuilta, niin samoja hintoja kuin laivallakin. Toki voi olla, että on joitain tarjouksia joskus! Varsinkin jos tulee joskus jostain kauempaa, niin matkat kuuluu pakettiin. Mutta kun sitä asuu Turussa, nii eipä tarvi matkoja miettiä, ku hyppää vaan ykkösen bussiin ja katsoo, et se menee satamaan eikä lentokentäl:)

        Kiitoksset jokaiselle noista vinkeistä.Eikös Dingo ollut Isabellalla samoihin aikoihin viime vuonna? Silloin vain ei tullut lähdettyä,ja nyt pitää tuo laivareissu kyllä kokkeilla .Mutta ensin naatiskelemaan Dinkoo tuohon Turun junnu mestaan joulukuun 9 päivä,jef:) Kyllä pitää sanoo että kyllä tuo Eve ja Nipa vaan niin komeita on:)Ikä tuonut makeeta karismaa,oikeen vetää hymyyn suun.Hyvä hyvä.


      • Mary-Ann
        lumi3 kirjoitti:

        Kiitoksset jokaiselle noista vinkeistä.Eikös Dingo ollut Isabellalla samoihin aikoihin viime vuonna? Silloin vain ei tullut lähdettyä,ja nyt pitää tuo laivareissu kyllä kokkeilla .Mutta ensin naatiskelemaan Dinkoo tuohon Turun junnu mestaan joulukuun 9 päivä,jef:) Kyllä pitää sanoo että kyllä tuo Eve ja Nipa vaan niin komeita on:)Ikä tuonut makeeta karismaa,oikeen vetää hymyyn suun.Hyvä hyvä.

        Eli tosiaan Gigglariin itekki suuntaan tieni, ku tossa miltei nurkan takan on! Mietin vaan, et mihkä ne meinaa noita bändei siel sijoittaa, kos viimeks ku olin Gigglaris (tosin 2 vuot sit), ni ei siel kyl ollu sellast paikkaa mihi olis voinu bändin sijoittaa... Ja pien paikka siin mieles, et se isoinki puoli ei mikään jätte stora ol! Ajois vaan notkuun sin lavan eteen:) Mist päi LUMI3 oot?


      • Kinos
        lumi3 kirjoitti:

        Kiitoksset jokaiselle noista vinkeistä.Eikös Dingo ollut Isabellalla samoihin aikoihin viime vuonna? Silloin vain ei tullut lähdettyä,ja nyt pitää tuo laivareissu kyllä kokkeilla .Mutta ensin naatiskelemaan Dinkoo tuohon Turun junnu mestaan joulukuun 9 päivä,jef:) Kyllä pitää sanoo että kyllä tuo Eve ja Nipa vaan niin komeita on:)Ikä tuonut makeeta karismaa,oikeen vetää hymyyn suun.Hyvä hyvä.

        Kun niin kauheesti miehiä kehuskelet,oletko ajatellut kahen kimppaa vai yhen...Eikö nuo molemmat vaarit ole regastettuja.Hojo hojo


      • Mary-Ann
        Kinos kirjoitti:

        Kun niin kauheesti miehiä kehuskelet,oletko ajatellut kahen kimppaa vai yhen...Eikö nuo molemmat vaarit ole regastettuja.Hojo hojo

        Kaikillahan heillä on vaimot ja lapsiakin kaikilla vähintään se yks! Itsekin perheellinen, jotenka kyllä se musiikki on joka mut niil keikoil vetää, eikä mitkään kimppakivat:) Niin loistava fiilis keikoil, et huhhuh! Tuuppa ite joskus keikoil, ni ymmärrät, et musan takii siel 99,9% käy...


      • lumi3
        Mary-Ann kirjoitti:

        Kaikillahan heillä on vaimot ja lapsiakin kaikilla vähintään se yks! Itsekin perheellinen, jotenka kyllä se musiikki on joka mut niil keikoil vetää, eikä mitkään kimppakivat:) Niin loistava fiilis keikoil, et huhhuh! Tuuppa ite joskus keikoil, ni ymmärrät, et musan takii siel 99,9% käy...

        Do Dii ,on tainnut jollain jäänyt päivän lääkitys ottamatta kun noin kaksimieliset ajatukset.Olen kanssa perheellinen ja sanoin vain mielipiteeni keulahahmoista.Ei kai se ole kiellettyä?Onhan se vain plussaa yhtyeellekin kun hyvältä näyttävät ja kuullostavat.
        Joo,täältä Turun suunnalta olen ja sittenpähän nähhään miten Giglari on järjestänyt yhtyeelle tilaa.Onhan siellä nykyään alvariis joku yhtye soittamassa että kenties ovat laajentaneet.


    • *Manna*

      Maaliskuussa -07 M/SIsabella --> artistit =)
      Eikun varaamaan. Nopeimmat syö hitaat.

      • :))

        Kannattaako hiukka vartoa... Vielä hytit hirmuhinnoissa!


      • *Manna*
        :)) kirjoitti:

        Kannattaako hiukka vartoa... Vielä hytit hirmuhinnoissa!

        Kävin kurkkaamassa viikkarin sivuilla, ja musta näytti että hinnat on ennemmin nousseet..? Ehkä sittem tulee vielä joku "ale" mutta epäilen. Ehtii hytit mennä sitä ennen.
        Tuolla on muuten samalla risteilyllä rav.terapeutti Hanna Partanen ja ihQ Tomi Metsäketo (not)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe