Mira saumalaasti

määä vaan

Onko kokemuksia em.tuotteesta kylppärissä saumalaastina? Kovin sitä tyrkyttivät eräässä liikkeessä ostoksia tehdessämme.
Mielipiteitä on ja nekin kiinostaa mutta eniten kokemukset.

14

3989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu

Pakko sanoa että ihan uusi tuttavuus minulle, kuka valmistaa ja missä myydään?

• mää vaan

En tiedä kuka valmistaa mutta kaakelikeskus sitä myy.

• myyskentelijä

Jos käytät Cascon vedeneristeitä, koko tuoteperhe pitää olla Cascon, jos Kiiltoa niin myös saumalaasti Kiillolta, jos Ardexia niin... eli myyjään ei kannata uskoa vaan kylppäri pitää tehdä saman tuoteperheen tuotteilla alusta loppuun. Siis jos haluaa tehdä sen oikein.

• missäniinlukee

ei pidä paikkaansa.Kirjoittaja kuvittelee että saumasLAASTI liittyy jotenkin vedeneristysjärjestelmään.
        Lue sisältö paremmin tai käy se kurssi.

• santtu
        missäniinlukee kirjoitti:

ei pidä paikkaansa.Kirjoittaja kuvittelee että saumasLAASTI liittyy jotenkin vedeneristysjärjestelmään.
        Lue sisältö paremmin tai käy se kurssi.

vedeneristykseen käytettävät materiaalit (praimeri, vedeneristemassa ja kulmavahvikkeet) tulee olla saman valmistajan tuotteita, mutta kiinnitys ja saumalaasti saavat jo taas olla minkä valmistajan hyvänsä, ilman että sillä on takuu-asioiden kanssa mitään tekemistä.

• laattamyyjä

Vain vesieristeen primer pitää olla samalta valmistajalta kuin vesieristemassakin

• VTT.....,,,
        laattamyyjä kirjoitti:

Vain vesieristeen primer pitää olla samalta valmistajalta kuin vesieristemassakin

Väärin
        Vaihda alaa.

• Tuoteperhe

Tuoteperheeseen kuuluvat: esitartuntaprimeri, vedeneriste tukitaravikkeineen ja
        saneerauslaasti.
        EI tasoitteet, ei saumalaasti eikä silikoni. Tarkista että silikoni on neutraali ja etikkavapaa. Silikoni voi muuten reagoida vedeneristeen kanssa.

• kulero

on muistaakseni tanskalaista"rakennuspölyä" en suosittele.

• saumaaja

Lukekaa pöljät vaikka saumalaastitestit Tekniikan maaimasta mutaman uoden takaa.Mapei merkin kanssa testin voittaja.

• Mira toimii
        saumaaja kirjoitti:

Lukekaa pöljät vaikka saumalaastitestit Tekniikan maaimasta mutaman uoden takaa.Mapei merkin kanssa testin voittaja.

Ja mira oli toinen. hävisi kun ei ole heti kivikova. Mira oli tiiviimpi, helpompi asentaa ja lopputyöstää.

• kaikkia kokeillaan

Muutaman kerran käyttänyt Miraa,oli eri karkeuksia raon mukaan. Mutta älä rosoiseen puristelaattaan ainakaan Mapeita pistä. Vartin odotin, niin oli kuivunut puristelaatan pintaan, eikä edes puukolla, rälläkällä, teräsharjalla irti. Laatat pitäisi ensin vahata, tai öljytä, tai muuten vaan päällystää. Mapeilla voi tehdä neliön kerrallaan, puristelaattaan ja heti pestä. Siltikin pilkut jäävät huokosiin ja tulee hiki. Muilla sauma-aineilla tällaista nopeutta en ole huomannut. Lasitetulla se on parempi. Kaikkia voi käyttää ominaisuuksien mukaan, itse käytän Ceresiittiä, pitkä avoin aika, mmj:n pätkällä huolittelu.

• laatoittaja

mira tosi hyvä saumalaasti jos osaa sitä käyttää...hakkaa kiillot ja vetonitit mennen tullen. pesu pitää vaan suorittaa ajoissa,ei vasta sitten kun aine on palanut laattaan kiinni

• nuoritimpuri

Mulla on kokemuksia Miran saumatavarasta kahdesta kohteesta kun asiakas oli itse jostain hommannut. Oli hirveintä tavaraa millä' olen ikinä yrittänyt saumata. Muurauslaastikin on hienompaa tavaraa kuin tuo sepeli. Pinnasta ei saa niin hyvää millään kuin muilla aineilla joita käytän(Casco,Mapei,Ceresit,Ardex)

Kiiltoa en myöskään suosittele. Saumat halkeilevat jo vuoden jälkeen. Sitten yritetään myydä kylkeen kallista "saumasuojaa". Onneksi tuota tuubaa ei kukaan edes enää myy täälläpäin kun tuli niin paljon valituksia.Su

Suosittelen Ceresitiä,saa helpoimmalla parhaan lopputuloksen.

Ja sitten vielä.. Kukaan ei nykypäivänä enää saumaa käyttäen apuna jotain sähköjohdon pätkää! Sauman pitää jäädä lähes laatan tasoon. Ei rumaksi kouruksi puolen sentin syvyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe