Aloin makustelemaan tytölle nimeä Klaudia, josta en nuorena tykännyt ollenkaan, mutta yhtäkkiä se tuntuikin nätiltä nimeltä. Mitä mieltä olette nimestä?
Mikä koko nimeksi?
Omia mietelmiä on
Klaudia Saara Maria
Klaudia Mei Eriikka
Klaudia Alma Maria
Klaudia
7
1927
Vastaukset 7
- vain
Claudia Schiffer.
Saara ja Alma ovat mielestäni kivempia kuin Klaudia, joka liian "hienosteleva". - mieleen
kyllä Claudia, Klaudiasta tulee vain mieleen klamydia - ei voi mitään...;-)
- Caitlin
Klaudia ei ole ollenkaan hienosteleva nimi. Ihan kivan valinnan olette tehneet.
Klaudia Saara Maria kuullostaa hyvältä minun korvaani. Itse kyllä harkitsisin kirjoitusasua, että olisko Claudia vähän pehmeämpi.- .........
Kuten joku jo mainitsi, Klaudia->Klamydia. Miten olisi Kamilla/Camilla?
- tyhmiä ihmiset
......... kirjoitti:
Kuten joku jo mainitsi, Klaudia->Klamydia. Miten olisi Kamilla/Camilla?
Klaudia tai Claudia ovat kansainvälisiä nimiä. Kaunis nainen Claudia Sm ja joku vanha länkkärielokuvanäyttelijä oli Claudia.Ihmisten mielessä varmaan sukupuolitaudit niillä joilla niitä on..ei mulle tule..Sama kun Susanna nimestä tulee mieleen syöpä tai Pekasta pieru. Marista mato..
- Anonyymi
Mikäs neidin nimeksi sitten tuli?
- Anonyymi
Claudia Jennille
Claudia Mariaana
Claudia Ann- Charlotte
Claudia Mia-Li
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5523- 75457
- 37446
- 33435