Extrafilm, Fastlab vai Ifi?

hmm mm.

Onko kokemuksia, että mikä noista on paras?

Fastlabilla ois kovin halpaa, ja extrafilmillä myös, mutta onko kuvien laatu millaista sitten..?
Ifiltä olen yleensä tilannut, että onko noiden kahden muun jälki huonompaa ifiin verrattuna?

4

4874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin jos

      vertaa esim. Ifiin. Tai sanotaan niin että ainakin kun teetin aikoinani filmistä kuvat paperille ja cd:lle Ifillä niin laatu oli niin paskaa etten voi suositella sitä kellekään, kuvissa oli kohinaa elikkä liekö Ifin skanneri niin surkea että lisää sitä siihen. Sitten vaihdoin Extrafilmille ja siellä on laatu ihan toista luokkaa, kuvat on kuin postikortteja. Toinen hyvä jota voin suositella on KuvaPulssi/KuvaPussi, hinta on edullinen ja laatu silti hyvää. Tuota Kuvapulssia käytänkin nykyään mutta en siksi että Extra jotenkin häviäisi laadussa vaan siksi että Kuvapulssi on ainoa joka tekee aitoja Kodak PhotoCD:tä, siis toisinsanoen skannaa kuvat resolla 3072 * 2048 ja tekee niistä PCD- eli PhotoCD-tiedostoja kun muut tekee 1536*1024 resolla JPEG:ksi.

      http://www.kuvapulssi.fi

      http://www.extrafilm.fi

      • nimim. ainakin jos

        Täytyypä tuohon edelliseen viestiini laittaa sellainen korjaus koskien tuota Kuva-Pulssia että Kuva-Pulssin toiminta on ainakin tällä hetkellä "jäissä" joten sinne ei ehkä kannattaisikaan laittaa kuvia kehitykseen. Tällaista tietoa tällä hetkellä, tuota edellistä viestiä kirjoittaessani tuo Kuva-Pulssin nykytilanne ei ollut vielä tiedossani. Mutta eihän vahinko yleensä tulekaan kello kaulassa.


    • Fotari

      Olen odotellut omaa tilaustani Fastlabistä (nimi taitaa olla joku vitsi) nyt yli kaksi viikkoa ("toimitusaika 2-5 arkipäivää").

      Oikeastaan ihan sama mikä laatu on jos kuvia ei ikinä saa käteensä.

      • Risto Reipas

        Kokemukseni Fastlabista on pelkkää plussaa.

        Asun nimittäin paljon aikaa vuodesta ulkomailla ja lähetän digikuvat netin yli kehitykseen ja paperikuvat menevät postissa Suomen kotiini. Extrafilm ei toimi ulkomailta joten käytän Fastlabia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe