Laivalla pikkujoulut?

Normaali mies

Vaimoni oli laivalla pikkujouluissa ja kotiin tullessaan oli tosi väsynyt. Seksi ei maistunut kolmeen viikkoon. Mitään ei kuulemma tapahtunut, eikä ollut mitkään ihmeelliset kekkerit. Kyselin vähän mutta aika ympäripyöreitä vastauksia tuli. Hänen hyttikaverinsa oli kuulemma nainut jotain miestä heidän hytissään...

Onko laivapikkujoulut jotenkin erilaiset, kuin pikkujoulu tai laivaristeilyt yleensä?

19

14070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että :)

      vaimosi on saanut niinsanotusti ”lohta paahtimeen”

      • wee king

        Näytä hänelle Tallinkin johtokunnan jäsenten kuvia,
        ja katso ryhtyykö hän lohduttomasti nyyhkyttämään.

        Näin saat tietää, kävikö lohi paahtimessa vai ei.


    • herätys

      ootko noin tyhmä vai etkö tajua että se sun parempipuoliskos on saanut vähän aisaa siellä. ryhdistäydy ja ole mies. Ikinä ei näköjään kannata iliarvoida miehen halua uskoa naisestaan parempaa...ei muuta ku mikkihiiri hattu päähän ja jatkamaan suhdetta.

    • Laivat seilaa..

      Joo joo,siskoni on töissä isossa firmassa,kun niillä oli ennen vanhaan laivapikkujoulut,kyllä siellä suurimmalla osalla oli vipinää työkavereiden kanssa.Eihän siellä puolisot olleet mukana.Monella on kuulemma ollut työkaverin kanssa sivusuhde monta vuotta.Kyllä ne laivapikkujoulut on aika rajuja.Siellä jos missä jaetaan pesää.Älä ole noin vihreä.

      • tytteliini...

        jos luotat vaimoosi et edes epäile tällästä, jos teillä suhde kunnossa ja muistatte rakastaa ja vähän helliäkkin toisia, no panic! Ei laiva pikkujoulut sen kummempia. katsokaas on naisia jotka haluavat jakaa sitä pesäänsä,oli sitten kyseessä laiva tai joku muu paikka..itse olen kokenut monenlaiset pikkujoulut niin laivalla kuin maallakin, eikä pesääni ole tarvinut jaella, sillä mieheni pitää minut välillä liiankin kylläisenä. Pikkujouluista on vain tehty meidän puhekielessä nainti juhla, sellanen se ei välttis oo,koska kaikki niin kännis että eikait kellään edes seisokkaan, joten turha pelätä..mut jos sua vaivaa kysäse vaimoltas, jos hän valehtelee ei voi mitään, toivottavasti sitten edes kolkuttelee. tsemppiä


      • Pettää
        tytteliini... kirjoitti:

        jos luotat vaimoosi et edes epäile tällästä, jos teillä suhde kunnossa ja muistatte rakastaa ja vähän helliäkkin toisia, no panic! Ei laiva pikkujoulut sen kummempia. katsokaas on naisia jotka haluavat jakaa sitä pesäänsä,oli sitten kyseessä laiva tai joku muu paikka..itse olen kokenut monenlaiset pikkujoulut niin laivalla kuin maallakin, eikä pesääni ole tarvinut jaella, sillä mieheni pitää minut välillä liiankin kylläisenä. Pikkujouluista on vain tehty meidän puhekielessä nainti juhla, sellanen se ei välttis oo,koska kaikki niin kännis että eikait kellään edes seisokkaan, joten turha pelätä..mut jos sua vaivaa kysäse vaimoltas, jos hän valehtelee ei voi mitään, toivottavasti sitten edes kolkuttelee. tsemppiä

        heti kun on hyvä tilaisuus.


      • pidä
        Pettää kirjoitti:

        heti kun on hyvä tilaisuus.

        paikkaansa. Eikä ole ollut tilaisuuksien puutteesta kiinni vaan uskollisuudesta.


    • AIV

      kynnän ja kylvän pikkujouluissa toisten pellolla niin paljon ku vaan kerkeen,eikä tarvii korjata satoa..

    • laiva

      ON paras paikka maistaa vierasta.

    • herää jo

      niin ne toiset kylvää ja pahtaa lohta mut mitä sitte,no sitä sitte että taitaa vaimosi vetää sua höpplästä ku sano:enhän minä ,ne on ne muut

    • kutsuta

      Eikös näitä paikallisia merten seilaajia kutsuta "porauslautoiksi", ei varmaan ihan turhaan ;=()

    • Pelottaa

      Mun vaimo on kanssa lähdössä laivalle pikkujouluihin ensi viikonloppuna.
      Kuulemma mitään ei tapahdu mutta muuten vaan piti käydä ostamassa stringit juhlia varten sekä sukkanauhaliivit. Normaalioloissa ei halua edes tangoja pukea päälle stringeistä ja sukkanauhaliiveistä puhumattakaan vaikka molempia olen vongannut ihan vaan omaksi ilokseni kotona!
      Ovat kuulemma sopineet firman muiden naisten kanssa että kaikilla on sama varustus.
      Kysyi vielä eilen ilalla että tykkäisinkö jos ajelisi itsensä posliiniksi?????!!! Ikinä ei ole tuollaisia ehdottanut vaikka olen joskus vihjaillut hienovaraisesti.
      Olen hieman hämmentynein tuntein mutta hän vakuuttaa että ei siellä laivalla mitään pahaa tule tapahtumaan . Pitäsikö uskoa vai mitä?
      Pitäsikö kieltää vaimoa lähtemästä koko risteilylle???

