rekkamies.
niin olin venäjällä keikalla ja meidän joulu meni siellä tulli häkissä venaillessa purkua tai jotain muuta hämärää oli siinä keikassa.
no eny vei pääsin sit kuormasta eroon moskovassa ja lähdin tulemaan kotia päin ja valdai paikka puoles välissä moskovaa ja pietaria pyssäsin eka vaan kahville, mut siel takahuoneessa noin 25-35v naiset joku 7-11 piti pikku jouluja ja sinne mentiin jonku eestiläisen golleegan kanssa sekaan tytöt oli jo siinä vaiheessa aika tuiskeessa rupesin kittaa lonkeroa niiden kanssa ne teki kaikkia temppuja oli niin kuin ophjelmaa siinä ja wotkaa ruvettiin juomaan pussasin varmaan jokaista naista ketä oli niissä bileissa ja aamulla heräsin scanian hytistä ilman vaatteita ja ylä punkassa makas kaks alastonta naista ja yx oli mun kainalossa ala punkalla.
voi itku mikä päänsärky oli lonksuu ja wotkaa sekasin ja bissee mitä nyt oli tarjolla no raotin verhoja hiukan mietin missä vitussa mä olen mikä maa? mikä valuutta? olo oli päällä ja rupesin siinä sit röökaa katselin laskin ne akat siel hytissä ja voin pahoin kun sitä päätä särki. no sen eestiläisen auto oli vieressä ja siellä aamu juomingit menossa ja ei kun sekaan vaan. huh hah hei! ja pikku jouluista tuli koko sakille kaks päiväiset. sit suomeen työn antaja kysy missäs sitä ollaan oltu? syvä huokaus ei voi tietää. 4 päivää myöhässä takas suomeen ja kortsuja oli menny paketillinen mut ei voinut tietää oliko ne akat huoria vai ei ja onko tauteja ja siitä oliko vetänyt paljaalla vai ei
no lekuriinja pumpuli tuppua sorkittiin pitkin penistä ja negatiiviset oli kaikki sitten kun hiv ja kaikki testi oli tehty....
jotain muisti kuvia on niistä päivistä kun muna kovana paino menemään.
ps. oli meillä kyllä sika kivaa siellä silloin
olinpa venäjällä
mä vaan
1
1617
Vastaukset
- joka
sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2022472- 581335
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871078- 981063
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221048Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982