Laittakaa tänne omat mielipiteenne, mielestäni ehdottomasti paras oli kuitenkin Jack Sparrow Pirates of the Caribbean elokuvassa.
Johnnyn paras elokuvarooli?
32
3064
Vastaukset
- ofthe
Juu, ehdottomasti paras kyllä mustakin oli Pirates of the caribbeassa se Jack Sparrow`n rooli.
- zeromjj-d
oli se Jack Sparrow kyllä paras rooli ja on edelleenkin.. :)
- ^^niinuli^^
zeromjj-d kirjoitti:
oli se Jack Sparrow kyllä paras rooli ja on edelleenkin.. :)
Höpö höpö, ei todellakaan ole. Paras on minun mielestäni Charlie and the Chocolate factory Willy Wonkan rooi
- ofthe
^^niinuli^^ kirjoitti:
Höpö höpö, ei todellakaan ole. Paras on minun mielestäni Charlie and the Chocolate factory Willy Wonkan rooi
Niin, no jokaisella on oma mielipiteensä asiasta :)
- emmma
ofthe kirjoitti:
Niin, no jokaisella on oma mielipiteensä asiasta :)
Must Jack Sparrown ehdottomast
- Ger-bii-li
^^niinuli^^ kirjoitti:
En oo kovin monia nähny, mut Willy Wonkana se oli ihan uskomattoman hyvä :)
- JcDII
Jack Sparrowin rooli ei ole lähelläkään Deppin parasta suoritusta, mutta ehdottomasti kaupallisin se on. Itse ehkä eniten pidän Donnie Brasco/Joseph D. Pistonen roolia parhaana. Heti kitereillä tulevat Saksikäsi Edwardin, Ed Woodin, J.M.Barrien (Finding Neverland) sekä William Blaken (Dead man) roolisuoritukset.
- nasu93
Johnnyn parhaita rooleja on ollut saksikäsi Edward, J.M. Barrie (Finding neverland), Jack Sparrow ja Willy Wonka...
- AnCku89
Sam elokuvasta Benny and joon, sekä tietenkin Jack Sparrow.
- nimi-Vanessa
Kaikki ovat olleet oikein hyviä roolisuorituksia häneltä, mutta eniten tykästyin Saksikäsi Edwardiin.Johnylla oli varmaan omat tunteet pelissä vastanäyttelijänsä kanssa, joten herkät kohtaukset koskettivat eniten saksikäsi Edward elokuvassa.:)Silti useissa Johnnyn rooleissa näkyy pientä jännitystä/jäykkämäisyyttä, mutta ei se lopulta kovin paljoa pilaa niin komean miehen suorituksia.Itse kiinnitän enemmän huomiota siihen millainen hän on, saatikka siihen millainen hänen tulisi olla onnistuakseen täydellisesti roolisuorituksestaan.Olen tyytyväinen, että maailma on löytänyt niin hyvän näyttelijän ja komean nappisilmän ihmisten katseltavaksi.=P
- on se paras!
nimi-Vanessa kirjoitti:
Kaikki ovat olleet oikein hyviä roolisuorituksia häneltä, mutta eniten tykästyin Saksikäsi Edwardiin.Johnylla oli varmaan omat tunteet pelissä vastanäyttelijänsä kanssa, joten herkät kohtaukset koskettivat eniten saksikäsi Edward elokuvassa.:)Silti useissa Johnnyn rooleissa näkyy pientä jännitystä/jäykkämäisyyttä, mutta ei se lopulta kovin paljoa pilaa niin komean miehen suorituksia.Itse kiinnitän enemmän huomiota siihen millainen hän on, saatikka siihen millainen hänen tulisi olla onnistuakseen täydellisesti roolisuorituksestaan.Olen tyytyväinen, että maailma on löytänyt niin hyvän näyttelijän ja komean nappisilmän ihmisten katseltavaksi.=P
Kaikki on kyllä aivan mainioita, mutta itse pidän hirmusesti Gilbert Grapesta, The Man Who Cry ja Yhdeksäs portti.
