Kauppalehti Option asiantuntijaraati on taas tehnyt tarkastuskierroksensa suomalaisissa ravintoloissa:
Ravintola Holvi Mikkelissä paras Helsingin ulkopuolinen ravintola!
Varmasti kiinnostava tieto niille pääkaupunkiseutulaisille, joilla on kesämökki Mikkelin seudulla. Tälläkin palstalla joku aika sitten mollattiin Holvia - tais olla asialla ruokaravintoloissa käymistä vasta aloittelevat, joiden ravintolakokemukset ovat enimmäkseen akselilla kebab-paikat ja pizzeriat.
Holvi rankattu korkealle
15
1509
Vastaukset
- ...........
Vaikka tällaiset arviot ovatkin osittain "ostettuja". Mutta suosittelen.
- tuokion verran
jaa... onkohan itse omistaja kirjoittanut itseään kiittävän perustekstin?
- lehtensä lukenut
>onkohan itse omistaja kirjoittanut itseään kiittävän perustekstin?
Ei ole. Minulla ei ole minkäänlaista muuta suhdetta ja yhteyttä Holviin kuin mahdollinen asiakassuhde. Viimeksi olen käynyt siellä edellisen omistajan aikana liikelounaalla.
Millä perusteella väität Holvin hyvää rankkausta vedätykseksi? Mikään ravintola ei pysty vaikuttamaan Kauppalehti Option raadin arvioihin muulla kuin hyvällä ruoalla ja palvelulla - arviomiehet ja -naiset nimittäin tulevat paikalle etukäteen ilmoittamatta ja incognito aivan samalla tavoin kuuluisat Michelinin arvioitsijat.
- Ravintola?
Kauppalehden nimikin jo kertoo kaiken.Ei kauhean uskottava arvio.
Tollasiin puffeihin tarvitaan vaan oikeat suhteet oikeisiin ihmisiin.
Ja niitä nykyomistajalla käsittääkseni on.
Mutta en epäile etteikö Holvi olisi laadukas ravintola.Varmasti on.
Mikkeliläisten pitäisi olla vaan ylpeitä ilmasesta mainoksesta.- asiaan perehtynyt
"Kauppalehden nimikin jo kertoo kaiken.Ei kauhean uskottava arvio.
Tollasiin puffeihin tarvitaan vaan oikeat suhteet oikeisiin ihmisiin."
Et näköjään tunne olleenkaan miten Kauppalehti Option raati toimii. Se nimittäin toimii kuten kuuluisan Michelin-ravintolajulkaisun arviointiryhmät: ravintolaan mennään etukäteen ilmoittamatta ja kertomatta paikalla, mitä porukkaa ollaan. Ravintola ei voi etukäteen valmistautua siihen hetkeen, vaan tason täytyy kaiken aikaa olla hyvä. Raati koostuu myös sen verran vaativasta porukasta, ettei heihin tyhjänpäiväinen puffaus pure. Yleensäkään heitä ei voi tilata paikalle, vaan he päättävät itse mihin ravintoloihin tutustuvat oman verkostonsa kautta saamiensa vihjeiden perusteella (ja siihen verkostoon kuuluu Suomen kuuluisimmata ja arvostetuimman kulinaristit).
"Mikkeliläisten pitäisi olla vaan ylpeitä ilmasesta mainoksesta"
Tässä olemme samaa mieltä - mutta onko tästä kateuden riivaamasta kaupungista siihen? - riittää
asiaan perehtynyt kirjoitti:
"Kauppalehden nimikin jo kertoo kaiken.Ei kauhean uskottava arvio.
Tollasiin puffeihin tarvitaan vaan oikeat suhteet oikeisiin ihmisiin."
Et näköjään tunne olleenkaan miten Kauppalehti Option raati toimii. Se nimittäin toimii kuten kuuluisan Michelin-ravintolajulkaisun arviointiryhmät: ravintolaan mennään etukäteen ilmoittamatta ja kertomatta paikalla, mitä porukkaa ollaan. Ravintola ei voi etukäteen valmistautua siihen hetkeen, vaan tason täytyy kaiken aikaa olla hyvä. Raati koostuu myös sen verran vaativasta porukasta, ettei heihin tyhjänpäiväinen puffaus pure. Yleensäkään heitä ei voi tilata paikalle, vaan he päättävät itse mihin ravintoloihin tutustuvat oman verkostonsa kautta saamiensa vihjeiden perusteella (ja siihen verkostoon kuuluu Suomen kuuluisimmata ja arvostetuimman kulinaristit).
"Mikkeliläisten pitäisi olla vaan ylpeitä ilmasesta mainoksesta"
Tässä olemme samaa mieltä - mutta onko tästä kateuden riivaamasta kaupungista siihen?Mäntyharjussa on kyllä Holviakin parempi paikka koska siellä tykkää käydä paikkakuntalainenkin (Rosmarin)
- kokemusta mikkelistä.
perejantaina teatterin jälkeen!jos etukäteen ajoissa varataan ja ilmoitetaan mitä kukin syö,niin ei jumalauta ruokailu mene sillai,että toinen on jo syönyt kun toinen saa ruuan!kyllä silloin PITÄÄ ravintolan osata ennakoida tulleet tilaukset ja ovesta sisään saapuneet ruokailijat.MIKKELISSÄ on joskus ollut huippupaikka ruuan ja palvelun suhteen ja se oli vanha nuijamies.MATTI BLONGVISTIN aikaan tilaisuus kuin tilaisuus oli AINA ONNISTUNUT! jos etukäteen tilattiin aina aikataulu piti,vaikka välillä oli ihmistä enemmän kuin meren mutaa.osaava ja amattitaitoinen henkilökunta,huippukeittiö keräsi OIKEATA kiitosta ympäri suomea.sitä muistelessa tälläiset holvit/lehtien järkkäämät listat voidaan unohtaa todella pian!
- kysyinvainnytheti
Jos MATTI BLONGVISTIN Nuijamies oli niin loistavan hyvä ruokaravintola, niin miksi se viimeiset vuodet ennen konkurssia, loisti tyhjyyttään.
- Holvin nähnyt
kysyinvainnytheti kirjoitti:
Jos MATTI BLONGVISTIN Nuijamies oli niin loistavan hyvä ruokaravintola, niin miksi se viimeiset vuodet ennen konkurssia, loisti tyhjyyttään.
Kyllä se Holvikin tyhjyyttään kohta loista jos homma ei muutu. Ilkiäävät vielä mokomaa mainostaa kovasti. Sanompahan vaa et kerran oon käyny ja toista kertaa en mee, negatiivistä palautetta olen kuullut monilta palvelusta. Ravitoloitsija on itteensä täynnä oleva paska! Ei hyvältä näytä.
- mietippäs.
kysyinvainnytheti kirjoitti:
se on täysi fakta.nuijamies oli todella huippupaikka palvelultaan ja ruuanlaadultaan!-60,70,80.90-puoleenväliin.useissa tilaisuuksissa mukana olleena voin sanoa,että homma todella pelasi AINA.miksi sitten homma loppui? NIIN ODOTETAAS NOI 40 VUOTTA JA KIRJOITELLAAN SIT MIKS ABC-ASEMAT EI ENÄÄ VEDÄ,TAI MIKS ROSSO EI TOIMI YM....
- mutta mutta
Fernando on Mikkeliläisistä paras. Hinta laatusuhteeltaan Holvilla ei sanansijaa.
- naaatiskelija
Fernando kilpailee aivan eri sarjassa kuin Holvi. Kuuluu niihin halparavintoloihin, joissa käytetään puolivalmisteita yms. Holvissa kaikki tehdään alusta alkaen itse ja panostetaan tuoreisiin ja korkealaatuisiin raaka-aineisiin.
Niiden vertaaminen on sama kuin asettaisi ladat ja mersut samaan sarjaan.
- syönyt ilmaiseksi
ja kutsuttuna?
- paremmin tietävä
Kauupalehti Option raati ei mene minnekään kutsuttuna. Eikä syö ilmaiseksi - sen tasoista porukka ei ole lahjottavissa ilmaisella aterialla kuten kenties sinä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4000000000000079&posting=22000000021493992
- nälkäinen asiakas
pitää käydä maha täyttämässä vaikka suomigrilillä.holvin annoksilla ei nälkä siirry.sanokoon mikä raati mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703