      • merkit

        ole aika selvät. kyylähän siinä varaudutaan "sen varalle"


      • OLETKO

        TÄYS TAMPIO !!!!! Varmasti ajaa posliinin tyttöjen iloksi ???????


      • Anna vaimon ajaa itsensä posliiniksi, mutta pyydä, että kehrää karvat langaksi ja kutoo niistä sinulle sarvet päähän.

        Siitä tietysti on kuitenkin kysymys. Jos hän ei aio pettää sinua laivalla, hän ei ole suomalainen nainen. Jos siis noin valmistautuu. Minkä ihmeen perusteella naisporukat muka sopisivat yhtenäisen alusasukoodin pikkujouluihin. Sinulle valehdellaan.


      • älijäke

        Semmosta se on nuitten naisten kanssa. Jos menet moisiin pirskeisiin päästämään niin kannattaa varautua kaikkeen. Samanlaiset rituaalit ne oli minunkin exällä aikanaan... päästin kuitenkin hänet nyt elämään sitä menetettyä nuoruuttaan.

        Kannattaa muistaa nuo sanani:"menettetty nuoruus"- nimittäin... Siinä kun nainen huomaa jotta markkina-arvo alkaa laskemaan niin sitten sitä on saatava sitä munaa ihan joka suunnalta, ettei vaan jää jotain kokematta tälle elämälle. Minun puolestani ainakin tuommonen nainen saa elää ilman seuraani lopun elämäänsä.

        Kuulostaa vähän meikän korvaan siltä, että alat olemaan tupella tuon suhteesi kanssa. Valitettavasti! =( Nyt sinun tarvitsee tehdä ratkaisusi. Näkisin jotta sinulla on ainakin kolme vaihtoehtoa: 1. Pistät vaimosi kuriin, etkä päästä mihkään pippaloihin... 2. heität vaimon kartanolle ja kiertoon... 3. kestät sen aisankannattajan roolin... Nimitäin jos nyt päästät vaimosi rellestämään niin se on sitten sitä myöten selvä. On ihan sama mitä siellä tapahtuu tai tapahtuuko mitään niin se syö sinua lopun elämääsi rotan lailla... sitten sinua tullaan jatkossakin kohtelemaan samalla tavalla, eli sinun mielipiteelläsi ei ole mitään painoarvoa kun vaimosi lähtee pilettämään. Ja taas sinua jää kaiveleen tapahtuuko siellä jottain vai jääkö tapahtumatta. Tästä tulee sitten semmoinen loputon kierre ja noin kolmen vuoden päästä se olet sinä joka hakee eroa!!! Kun asiat jäävät sinne hatun naulaan kiertämään niin niitä ei saa ihan helposti sieltä poies.

        Tämä on sitä nykyaikaa! Kaikkea pidetään vain kerta hyödykkeenä. Ei olla valmiita sitoutumaan lopuksi elämää kun se on niin tylsää ja bilettäminen on niin ihq. Sitten on lopun pelissä lapsella kaksi kotia... :´( Kukaan ei voi enään hyvin... Lapsella jatkuva ikävä jommasta kummasta vanhemmasta... :´( Onko tämä kaikki sitten sen arvoista??? Kysyn vain???

        Olen kuitenkin itse päässyt yli tuosta kaikesta, mutta tuolle poikani ikävälle en valitettavasti voi mitään. Koitan vain pitää hänet onnellisena enkä päästä liikoja väsymään niin ei siinä sitten pääse ikäväkään yllättämään. Kunnioitan itseäni miehenä, olenhan fiksu mies, komeaksikin kehuttu, hyvin toimeen tuleva rahallisesti ja muiden ihmisten kanssa. =) Exällä ei mene aivan yhtä hyvin kuin minulla nytten, mutta se on hänen oma asiansa...

        Tulihan tästä vähän pitkä vastaus, mutta mielestäni olet vain nyt semmosella veden jakajalla jossa teet ison ratkaisun tulevaisuuttasi silmällä pitäen. Kirjoitin vain omasta kokemuksestani. En voi yleistää tätä tietenkään kaikkiin, mut näin meillä...


    • ulli

      Ketä muut varten nainen itseään tällää kuin toista miestä varten.Pitää olla paikat tällingissä uutta miestä varten?Sen takia kyseli sulta etukäteen,että sä ett sitte epäilisi ja ihmettelisi miksi on ajellut,varmistaa jo selustansa kotona.Taitaa olla eukolla toinen mies kuvioissa ollut jo pitkään.Että tutki sinä poika vaan alkkarit ja sukat takasintullessa mitä ne sisältää,niinkuin tuolla yhdessä toisessa ketjussa.

    • lokakuussa?

      Vaimollasipa oli aikaisin pikkujoulut! :D

      • paavo46

        ompas vaimosic huomaavainen kun ihan
        porsliiniksi ajelee.
        on siinä pukin sitten laivan keinahdellessa
        mukava nylkytellä menemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe