olinpa venäjällä

mä vaan

rekkamies.

niin olin venäjällä keikalla ja meidän joulu meni siellä tulli häkissä venaillessa purkua tai jotain muuta hämärää oli siinä keikassa.

no eny vei pääsin sit kuormasta eroon moskovassa ja lähdin tulemaan kotia päin ja valdai paikka puoles välissä moskovaa ja pietaria pyssäsin eka vaan kahville, mut siel takahuoneessa noin 25-35v naiset joku 7-11 piti pikku jouluja ja sinne mentiin jonku eestiläisen golleegan kanssa sekaan tytöt oli jo siinä vaiheessa aika tuiskeessa rupesin kittaa lonkeroa niiden kanssa ne teki kaikkia temppuja oli niin kuin ophjelmaa siinä ja wotkaa ruvettiin juomaan pussasin varmaan jokaista naista ketä oli niissä bileissa ja aamulla heräsin scanian hytistä ilman vaatteita ja ylä punkassa makas kaks alastonta naista ja yx oli mun kainalossa ala punkalla.
voi itku mikä päänsärky oli lonksuu ja wotkaa sekasin ja bissee mitä nyt oli tarjolla no raotin verhoja hiukan mietin missä vitussa mä olen mikä maa? mikä valuutta? olo oli päällä ja rupesin siinä sit röökaa katselin laskin ne akat siel hytissä ja voin pahoin kun sitä päätä särki. no sen eestiläisen auto oli vieressä ja siellä aamu juomingit menossa ja ei kun sekaan vaan. huh hah hei! ja pikku jouluista tuli koko sakille kaks päiväiset. sit suomeen työn antaja kysy missäs sitä ollaan oltu? syvä huokaus ei voi tietää. 4 päivää myöhässä takas suomeen ja kortsuja oli menny paketillinen mut ei voinut tietää oliko ne akat huoria vai ei ja onko tauteja ja siitä oliko vetänyt paljaalla vai ei
no lekuriinja pumpuli tuppua sorkittiin pitkin penistä ja negatiiviset oli kaikki sitten kun hiv ja kaikki testi oli tehty....


jotain muisti kuvia on niistä päivistä kun muna kovana paino menemään.
ps. oli meillä kyllä sika kivaa siellä silloin

1

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka

      sana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe