Johnnyn paras elokuvarooli?

Viikatemies

Laittakaa tänne omat mielipiteenne, mielestäni ehdottomasti paras oli kuitenkin Jack Sparrow Pirates of the Caribbean elokuvassa.

32

3005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ofthe

      Juu, ehdottomasti paras kyllä mustakin oli Pirates of the caribbeassa se Jack Sparrow`n rooli.

      • zeromjj-d

        oli se Jack Sparrow kyllä paras rooli ja on edelleenkin.. :)


      • ^^niinuli^^
        zeromjj-d kirjoitti:

        oli se Jack Sparrow kyllä paras rooli ja on edelleenkin.. :)

        Höpö höpö, ei todellakaan ole. Paras on minun mielestäni Charlie and the Chocolate factory Willy Wonkan rooi


      • ofthe
        ^^niinuli^^ kirjoitti:

        Höpö höpö, ei todellakaan ole. Paras on minun mielestäni Charlie and the Chocolate factory Willy Wonkan rooi

        Niin, no jokaisella on oma mielipiteensä asiasta :)


      • emmma
        ofthe kirjoitti:

        Niin, no jokaisella on oma mielipiteensä asiasta :)

        Must Jack Sparrown ehdottomast


      • Ger-bii-li
        ^^niinuli^^ kirjoitti:

        Höpö höpö, ei todellakaan ole. Paras on minun mielestäni Charlie and the Chocolate factory Willy Wonkan rooi

        En oo kovin monia nähny, mut Willy Wonkana se oli ihan uskomattoman hyvä :)


    • JcDII

      Jack Sparrowin rooli ei ole lähelläkään Deppin parasta suoritusta, mutta ehdottomasti kaupallisin se on. Itse ehkä eniten pidän Donnie Brasco/Joseph D. Pistonen roolia parhaana. Heti kitereillä tulevat Saksikäsi Edwardin, Ed Woodin, J.M.Barrien (Finding Neverland) sekä William Blaken (Dead man) roolisuoritukset.

    • nasu93

      Johnnyn parhaita rooleja on ollut saksikäsi Edward, J.M. Barrie (Finding neverland), Jack Sparrow ja Willy Wonka...

    • AnCku89

      Sam elokuvasta Benny and joon, sekä tietenkin Jack Sparrow.

      • nimi-Vanessa

        Kaikki ovat olleet oikein hyviä roolisuorituksia häneltä, mutta eniten tykästyin Saksikäsi Edwardiin.Johnylla oli varmaan omat tunteet pelissä vastanäyttelijänsä kanssa, joten herkät kohtaukset koskettivat eniten saksikäsi Edward elokuvassa.:)Silti useissa Johnnyn rooleissa näkyy pientä jännitystä/jäykkämäisyyttä, mutta ei se lopulta kovin paljoa pilaa niin komean miehen suorituksia.Itse kiinnitän enemmän huomiota siihen millainen hän on, saatikka siihen millainen hänen tulisi olla onnistuakseen täydellisesti roolisuorituksestaan.Olen tyytyväinen, että maailma on löytänyt niin hyvän näyttelijän ja komean nappisilmän ihmisten katseltavaksi.=P


      • on se paras!
        nimi-Vanessa kirjoitti:

        Kaikki ovat olleet oikein hyviä roolisuorituksia häneltä, mutta eniten tykästyin Saksikäsi Edwardiin.Johnylla oli varmaan omat tunteet pelissä vastanäyttelijänsä kanssa, joten herkät kohtaukset koskettivat eniten saksikäsi Edward elokuvassa.:)Silti useissa Johnnyn rooleissa näkyy pientä jännitystä/jäykkämäisyyttä, mutta ei se lopulta kovin paljoa pilaa niin komean miehen suorituksia.Itse kiinnitän enemmän huomiota siihen millainen hän on, saatikka siihen millainen hänen tulisi olla onnistuakseen täydellisesti roolisuorituksestaan.Olen tyytyväinen, että maailma on löytänyt niin hyvän näyttelijän ja komean nappisilmän ihmisten katseltavaksi.=P

        Kaikki on kyllä aivan mainioita, mutta itse pidän hirmusesti Gilbert Grapesta, The Man Who Cry ja Yhdeksäs portti.


    • Viva la cannabis

      Johnnyn paras rooli on elokuvassa "Fear and Loathing in Las Vegas". Siinä leffassa hän osasi näytellä todella hyvin huumehuuruista ja vainoharhoista kärsivää lehtimiestä.

      Hän taisi vastanäyttelijänsä kanssa käyttää "vähän" kaikkea kamaa A:sta Ö:hön. Tämä elokuva on malliesimerkki siitä, ettei ihan kaikkea kannata kokeilla, ei edes kokaiinia.

      Peace man...

    • Sumu93

      Mun mielestä parhaat oli ehkä Blow ssa ja pakko olla inissä. Ja olihan se Jack Sparrown roolikin ihan kelpo suoritus. : D

    • Enema

      Jack Sparrow paras näkemäni Deppin elokuvarooli =) todella sopiva henkilö näyttelemään Sparrow'ta, ilmeet ja kaikki tavat ja käyttäytyminen on just nappiin, hauska tyyppi, tykkään todella paljon :D

      • Minä vaan

        Toi on ihan totta mä en tosiaankaan löydä Siitä yhtään mitään moitittavaa!!!


    • Boom boom boom!!!

      Omasta mielestäni Johnny Deppin ehdottoman absoluuttisesti Jack Sparrow'n rooli Pirates of the Caribbean-leffoissa. Sen jälkeen tulee Cry-Baby.

      • JR<3JD

        tota pittäis miettiä kauan nimittäin on pakko myöntää että kaikki on mahtavia...
        ehkä Sam (benny & joon) sillä se on niin naurettavan hauska


      • paras on
        JR<3JD kirjoitti:

        tota pittäis miettiä kauan nimittäin on pakko myöntää että kaikki on mahtavia...
        ehkä Sam (benny & joon) sillä se on niin naurettavan hauska

        roolihahmo jack sparrow.


      • <3Depp<3
        paras on kirjoitti:

        roolihahmo jack sparrow.

        JACK SPAROW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • cher__ry

      Wade Cry Baby Walker!

    • ;)_:)_:D

      Sweeeney todd IS THE BEST!

    • DeppLover

      Ite tykkään Sweeney Toddista, mutta kaikki roolit mitä se tekkee niin non ihan PARHAITA!!! I

      • I<3Depp

        Totta! Johnny sopii rooliin ku rooliin! Johnny on yksinkertaisesti vaan PARAS!


    • Ehdottomasti

      Jack Sparrow

    • Shuvi

      Tällä hetkellä oma henk.koht suosikki rooli on John Dillinger (puolic enemies)
      Jack on tietysti aina jack, ja on ehdottomasti toiseksi paras hahmo Johnnylla :)

    • fgdsa

      john dillinger ja wade walkerrrrrrrrr :D

    • hymy DEPP

      Kaikki TIETENKIN !!

    • 123124124124

      Näitähän on paljon, mutta omat suosikkini ovat Dean Corso, Roux, Ichabod Crane ja Raoul Duke. Huonoja roolisuorituksia Depp ei ole tehnyt, vaikka The Tourist olikin vähän kuivahko.

    • Musta Johnny Depp on maailman paras näyttelijä ja itse olen hänen suuri ihailija. Deppin parhaimmat roolit ovat merirosvokapteeni Jack Sparrow ja suklaatehtailija Willy Wonka. MUTTA JOKAISELLA ON OMA MIELIPIDE!

      • Johnny depp<3

        Ehdottomasti jack sparrow ps. I love u johnny!


    • Johnny Deppin parhaimmat elokuvat ova mielestäni

      Charlie and the Chocolate Factory( tosi upea roolisuoritus suklaatehtailijana)

      Pirates of the Caribbean( hauska klassikko)

      Finding Neverland( dramaattinen kirjailija)

    • projektori-vernus

      3. Captain Jack Sparrow-Pirates of the Caribbean
      -Deppin olemus, kasvonpiirteet, vaatetus ja huumori sopivat loistavasti yhteen

      2. Edward Scissorhands-Edward Scissorhands
      -Deppin niin herkkä ja kaunis suoritus

      1. Sir James Matthew Barrie-Finding Neverland
      -Paras näyttelijä parhaassa elokuvassa. Depp näyttelee upeasti tosielämän kirjailijaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe