väsyttää

ei tiedä mikä.

On jo jonkin aikaa vaivannut muutamat oireet. En tiedä olenko luulotautinen. Onhan tässä jotain, jotka sopisivat kilpirauhasen vajaatoimintaan, mutta kun osa on melkein päinvastaisia. Mitä mieltä olette te, jolla moinen on diagnosoitu. Verikokeissa en ole känyt lääkäristä puhumattakaan. Jos ei ole kilpirauhasvaivaa, niin mikä ehkä voisi olla??

- Mies 24 v
- Väsymys pitkin päivää varsinkin nyt syksyllä, vaikka varmasti nukun tarpeeksi
- kova närästys (vaivaan määrätty Zolt - protonipumppusalpa)
- helposti reikiintyvät hampaat
- painonnousua ilman varsinaista syytä
- aina on kylmä tai kuuma. Jos on kuuma, hikeä virtaa todella runsaasti varsinkin pään alueella
- Ei jaksa hoitaa tavallisia asioita kunnolla. Opiskelukin välillä tökkii, kun ei jaksa lukea tentteihin. Nukahtelen luennoilla.
- Kiukkuisemmaksi olen tullut. Jotenkin vaan kiukuttaa kaikki aika usein.
- Ajoittain pääkipua
- Verenpaine, varsinkin systolinen on ollut lapsuudesta asti koholla. Diastolinen hyvissä lukemissa, jopa alhainen
- huono iho, joka välillä oli parempi isotretinoiinikuurin ansiosta
- Lämpötila melkein tasan 36 aamupäivällä, jos tuo sitten on oire.
- Jalat on aina olleet helposti palelevat, koska hikoavat ensin märiksi
Muuttuneen käytökseni on jo muutkin huomanneet.
- Maha sekaisin, usein löysällä. Peräaukkoa raavituttaa.

Näitä minulla ei luultavasti vajaatoiminnan oireista ole

- huonot hiukset
- hidas pulssi. On levossa n. 60
- huono muisti
- sosiaalisten tilanteiden kammo
- kalpeus
- ummetus

5

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myymitär

Kannattaa käydä verikokeissa.Nuo kun viittaisivat melkeinpä kaikki oireet vajaatoimintaan.Sittenpähän asian saa tietää ja jos on kilpparivaiva,saa lääkkeet ja olo kohenee vähitellen.Ei kannata turhaan kärsiä.Ja suurin osa tk-lääkäreistä ei sitten tiedä asioista oikein mitään ja lääkkeitä ei meinaa saada millään.Eli kannattaa kysyä tulokset ja jos on vähänkin häikkää,suosittelen yksityiselle menoa.Ne osaavat asiansa.

• diipa

Tällaisia oireita itselläni:

- väsymys, yölliset heräilyt
      - painonnousu/painon jojottelu edestakaisin
      - ummetus tai sitten vatsa ihan löysällä
      - jatkuva paleleminen (kädet, jalat ja nenä jatkuvasti kylmät)
      - alainen verenpaine ja korkea pulssi
      - kova hiusten lähtö, hiukset ohentuneet kovasti!
      - etenkin kasvojen iho kuiva
      - kohonneet kolesteroliarvot

Mietin että kilpirauhasen vajaatoiminta voisi olla syynä näihin oireisiin..Lähiperheessäni kahdella on kilpirauhassairaus. En ole mennyt tk-lääkäriin kun siellä sanotaan joka vaivaan että "syö terveellisesti, liiku enemmän ja lopeta tupakointi!"
      Yksityiseen ei oikein ole varaa kun oon tämmönen köyhä opiskelija ilman opiskelijaterveydenhuoltoa! =(

• ...

... sun pitäis saada sen sukurasitteenkin perusteella ees ne kilpparikokeet yleiseltä.

• kosteusvauriomikrobit!

Nimittäin kosteusvauriomikrobit aiheuttavat ongelmia kilpirauhasessa ja sitten vatsassa. Eli kilpirauhanen ei olisikaan se varsinainen ongelma!

Olen tutkinut tätä aihealuetta noin kuusi vuotta ja valitettavasti on todettava: Sinulla on suurempi mahdollisuus törmätä lääkäriin joka ei tiedä tästä alueesta yhtään mitään, kuin lääkäriin joka tuntee tämän alueen. Tietämättömyys aiheuttaa useinmiten näitä "vika korvien välissä", "sairastat refluksitautia", jne vääriä diaknooseja ja turhaa lääkkeiden syöntiä.

Testaa onko tästä kyse-

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista

jos on, niin ainoat lääkkeet ovat-

1.altistumisen lopettaminen kosteusvauriomikrobeille,
      2.maitohappobakteerit-

*Vatsa on ihmisen toiset aivot*
      Kun Japanilaiset keksivät tämän, että maitohappobakteerit (Lactobacillus GG) estää kosteusvauriomigrobien tihutöitä limakalvoilla ja tasaa/palauttaa suoliston luontaista bakteerikantaa edellämainittujen kosteusvauriohomeiden aiheuttamien tuhojen jälkeen ja penisilliini/antibiootti -kuurin jälkeen. Penisilliini/antibiootti tuhoaa myöskin ns hyvän/tarpeellisen bakteerikannan noin yhdeksi vuodeksi!!!
      Kun ruuansulatuskanavan bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaali tilaan, niin vatsa saattaa kurnuta useamman päivän-viikon, jonka jälkeen tapahtuu huima kehitys parempaan päin. Mhb pitää käyttää vähintään 3kk, tai jatkuvasti niin vaikutus on pysyvä.

Sittemmin on tapahtunut huimaa kehitystä tällä maitohappoa tuottavien bakteerien teollisissa sovelluksissa. Tällä hetkellä parhaita tuotteita löydät tuolta-

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri

• 1981

voisi hyvinkin olla alhainen hemoglobiini,eli anemiaa.itse kärsin anemiasta ja on aika paljon samoja oireita,ku sullakin.en tiedä sit saoo paremmin,mut mee verikokeisiin nii siitä selviää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe