Helvetin huonoa palvelua K-Market Sammonlahdessa

Erittäin pettynyt!

Minun mielestäni Sammonlahden K-Marketissa on lappeenrannan huonointa palvelua! Ja varsinkin työntekijät ovat todella outoja muita asiakkaita/ työntekijöitä kohtaan TODELLA VITTUMOISIA! Ihmettelen, että kuka edes kehtaa työskennellä sellaisessa paikassa!

29

8744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<

että miten se huono palvelu näkyy?

Käyn ko kaupassa 3 kertaa vko eli jotain osaan sanoa. Palvelutiskillä hyvä valikoima ja tosi ystävällistä ja avuliasta väkeä, asiakasta teititellään (miutakin, kaksiviitosta), kassat mukavia. Pari kertaa on palautettu tuote, siinäkään ei mitään ongelmia ja anteeksipyynnöt kaupan päälle. Moittimista on korkeintaan tuoretavaran järkyttävissä hinnoissa ja viimeisen päivän lihoissa/makkaroissa.

Pistä palautetta kauppiaalle jos mäkätyttää.

• Varaa oma nimimerkki

mä ainakin otan loukkauksena jos mua käydään teitittelemään (oon 22)

• pötsön pödöm...
        Varaa oma nimimerkki kirjoitti:

Tietenkin otat koska olet suomalainen tollikka, joka ei peruskäyttäytymissäännöistä mitään ymmärrä.

• Pötsöm pödöm...

Olet sitä paitsi 30 :D

• Jube21

Outoa. Kyllä miulle tulee ainakin parempi mieli kun teititellään. Olen 21. Valitettavan harvoin vaan miulle teititellään.

• mahonen

millä tavoin saatanan huonoa palvelua olet saanut? miten palveluun huonouteen liittyy henkilökunnan "huonot välit", itse asioin kyseisessä kaupassa ja mielestäni henkilökunan ilmapiiri on todella rento. muutenki siistissä kunnossa on kauppa aina, myös erittäin hyvä lihavalikoima ja palvelutiski, mielestäni paljon parempi kuin viereinen s-market, tosin k-kaupan hinnat eivät joissakin tuotteissa ole s-kaupan vertaisia

• ----------

Pikemminkin henkilökunnalla liian hyvät välit, kassat joskus seurustelee keskenään "asiakkaan ohi". Siinä tohinassa jää huomenet ja kiitokset sanomatta. vaan ei tuo miuta oo haitannut. Tykkään epäsos. kaupassakäymisestä =)

• oosd

omasta mielestäni isoimmat puutteet on ne, että joidenkin tavaroiden hinta on tosiaankin "siwatasoa" tai jopa korkeampi. Samoin hevi-osasto on useamman kerran näyttänyt melkoisen kauhealta. Toki ymmärrän sen, että näihin aikoihin vuodesta hevi ei ole hehkeimmillään, mutta välillä kyllä laatu on ollut niin huonoa, että ei ole kovinkaan kummoista tuoreustarkastusta heville tehty.

• ksuck

K kaupan myyjillä on huonot käytöstavat muuten ihan mukava kauppa,s-kauppa on parempi.

• kj45

käyppä kourulan valintatalossa joskus niin voit olla k-kaupasta erimieltä

• asiakaspalvelija4

Vieläkö Kourulassa on se noin nelikymppinen ämmä töissä? Oli pari kolme vuotta sitten ainakin, lopetin silloin käymisen kun kyllästyin kattelemaan sen naamaa, oli aina mutrussa kuin petolinnun pers

• Päivää ja kiitos

Ankeinta palvelua olen saanut Robihoodissa, myllymäessä.Eikä vaan kerran vaan yleensä aina.Ei oo varmasti kovinkaan kummoinen työilmapiiri.Onneksi voin aina mennä muualle,onhan näitä kauppoja.

• nyrkillätapetta...

Taidat olla yksi niistä huonosti kasvatetuista pennuista joita norkoilee siinä kauppojen edustalla ja jäänyt varkaudesta kiinni.

• rairairallati

Minäpä olen saanut sen marketin kassatytöltä jopa pillua, vaikka olen jo 50-vuotias.. ;) (tosin hyvin säilynyt ja komia)

• PAMI

Jos keskustelu palvelun laadusta liikkuu edellä esiteyllä tasolla, herää kysymys, millainen asiakas itse mahdat olla, sinä erittäin huonoa palvelua saanut ? Taidat kertoa valituksellasi enempi itsestäsi.

• Harrastelijakokki

Hieman laadun kanssa ollut ongelmia lihapuolella, eniten lihamestarin valehtelu kyllä harmitti, siis olettaen että asiansa tietää niin sain kyllä valheellisen vastauksen laadusta kysyessäni, onneksi tuotteen kauppaan lähettänyt toimija oli rehellisempi ja sain hyvityksen sitä kautta.

• caffreys

Sitä samaa muunnettua totuutta puhutaan jokaisessa kaupassa jossa on palvelutiski.

• Plussaaaaaaa

Älä mene siihen kauppaan ,jos saat huonoa palvelua,asiaan niinkin yksinkertainen ratkaisu,mene hyvä ihminen siihen viereiseen.

• herkkukauppa

Tulipa käytyä tuossa kaupassa joku aika sitten, aivan mielettömän herkullisen näköisiä kassa tyttöjä/naisia. Istuvat satula tuoleissaan ja lantio tekee pientä huomaamatonta liikettä nuppia vasten aaaaahhhh........

• jbad

miepä sainkin tippurin tais olla just kourulassa ....voi vittu ja ens viikolla pitäs olla jo kouvollassa
      meisselii uittamassa mutta k-kaupan kautta ja yhden pysähdyksen taktiikka

• Skinnarilasta

Palvelu on nykysikn todella hyvää. Siksi olen alkanut käydä siellä useammin kuin naapurikaupassa, vaikka vähän kalliimpi onkin. Viestiketju aloitettu ajat sitten ja kauppias ja osa henkilökuntaakin vaihtunut sittemmin.

• Mannine_

Itse tykkään käydä Koossa mieluummin kuin äSässä sen yllätysmomentin takia. Vaihtuvia tarjouksia runsaasti, kun naapurissa ei ikinä mitään yllättävää. Oikeastaan tosi tylsä kauppa tuo Ahtin perintö.

• Drdoctor

Asunut Sammonlahdessa (tahi lähettyvillä) sen 16 vuotta. Sen jälkeen kun molemmat kaupat tähän ympäristöön pykättiin niin nopiasti aloin käymään lähinnä k-marketissa, juuri kassahenkilökunnan vuoksi. Hiton mukavaa, palveluhenkistä ja mukavaa porukkaa. Suru puserossa käynyt välillä ku tutut naamat vaihtuu mut semmosta se elämä on. S-marketissa paria poikkeusta lukuunottamatta kaik naama melko norsunv****la ja viime aikoina aivan järkyttäviä jonoja puolenpäivän tietämilläkin. Ja koossa on paremmat tarjoukset tosiaan kuten joku ylempänä viittasi.

• kfkdllslslguuu

Samanlaista se palvelu on marketissa kuin markestissa. Kassatkin vaihtuvat niin usein ettei niitä naamoja tunnekaan. Paitsi vastatulleet jotka ovat hitaita ja epävarmoja hommassaan.

Mutta kohtahan kassojakaan ei oo kun on ne automaatit valmiina lähes jokaisessa. Haukkukaa sitten niitä.

• Anonyymi

Nykysin on nuori kauppias ja osaa olla kyllä välillä tosi tyly, mistään tavarasta tai tavaran puutteesta ei saa valittaa. Hää ottaa vaan kalliita tuotteita myyntiin. halpoja pirkkaa on vaan ne pakolliset mitkä hänen on ns. otettava. K-menua löytyy todella vähän. Mut onneks on S-kauppa vieressä mistä voi hakee halvemmalla ;) Mut en oo ainoo aika moni ostaa k.sta vaan tarjoukset ja ässästä loput ;)

• Anonyymi

Tuollaisilla perusteettomilla mollaamisilla et saa aikaan muuta kuin itsesi nolaamisen. K-Supermarket Sammonlahdessa ystävällinen palvelu, erittäin hyvä tuotevalikoima, siistit ja puhtaat tilat. Kiitos.

• Anonyymi

En käy K kaupassa koskaan . S kaupat on parempia !

• Anonyymi

Monissa lepran kaupoissa palvelu on tosiaan itäistä tasoa. Sama asiakaslähtöinen meno rajan molemmin puolin.

• Anonyymi

Kauppias vaihtui jo ajat sitten ja samalla parani koko kauppa. Onhan ässä siinä vieressä selkeästi halvempi ..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe