Löytyyköhän Tampereen alueelta nanjing-akupunktio "tyylin" todellista osaajaa.
Nanjing-akupunktio
4
873
Vastaukset
- palveluita tarjotaan
palstalle? Typerältä tuntuva aloitus johon vain itse vastaat...
- löydy Nanjing-koulutuksen
saanutta akupunktikkoa, mutta Heinolasta jo löytyy:
Toiminimi: Hieroja jäsenkorjaaja J. Virtanen.
Teerentie 19 - 18300 HEINOLA
puh.: (03)-7183082 (työ ja koti) tai 040-7255200
Myös Porista.
Katso tarkemmin www.prometheus.fi - > TERAPEUTIT
T. Itsekin Nan Jing- turvallista a-punktiota
, josta mun oma hoitajakin aina puhuu. Neulat laitetaan vain käsiin ja jalkoihin eikä minnekään keuhkoalueelle! On mulla joskus ollut alaselässä ja navan ympärilläkin neuloja, mutta enimmäkseen käsivarsissa ja säärissä. Eipä tarvi olla huolissaan näissä käsittelyissä!
- Peik
turvallista a-punktiota kirjoitti:
, josta mun oma hoitajakin aina puhuu. Neulat laitetaan vain käsiin ja jalkoihin eikä minnekään keuhkoalueelle! On mulla joskus ollut alaselässä ja navan ympärilläkin neuloja, mutta enimmäkseen käsivarsissa ja säärissä. Eipä tarvi olla huolissaan näissä käsittelyissä!
Minkälaista tää Nanjing-akupunktio on? Saaks sitä Porvoon seudulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777