Elikkäs plussasin tuossa pari päivää sitten, tosin tein testin jo ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä.. Tänään tai huomenna olisi tarkoitus menkkojen alkaa.. Toivottavasti nyt eivät tule kuitenkaan! Sillä nyt tänä aamuna heräsin jumalattomaan huimaukseen! Siis jota oli myös makuulla.. Nyt olen tässä kävellyt pitkin seiniä ja aina kumarrellessa/asentoa vaihtaessa huimaus iskee. Mulla on alhaisen verenpaineen vuoksi kyllä huimausta ollut paljonkin, mutta tää on erilaista.. Ennen mulla on "vain mustennut" silmissä, mutta nyt ei näkö mee pimeeks vaan jotenkin maailmaa vaan keinuu ihan älyttömästi! Ja hengästyttää ja hikoiluttaakin hieman... Äsken oli maha ihan sekaisin kun kävin vessassa ja olo aivan kuin menkat alkaisivat... Yleensä mulla menkkojen alkaessa meneekin maha ihan sekaisin, siitä tietää että kuukautiset ovat tulossa. Nyt mietinkin, että voiskohan nää olla keskenmenon oireita..? Onko jollain kokemusta tällasesta? Oon muutama vuosi sitten saanut keskenmenon, mutta silloin mulla ei ollut minkäänlaisia oireita siitä, ei edes mahakipua. Nyt viiltelee myös alamahaa vallan mahdottomasti esim. asentoa vaihtaessa tai nopeasti liikahtaessa. Mutta sen muistan kyllä kuuluvan asiaan edellisestä raskaudesta :)
Yksi lapsi minulla siis jo on, enkä muista tällaista huimausta ykkösen kanssa olleen.. Onko siis täällä kokemuksia tästä? Ja vielä jos löytyisi niitä positiivisiakin kokemuksia, niin olisi kiva :D Keskenmenoa en tässä varsinaisesti pelkää, mutta mietityttää vaan, kun kaikki nämä oireet tulivat nyt yhtäkkiä ja samaan aikaan.. Eli menkkamaiset kivut, maha sekaisin, pyörrytys, hengästyminen jne... Toivottavasti eivät enteile keskenmenoa... :(
Alkuraskauden huimaus??
Milea
2
1965
Vastaukset
- samanlaista
Nyt 6 1, olen kokenut huimausta hyvin paljon ihan ekoilta viikoilta lähtien. Ainakaan vielä ei ole mennyt kesken! Tuskin nämä oireet siihen liittyvätkään. Taitavat olla ihan normaaleja tähän kuuluvia!
Mulla on ollut lähes koko ajan tärisevä olo, hikoilen enemmän, HUIMAA ihan todella ja pää on ollut tavallista useammin kipeä.
Katsellaan ja kuulostellaan, näin alussa ei voi vielä muuta!- Milea
Eipä tässä tosiaan voi muuta kuin odotella ja katsella.. :) Toivotaan parasta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115