- Viva la cannabis
Johnnyn paras rooli on elokuvassa "Fear and Loathing in Las Vegas". Siinä leffassa hän osasi näytellä todella hyvin huumehuuruista ja vainoharhoista kärsivää lehtimiestä.
Hän taisi vastanäyttelijänsä kanssa käyttää "vähän" kaikkea kamaa A:sta Ö:hön. Tämä elokuva on malliesimerkki siitä, ettei ihan kaikkea kannata kokeilla, ei edes kokaiinia.
Peace man... - Sumu93
Mun mielestä parhaat oli ehkä Blow ssa ja pakko olla inissä. Ja olihan se Jack Sparrown roolikin ihan kelpo suoritus. : D
- Enema
Jack Sparrow paras näkemäni Deppin elokuvarooli =) todella sopiva henkilö näyttelemään Sparrow'ta, ilmeet ja kaikki tavat ja käyttäytyminen on just nappiin, hauska tyyppi, tykkään todella paljon :D
- Minä vaan
Toi on ihan totta mä en tosiaankaan löydä Siitä yhtään mitään moitittavaa!!!
- Boom boom boom!!!
Omasta mielestäni Johnny Deppin ehdottoman absoluuttisesti Jack Sparrow'n rooli Pirates of the Caribbean-leffoissa. Sen jälkeen tulee Cry-Baby.
- JR<3JD
tota pittäis miettiä kauan nimittäin on pakko myöntää että kaikki on mahtavia...
ehkä Sam (benny & joon) sillä se on niin naurettavan hauska - paras on
JR<3JD kirjoitti:
tota pittäis miettiä kauan nimittäin on pakko myöntää että kaikki on mahtavia...
ehkä Sam (benny & joon) sillä se on niin naurettavan hauskaroolihahmo jack sparrow.
- <3Depp<3
paras on kirjoitti:
roolihahmo jack sparrow.
JACK SPAROW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- cher__ry
Wade Cry Baby Walker!
- ;)_:)_:D
Sweeeney todd IS THE BEST!
- DeppLover
Ite tykkään Sweeney Toddista, mutta kaikki roolit mitä se tekkee niin non ihan PARHAITA!!! I
- I<3Depp
Totta! Johnny sopii rooliin ku rooliin! Johnny on yksinkertaisesti vaan PARAS!
- Ehdottomasti
Jack Sparrow
- Shuvi
Tällä hetkellä oma henk.koht suosikki rooli on John Dillinger (puolic enemies)
Jack on tietysti aina jack, ja on ehdottomasti toiseksi paras hahmo Johnnylla :) - fgdsa
john dillinger ja wade walkerrrrrrrrr :D
- hymy DEPP
Kaikki TIETENKIN !!
- 123124124124
Näitähän on paljon, mutta omat suosikkini ovat Dean Corso, Roux, Ichabod Crane ja Raoul Duke. Huonoja roolisuorituksia Depp ei ole tehnyt, vaikka The Tourist olikin vähän kuivahko.
Musta Johnny Depp on maailman paras näyttelijä ja itse olen hänen suuri ihailija. Deppin parhaimmat roolit ovat merirosvokapteeni Jack Sparrow ja suklaatehtailija Willy Wonka. MUTTA JOKAISELLA ON OMA MIELIPIDE!
- Johnny depp<3
Ehdottomasti jack sparrow ps. I love u johnny!
Johnny Deppin parhaimmat elokuvat ova mielestäni
Charlie and the Chocolate Factory( tosi upea roolisuoritus suklaatehtailijana)
Pirates of the Caribbean( hauska klassikko)
Finding Neverland( dramaattinen kirjailija)- projektori-vernus
3. Captain Jack Sparrow-Pirates of the Caribbean
-Deppin olemus, kasvonpiirteet, vaatetus ja huumori sopivat loistavasti yhteen
2. Edward Scissorhands-Edward Scissorhands
-Deppin niin herkkä ja kaunis suoritus
1. Sir James Matthew Barrie-Finding Neverland
-Paras näyttelijä parhaassa elokuvassa. Depp näyttelee upeasti tosielämän kirjailijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057