Onko kokemuksia em.tuotteesta kylppärissä saumalaastina? Kovin sitä tyrkyttivät eräässä liikkeessä ostoksia tehdessämme.
Mielipiteitä on ja nekin kiinostaa mutta eniten kokemukset.
Mira saumalaasti
14
3989
Vastaukset
- santtu
Pakko sanoa että ihan uusi tuttavuus minulle, kuka valmistaa ja missä myydään?
- mää vaan
En tiedä kuka valmistaa mutta kaakelikeskus sitä myy.
- myyskentelijä
Jos käytät Cascon vedeneristeitä, koko tuoteperhe pitää olla Cascon, jos Kiiltoa niin myös saumalaasti Kiillolta, jos Ardexia niin... eli myyjään ei kannata uskoa vaan kylppäri pitää tehdä saman tuoteperheen tuotteilla alusta loppuun. Siis jos haluaa tehdä sen oikein.
- missäniinlukee
ei pidä paikkaansa.Kirjoittaja kuvittelee että saumasLAASTI liittyy jotenkin vedeneristysjärjestelmään.
Lue sisältö paremmin tai käy se kurssi. - santtu
missäniinlukee kirjoitti:
ei pidä paikkaansa.Kirjoittaja kuvittelee että saumasLAASTI liittyy jotenkin vedeneristysjärjestelmään.
Lue sisältö paremmin tai käy se kurssi.vedeneristykseen käytettävät materiaalit (praimeri, vedeneristemassa ja kulmavahvikkeet) tulee olla saman valmistajan tuotteita, mutta kiinnitys ja saumalaasti saavat jo taas olla minkä valmistajan hyvänsä, ilman että sillä on takuu-asioiden kanssa mitään tekemistä.
- laattamyyjä
Vain vesieristeen primer pitää olla samalta valmistajalta kuin vesieristemassakin
- VTT.....,,,
laattamyyjä kirjoitti:
Vain vesieristeen primer pitää olla samalta valmistajalta kuin vesieristemassakin
Väärin
Vaihda alaa. - Tuoteperhe
Tuoteperheeseen kuuluvat: esitartuntaprimeri, vedeneriste tukitaravikkeineen ja
saneerauslaasti.
EI tasoitteet, ei saumalaasti eikä silikoni. Tarkista että silikoni on neutraali ja etikkavapaa. Silikoni voi muuten reagoida vedeneristeen kanssa.
- kulero
on muistaakseni tanskalaista"rakennuspölyä" en suosittele.
- saumaaja
Lukekaa pöljät vaikka saumalaastitestit Tekniikan maaimasta mutaman uoden takaa.Mapei merkin kanssa testin voittaja.
- Mira toimii
saumaaja kirjoitti:
Lukekaa pöljät vaikka saumalaastitestit Tekniikan maaimasta mutaman uoden takaa.Mapei merkin kanssa testin voittaja.
Ja mira oli toinen. hävisi kun ei ole heti kivikova. Mira oli tiiviimpi, helpompi asentaa ja lopputyöstää.
- kaikkia kokeillaan
Muutaman kerran käyttänyt Miraa,oli eri karkeuksia raon mukaan. Mutta älä rosoiseen puristelaattaan ainakaan Mapeita pistä. Vartin odotin, niin oli kuivunut puristelaatan pintaan, eikä edes puukolla, rälläkällä, teräsharjalla irti. Laatat pitäisi ensin vahata, tai öljytä, tai muuten vaan päällystää. Mapeilla voi tehdä neliön kerrallaan, puristelaattaan ja heti pestä. Siltikin pilkut jäävät huokosiin ja tulee hiki. Muilla sauma-aineilla tällaista nopeutta en ole huomannut. Lasitetulla se on parempi. Kaikkia voi käyttää ominaisuuksien mukaan, itse käytän Ceresiittiä, pitkä avoin aika, mmj:n pätkällä huolittelu.
- laatoittaja
mira tosi hyvä saumalaasti jos osaa sitä käyttää...hakkaa kiillot ja vetonitit mennen tullen. pesu pitää vaan suorittaa ajoissa,ei vasta sitten kun aine on palanut laattaan kiinni
- nuoritimpuri
Mulla on kokemuksia Miran saumatavarasta kahdesta kohteesta kun asiakas oli itse jostain hommannut. Oli hirveintä tavaraa millä' olen ikinä yrittänyt saumata. Muurauslaastikin on hienompaa tavaraa kuin tuo sepeli. Pinnasta ei saa niin hyvää millään kuin muilla aineilla joita käytän(Casco,Mapei,Ceresit,Ardex)
Kiiltoa en myöskään suosittele. Saumat halkeilevat jo vuoden jälkeen. Sitten yritetään myydä kylkeen kallista "saumasuojaa". Onneksi tuota tuubaa ei kukaan edes enää myy täälläpäin kun tuli niin paljon valituksia.Su
Suosittelen Ceresitiä,saa helpoimmalla parhaan lopputuloksen.
Ja sitten vielä.. Kukaan ei nykypäivänä enää saumaa käyttäen apuna jotain sähköjohdon pätkää! Sauman pitää jäädä lähes laatan tasoon. Ei rumaksi kouruksi puolen sentin syvyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760