raskone työnantajana

mutterinvääntäjä

Minkälainen firma Raskone on työntekijän kannalta.Toimiiko samoilla opeilla kuin muutkin korjaamo ketjut.

9

8950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää vaan

Mun kaveri on kehunu todella paljon työnantajaansa. Hän on siis Mikkelissä Raskoneella töissä. On reilu meininki, kunnon palkka, tyky-toimintaa jne jne. Olen monesti kateellisena kuunnellut, että tosi hyvin pojilla siellä duunit sujuu ja maistuu.

• Voitto kotiin

Sanosin tosiaan että ihan hanurista se oli..

Ite työskentelin siinä firmassa jotain 3v. Onneksi osasin lähtee pois. Lähin opiskelemaan lisää tekniikkaa.
        Ei menneet hukkaan ne 4 vuotta ja en kadu että sanoin ihteni vakiopaikalta irti kouluun lähtiessäni.

Raskilla palkka oli ihan perseestä.
        Mun neuvo:
        Jos osaat hiukan metalli alan koneenasennus hommia niin niin.. Ennemmin eti muita töitä..
        Keikkahommia jne..

• Raskoneella

Ja moittia en osaa. Palkka hyvä ja muutkin edut kohdallaan.

• Tympääntynyt

Kyllä Raskone osaa porukalta ottaa tehot pois. Hyvänä aikana luvataan,huonona uhataan ja porukka vaihtuu jatkuvasti, irtisanomisetkin on aivan ihmeellisiä, ensin tulee osaamaton oppipoika ja kohta yt-neuvottelut ja osaajat tiliin.Kyllä ne asiakkaatkin ihmettelee moista johtamista. Kuitenkin on tärkeintä osata nuolla ja olla aina samaa mieltä johtajien kanssa, asiakkaista viis,niin hyvin on pullat uunissa. Viisainta lähteä ennenkuin laitetaan.

• jee jee
        Tympääntynyt kirjoitti:

Kyllä Raskone osaa porukalta ottaa tehot pois. Hyvänä aikana luvataan,huonona uhataan ja porukka vaihtuu jatkuvasti, irtisanomisetkin on aivan ihmeellisiä, ensin tulee osaamaton oppipoika ja kohta yt-neuvottelut ja osaajat tiliin.Kyllä ne asiakkaatkin ihmettelee moista johtamista. Kuitenkin on tärkeintä osata nuolla ja olla aina samaa mieltä johtajien kanssa, asiakkaista viis,niin hyvin on pullat uunissa. Viisainta lähteä ennenkuin laitetaan.

6 vuotta sai riittää.
        Yt neuvottelut ovat raskoneella jokavuotinen juttu jossain päin suomea.
        Tosi tylyä toimintaa yrityksen johdolta varsinkin esimiesasemassa toimiville.

• Ulos2016
        Tympääntynyt kirjoitti:

Kaikki tämä totta ja menossa vuosi 2016. Kiertäkää kaukaa tämä yritys

• Eskomoilonen

2019 ja firma mennyt vaan huonopaan suuntaan. Kannattaa pysyä kaukana! Entisenä raskone mekaanikkona voin kyllä sanoa, että itse en veisi sinne minkäänlaista kalustoa huollettavaksi.. Mekaanikoilla palkka perustuu työmyynnistä. Elikkä toisin sanoen mitä enemmän korjattavaa sitä enemmän rahaa tulee. Joka ykiselle työvaiheelke pitää leimata erikseen jos korjaat jarruja leimaat jarru työvaiheelle jos korjaat sähköjä leimaat sähkötyövaiheelle jne.. Työjohto seuraa kauan kussakin hommassa menee ja huutaa olkapään takana siitä kuinka kiire tällä on, jonka jälkeen ajoneuvo istuu pihassa viikkoja..

• Anonyymi
        Eskomoilonen kirjoitti:

2019 ja firma mennyt vaan huonopaan suuntaan. Kannattaa pysyä kaukana! Entisenä raskone mekaanikkona voin kyllä sanoa, että itse en veisi sinne minkäänlaista kalustoa huollettavaksi.. Mekaanikoilla palkka perustuu työmyynnistä. Elikkä toisin sanoen mitä enemmän korjattavaa sitä enemmän rahaa tulee. Joka ykiselle työvaiheelke pitää leimata erikseen jos korjaat jarruja leimaat jarru työvaiheelle jos korjaat sähköjä leimaat sähkötyövaiheelle jne.. Työjohto seuraa kauan kussakin hommassa menee ja huutaa olkapään takana siitä kuinka kiire tällä on, jonka jälkeen ajoneuvo istuu pihassa viikkoja..

Kyllä se puulaaki on Sieltä Ja Saamarin Syvältä, oli 20v sitten ja on edelleen. vaahtosammutin se saa olla ja säätää, täytyy olla todella sokea johto tai sitten tai hyvin manipuloitu kun meininki jatkuu malliin RTT.

• Anonyymi

Ilmeisesti venäläiset pyörittää firmaa, siinäkin mielessä kannattaa välttää asiointia. Hommathan siellä on tietty ryssitty aina..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe