Ketokonazol ja hiusten lähtö

Onko kellään kokemusta siitä että kyseinen shampoo lisäisi hiusten lähtöä?
1495
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ainakin itselläni tuntui, että nizoral-shampoo (jossa vaikuttavana aineena siis tuo ketokonatsoli) ärsytti päänahkaa ja sai sen hilseilemään. Hiustenlähdön lisääntymisestä ei ole varmuutta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Erkki-ihminen kirjoitti:

Onko kellään kokemusta siitä että kyseinen shampoo lisäisi hiusten lähtöä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu