äkkilähdöllä kiinnaan?

kauanko viisumi kestää

mainostetaan äkkilähtöä kiinaan. Mitens kauan kestää viisumi, eli miten pian sellaiselle äkkilähdölle kestää?
paljonks viisumi maksaa?
mitä jos hankkis viisumin valmiiksi. menee sitten tai ei sen voimassaoloaikana. onko se "varoiks" hankkiminen mahollista.
entä mitä rokotuksia Pekingiin tarvitaan? onko muualle maahan eri?

voi ku joku vastais

8

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisumihakemukseen

      Viisumin saa n viikossa.Viisumihakemukseen pitää olla liitteenä matkadokumentit,käytännössä lentoliput tai varausvahvistus.Myönnetty viisumi on 3kuukautta voimassa myöntämispäivästä laskien,ja Kiinassa voi oleilla 30vrk viisumin voimassaoloaikana.Että senverran on "pelivaraa".
      Viisumihakemus netistä
      https://www.area.fi/area/files/businessnet/viisumiopas/visa_chi_pohja.pdf

      • tapa on

        Painut lähetystöön , passi hakemus kuva 55€ tiskiin ja saat viisumin noin tunnissa.
        saattavat kysellä lippuja myös.


      • aylami
        tapa on kirjoitti:

        Painut lähetystöön , passi hakemus kuva 55€ tiskiin ja saat viisumin noin tunnissa.
        saattavat kysellä lippuja myös.

        Multa ei olla koskaan kysytty viisumia haettaessa lippuja ja saanut viisumin päivässä tai kahdessa ja tuolla kiinassa olen käynyt n 10 kertaa..


      • Siru
        aylami kirjoitti:

        Multa ei olla koskaan kysytty viisumia haettaessa lippuja ja saanut viisumin päivässä tai kahdessa ja tuolla kiinassa olen käynyt n 10 kertaa..

        aylami hyvä!

        Onko tosiaan niin, että sinun ei ole tarvinnut esittää lippuja EIKÄ edes varausvahvistusta Kiinan single-viisumia hakiessasi? Onko kyseessä ollut tavallinen single-viisumi?

        Tämä olisi tärkeä tieto minulle, sillä olen ajatellut jäädä kytikselle ensi tammikuun mahdollisten halpojen Peking/Shanghai-matkamessutarjousten suhteen. Haluaisin hommata viisumin valmiiksi niin että sitten kun liput tulevat myyntiin, voisin välittömästi ostaa liput ja lähteä matkaan muutaman päivän varoajalla. Pohjoisessa asuvana viisumin hankkiminen ilman extrakuluja veisi kuitenkin vähintään 5 päivää ja extrakulujen kanssakin veisi muutaman päivän ja lisäksi joutuisin juoksuttamaan Helsingissä asuvaa kaveriani pika-aikataululla konsulaatin väliä. Jos taas lippuja ei tarvita, voisin pyytää kaveriani hommaamaan viisumin jo valmiiksi tammikuun alkupuolella, mikä yksinkertaistaisi hommaa huomattavasti.
        Kiitos tiedosta!


      • edellinen
        Siru kirjoitti:

        aylami hyvä!

        Onko tosiaan niin, että sinun ei ole tarvinnut esittää lippuja EIKÄ edes varausvahvistusta Kiinan single-viisumia hakiessasi? Onko kyseessä ollut tavallinen single-viisumi?

        Tämä olisi tärkeä tieto minulle, sillä olen ajatellut jäädä kytikselle ensi tammikuun mahdollisten halpojen Peking/Shanghai-matkamessutarjousten suhteen. Haluaisin hommata viisumin valmiiksi niin että sitten kun liput tulevat myyntiin, voisin välittömästi ostaa liput ja lähteä matkaan muutaman päivän varoajalla. Pohjoisessa asuvana viisumin hankkiminen ilman extrakuluja veisi kuitenkin vähintään 5 päivää ja extrakulujen kanssakin veisi muutaman päivän ja lisäksi joutuisin juoksuttamaan Helsingissä asuvaa kaveriani pika-aikataululla konsulaatin väliä. Jos taas lippuja ei tarvita, voisin pyytää kaveriani hommaamaan viisumin jo valmiiksi tammikuun alkupuolella, mikä yksinkertaistaisi hommaa huomattavasti.
        Kiitos tiedosta!

        en ole tuo ay alkuinen vaan sitä edellinen mutta vastaan silti. viikko sitten hain viisumin eikä kyselty lippuja ym. eikä kyselty aiemmilla kerroillakaan. ja tosiaan helmikuun puoleen väliin asti aikaa saapua tonteille.
        Laitoin muuten tuon "saatetaan kysyä" kun en tiennyt
        et onko joltain joskus oikeasti kysytty niitä lippuja. Ois pitänyt arvata et jokuhan siitä ahistuu samantien. kumma palsta.


      • Satunnainen bisnesmatkustaja
        aylami kirjoitti:

        Multa ei olla koskaan kysytty viisumia haettaessa lippuja ja saanut viisumin päivässä tai kahdessa ja tuolla kiinassa olen käynyt n 10 kertaa..

        Ei ole minultakaan kysytty, olen käynyt Kiinassa Suomesta käsin 5 kertaa. Muutaman kerran olen hakenut Kiinan viisumia eräästä toisesta maasta eikä silloinkaan ole lippuja kysytty. Tosin on mahdollista että virkailijat niitä pyytävät nähdäkseen jos epäilevät jotain.


    • akaasi

      Voi hankkia viisumin varoiksi.
      3kk aikaa saapua maahan viisumin myöntämisestä.
      kahdella entryllä siis. singlestä en muista.

      kato lähetystön sivuilta, sieltä selviää moni asia.

      http://www.chinaembassy-fi.org/eng/

      • siru

        tuolla sivulla on vain englantia, eikä setaitu ollenkaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe