Missä Imatralla kannattaa käydä hääkuvauksessa? Onko Kosken kuvaamossa hyvät kuvaajat/ onko Valtionhotellin lähistöllä muita vaihtoehtoja?
Kertokaa kokemuksia & vinkkejä..
Hyvä valokuvaamo?
31
7396
Vastaukset
- yksparhaimmista
koko Suomessa.
- ent.asiakas
sieltä saat ylimielistä "palvelua"
- mä vaan
ent.asiakas kirjoitti:
sieltä saat ylimielistä "palvelua"
Olen samaa mieltä kanssasi Näppäristä, paska paikka. Olen itse ollut liikkeen kanssa tekemisissä taannoin , ja yök...
Asiakkaille ollaan mielin kielin ja kuulemma työntekijöille ihan paska, ulkokuori voi pettää pahasti. Lapsia se ei osaa kuvata, kerhokuvat oli ihan perseestä , lapset itki nähdessään kuvaajan. Ei hyvä. Olen myös entinen asiakas. En koske tikullakaan siihen liikkeesen. Niemisen Karia voi suositella hyväksi ja persoonalliseksi paikaksi. tiedän myö opiskelijan joka ottaa kuvaus keikkója vastaan ja on kuulemma hyvä... - kummasta
mä vaan kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi Näppäristä, paska paikka. Olen itse ollut liikkeen kanssa tekemisissä taannoin , ja yök...
Asiakkaille ollaan mielin kielin ja kuulemma työntekijöille ihan paska, ulkokuori voi pettää pahasti. Lapsia se ei osaa kuvata, kerhokuvat oli ihan perseestä , lapset itki nähdessään kuvaajan. Ei hyvä. Olen myös entinen asiakas. En koske tikullakaan siihen liikkeesen. Niemisen Karia voi suositella hyväksi ja persoonalliseksi paikaksi. tiedän myö opiskelijan joka ottaa kuvaus keikkója vastaan ja on kuulemma hyvä...näppäristä vai kosken kuvaamosta?
- Hinnat Tokiosta tai New Yor...
Älyttömän kallis paikka. Muotokuvien hinnat useita satoja prosentteja kalliimpia kuin itseäänkunnioittavilla kuvaamoilla.
Esim. 30 x 40 kuva maksaa normaalisti kympin luokkaa, niin Kosken Kuvaamossa 60 euroa. Siitä voi jokainen sitten miettiä mihin kannattaa rahansa työntää.
- kallis
ja huono palvelu
- Hyviä kokemuksia
Mulla on Kosken kuvaamosta vain hyvää sanottavaa. Mikään kuvaamo ei ole ilmainen, kuvien laadussa sen sijaan on suuriakin eroja. Kosken kuvaamossa todellakin ammattilaiset työssä!
- Kanavakatu 5
on hyvä kuvaamo, olen ollut erittäin tyytyväinen!
- mutta se
mikä sijaitsee vuoksenniskalla ottaa tyylikkäitä ja hyviä kuvia.
- mie-78
Irlanti-kuvat oli vakuuttavia. Taidan kallistua tähän vaihtoehtoon :-)
- Voi olla
Miten voi olla paras. Seuratkaa minkä liikkeen hääkuvia on lehessä eniten. Eiks se jo sano jotain. Taitaa kumminkin olla koskenkuvaamon. Vai. Itse kävin aikoinaan kyllä oliko se foto airaksinen Niskalla. Paikka ei ole mielestäni oleellinen vaan aika jolloin kuvataan. Jos ajan saa sovittua, että on matkalla kirkkoon tai pois, niin silloin se voi olla kauempanakin.
- kirkossa
Voi olla kirjoitti:
Miten voi olla paras. Seuratkaa minkä liikkeen hääkuvia on lehessä eniten. Eiks se jo sano jotain. Taitaa kumminkin olla koskenkuvaamon. Vai. Itse kävin aikoinaan kyllä oliko se foto airaksinen Niskalla. Paikka ei ole mielestäni oleellinen vaan aika jolloin kuvataan. Jos ajan saa sovittua, että on matkalla kirkkoon tai pois, niin silloin se voi olla kauempanakin.
menee naimisiin. Ei me ainakaan ;) Aikaa on rutkasti kun järjestää vihkipäivänsä ihan itseään ja puolisoaan varten perinteisen sukujuhlan sijaan.
n.m. sviitti ja illallinen Valtionhotellissa.
- Näppäri
On kokemusta monesta kuvaamosta ja mielestäni Näppäri on tähän mennessä paras.
Hinta on aika edullinen vaikka koskenkuvaamoon nähden eikä kuitenkaa laadussa häviä yhtään.- Sepp0
Imatran parhaat kuvat ottaa Kari Nieminen.
- asiakas
Sepp0 kirjoitti:
Imatran parhaat kuvat ottaa Kari Nieminen.
jees kari nieminen on ehdottomasti paras. Etenkin jos haluaa omaperäisiä ja itsensä näköisiä kuvia. Siihen ei kosken kuvaamo pysty. Normaalin "perus" kuvat ottaa kosken kuvaamokin hyvin ja laadukkaasti, mutta jos yhtään häluat kuvistasi itsesi näköisiä niin sitten ehdottomasti Karille.
- täätaas
asiakas kirjoitti:
jees kari nieminen on ehdottomasti paras. Etenkin jos haluaa omaperäisiä ja itsensä näköisiä kuvia. Siihen ei kosken kuvaamo pysty. Normaalin "perus" kuvat ottaa kosken kuvaamokin hyvin ja laadukkaasti, mutta jos yhtään häluat kuvistasi itsesi näköisiä niin sitten ehdottomasti Karille.
Missäs paikassa tää Kari Nieminen toimii? Laitatteko vähän yhteystietoja kun googlettamalla ei meinaa löytyä.
- löytyy
täätaas kirjoitti:
Missäs paikassa tää Kari Nieminen toimii? Laitatteko vähän yhteystietoja kun googlettamalla ei meinaa löytyä.
Valokuvaamo Imatra Nieminen Kari
Kanavakatu 5, 55100 IMATRA
Toimiala: Valokuvauspalveluja - Näppäri hyvä
löytyy kirjoitti:
Valokuvaamo Imatra Nieminen Kari
Kanavakatu 5, 55100 IMATRA
Toimiala: ValokuvauspalvelujaMie yritin saada Kari Niemistä kuvaajaks, mut myö ei ees saatu sitä mistään kiinni, ei liikkeest eikä puhelimest. Kahen viikon jälkeen luovutin, ilmeisesti ei oo asiakkaista ainakaa pulaa...
- Photographiiko
AKS-PHOTOGRAPHY. Imatran edullisimmat hinnat!
Koskenparras10. Puh: 050 3404630
Suosittelen! - sprkl
Paras lienee edelleen Kari Nieminen. yhteystiedot tuossa ylempänä
- jenna..
Itse kävin kuvattavana Mr Lotharilla ja olin täysin tyytyväinen
- Mielikuvitusta lisää
Niemisen tyyli on kyllä erikoinen - ja ehkä siksi myös tavallaan raikas - mutta kuvien taiteellisuus ajaa usein satasta itse kuvauksen kohteiden yli. Niemisen kuvat ovat siis ehdottomasti enemmän moderneja taide- kuin perinteisiä muotokuvia.
Mutta, mutta. Valokuvaajat ovat kaikki enemmän tai vähemmän taiteilijoita, ja heidän kädenjälkensä näkyy jokaisessa heidän ottamassaan kuvassa. Niemisellä on oma työskentelytapansa ja esimerkiksi Kosken kuvaamolla omansa.
Omasta mielestäni muotokuvan arvo on muualla kuin euroissa, jotka siihen on valmis sijoittamaan. Jokaisen muotokuvausta varaavan asiakkaan kannattaa siis ehdottomasti aivan ensimmäseksi varata aikaa kyseisen kuvaajan tuotantoon tutustumiseen: "Ei sika säkissä ostamalla parane!" - qwerfarm
www.aks-photography.com
Koskenparras 10. Imatran keskustassa sijaitseva kuvaamo. Suosittelen. - =(((
Kaivoit sitten kuusvuotta vanhan ketjun esiin??????. Joko olet eronnut ja uudelleen menossa hääkuvaan? Oletko täysi DAUN?
- Imatran taiteilija
Ai Niemisen tyyli on moderni? No just :-) Hän käyttää edelleen filmikameraa ja kuvaa mustavalkoisena. Siis vuonna 2012 on kyllä hyvin vanhentunut näkemys. Nykyiset digijärjestelmäkamerat ovat kyl huomattavasti parempi vehje kuin tuo filmikamera. Ja kuvan laatu on myös korkeampi. Mm. Paljon paremmat, kirkkaat värit ja hyvä kontrasti. Siis hääkuva pitää olla värillinen, harvemmin mustavalkoinen. Hääpäivä on ilopäivä ja hääkuvan on oltava myöskin iloinen ja värikäs. Eikä tuo mustavalkoinen hautakuva:-). Siis katsokaa näitä glamour-tyylisiä ns. "lehtikuvia". Siinä on modernia! Siinä on väriä kontrastia ja kauneutta. Tämä on mielestäni modernia. Ja jos puhutaan Kosken kuvaamosta, niin kyllä tuolla ylempänä on sanottu jo, että hinta-laatu-suhde on ihan kiero. Kauheat kuvat ja hinta 500%. Eli kyllä jotain tuoretta, nykypäiväistä meininkiä tähän pitäis saada. Nuoria moderneja kuvaajia, joilla on uutta henkeä tässä saisi olla enemmän.
- kyläläine
No siulla ku on tuota näkemystä ja tietoo ni laita puoti pystyyn ?
- Mielikuvitusta lisää
Oman puodin pystyttäminen on ihan hyvä idea. Ja kyllä, olen edelleen sitä mieltä, että Niemisen kuvat ovat enemmänkin moderneja taidekuvia kuin perinteisiä muotokuvia: siis yleisellä tasolla - toki laajaan tuotantoon mahtuu monenlaisia otoksia. Yksinkertaistaen mielestäni hänen menetelmänsä on toki perinteinen, mutta lopputulos on jotain aivan muuta.
Toisaalta Niemisen kuvien taiteellisuus on vain minun mielipiteeni, sillä taiteen kokeminen on aina enemmän tai vähemmän subjektiivinen juttu. Taiteen tekemistä voi tutkia objektiivisesti eli tosiasioihin perustuen, mutta kun mukaan astuvat tunteet, tulkinta muuttuu aina enemmän tai vähemmän omakohtaiseksi.
Imatran taiteilija, esität myös mielenkiintoisen väitteen siitä, että vain värikuva sopisi hääkuvaksi. Itse pidän mustavalkokuvista sen vuoksi, että niistä on riisuttu kaikki turha pois, ja kuva antaa todella tilaa itse kuvattaville. Toisinsanoen räiskyvät värit eivät ole kuvien tarkoitus vaan kyseisen hetken tulkinta ja tallentaminen. Lisäksi kenelläkään ei ole takuita siitä, miten esimerkiksi nykyiset värikuvat kestävät aikaa? Muuttaako ajanhammas värien laatua? Mustavalkokuva kestää aikaa.
Mitä tulee kuvien hintoihin, niin kuvien hinnat, tyyli ja laatukin vaihtelee. Sehän on itsestään selvää. Jokainen päättäköön siis ihan itse ostaako Guessin laukun vai Tokmannin alennuskorin kausilöydön. ;-) Kuten sanoin, asiaan kannattaa paneutua huolella ennen itse h-hetkeä, että ainakin itse varmistaisi mahdollisimman hyvin sen, että todella saa sitä, mitä tilaa. Vaikka taiteesta onkin kysymys. - onnistunet kuvat
Itse olen kuvauttanut vihkikuvat sekä lapsen 6 kk kuvat KARI NIEMISELLÄ ja ollut todella tyytyväinen . Itsehän sitä päättää minkälaisia kuvia haluaa, Niemisellä on vaan paljon näkemyksiä ja hyviä ideoita. tais olla viel huomattavasti halvempi ku muut imatran kuvaajat
- se kiskuri
Ensimmäisen ja viimeisen kerran kävin Kosken Kuvaamossa 8v sitten, kun halusin silloin 2-3 kuvaa suoraan sähköpostiini. Kysyin omistajalta niiden hintaa, hän katsoi minua hitaasti päästä jalkoihin ja ilmoitti ylväästi hinnan olevan 50€.
Täh häh, olin hölmistyneen näköinen ja kiireesti häivyin koko putiikista.
Nainen näki, että oli pukeutunut hyvin, sekä meikannut ym. Ilmeisesti sen vuoksi päätti kiskoa häpeilemättä hinnan pilviin. Sen jälkeen en ole siellä käynyt, enkä mene mokoman huuhk... kuvattavaksi.
Sain muualta ne kolme kuvaa hintaan 10€! - linssilude99
Onko Vuoksenniskan Kuvastimesta kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803