KYLLÄ se SE on... HÄRKÄNAINEN!

lkkjh

Yhtäkkiä heräsikin mieleeni semmonen juttu,
että mikä on ollut minun suhteeni muihin tähtimerkkeihin?
Mikä on SE merkki, mikä on saanut minut aikoinaan niin sekaisin ja niin silmittömästi rakastumaan häneen itseensä?

KYLLÄ se SE on... HÄRKÄNAINEN!

Tuota naista en voi unohtaa varmaan koskaan!
Vieläkin tuo nainen on mielessäni ollut ja lämmöllä hän on sydämeeni juurtunut...
vaikka on jo 10 vuotta sitten tapahtunut vanha juttu.
Tämä kyseinen ihanuus oli se minun suurin ja ainoa rakkauteni...
Eli ensi rakkauteni ja monen muunkin suhteen jälkeen edelleen se aito ja ainoa.
Seurustelin härän kanssa noin vuoden verran ja täytyy sanoa että edes sen jälkeiset parikin muuta vakavampaa suhdetta mitkä nyt ovat olleet noin ”kahden vuoden ja neljän vuoden” niin niistä ei sitten ole ollut yhtikäs mihinkään
tähän suhteeseen verrattuna.
En kyllä mene sanomaan että näissä kahdessa jälkimmäisessä suuhteessa ei olisi ollut tunteita mukana...
Tietenkin oli mutta, ei edelleenkää mitään härkänaiseen verrattuna.
Enpä muista tuosta härkänaisesta muutakun pelkkää hyvää.
Ja vielä senkin että se suhde oli tunnetta sekä rakkautta täynnä!!!
Ja vielä sen miten hellä ja ihanasti itsepäinen hän oli...
Eli hänellä oli sitä omaa tahtoakin...=)=)
Hyvä niin!

Syytä en tosin muista, mikä meidät silloin erilleen pisti.

Mutta tarviiko minun koskaa muistaakaan noin ikävää asiaa...

En haluaisi ajatella sitä nyt.

Voinko siis saada härästä vielä itselleni kunnollisen ja rakastavan kumppanin???

Haluan vielä härkänaisen ja se on VARMA SE...

Terveisin: aidosti asialla ollut tumma Rapumies

14

6110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karanpola

      Hyvä rapumies, etkö tiedä, ettei ravulle sovi härkä...
      En tiedä mikä sopisi, mutta härälle sopii neitsyt ja kauris. Olen härkänainen ja olen todennut, että parhaiten tosiaan sopii noi edellämainitut!
      Kohtalokseni kylläkin tuli oinas ja me emme erikoisemmin sovi toisillemme, täytyy surulla tunnustaa.

      • sinulle.

        kyllä ravulle sopii härkä varmasti sopii...lisäksi ravulle sopii vaikka skorpioni ja kalat. ja härälle lisäksi juuri nuo neitsyt ja kauris ja miksei myös toinen härkä.


      • Härkä ja Kala

        Olen härkänainen ja kohtaloni kalamies ei toimi suhde kala on aina menossa ei pysy paikalla yhtään unelmoiva ja aina vähän pilvissä elävä sukeltaa heti syviin vesiin kun tulee ogelmia neitsyt ehkä paremmin kauris liian komentava itsekäs rahanvartija.Siskoni rapu mies härkä toimii hiton hyvin.


      • Pihapoliisi

        Mitäkähän yhteensopivuustestiä olet mahtanut käyttää, sillä härkä rapu on kerrassaan paras yhtälö. Ja siks toiseks, nouseva merkki ratkaisee enemmän kuin puolet koko jutusta. Neitsyt kuuluu niihin merkkeihin, jooihin ei härän ei oikeasti kannata sekaantua, kauris siinä rajalla, jos haluaa vain jotain täysin tylsää ja harmaata.
        Parhaat merkit härälle ovat rapu, skorppioni ja kalat.


      • härkänainen itsekin

        Jos nyt haluaa horoskooppeihin uskoa..:
        Härälle sopii kauris ja neitsyt, myös kaikki veden merkit sopivat.. Näinhän sitä sanotaan joka sivustossa!
        Seurustelen veden skorpparin kanssa ja kiihkeää on.
        Neitsytkin on testattu, vain kauris antaa odottaa itseään..


      • esine pysyy kotona
        Pihapoliisi kirjoitti:

        Mitäkähän yhteensopivuustestiä olet mahtanut käyttää, sillä härkä rapu on kerrassaan paras yhtälö. Ja siks toiseks, nouseva merkki ratkaisee enemmän kuin puolet koko jutusta. Neitsyt kuuluu niihin merkkeihin, jooihin ei härän ei oikeasti kannata sekaantua, kauris siinä rajalla, jos haluaa vain jotain täysin tylsää ja harmaata.
        Parhaat merkit härälle ovat rapu, skorppioni ja kalat.

        Rapu on koti-ihminen ja härkänainen tykkää siitä, että kaikki hankkimansa "esineet" pysyy kotona. Ja mieskin hänelle on siis pelkkä esine, mitä voi sitten naisystävilleen ylpeänä esittää. Ulkonäöllä ei ole merkitystä, vaan sillä miten lukenut mies on ja sillä, miten arvostetussa virassa mies on.

        Seksikin härän kanssa saattaa olla vain pakkopullaa, varsinkin jos mies on vesimies tai muu intohimon puutetta poteva aurinkomerkki. Skorppioni olisi hyvä rakastaja härkänaiselle, mutta taas luonteenpiirre ei sovi härälle. Liian omaan napaansa tuijottava ja eihän esine taas härälle kelpaa, jos itseään liiaksi tuijottaa.

        Leijona voisi olla hyös hyvä esine seksiä ajatellen, mutta muuten ei.

        Rapu pysyy kotona ja härkä myös, joten kyllä käy.


      • Kaikkea sitä kuuleekin.....
        härkänainen itsekin kirjoitti:

        Jos nyt haluaa horoskooppeihin uskoa..:
        Härälle sopii kauris ja neitsyt, myös kaikki veden merkit sopivat.. Näinhän sitä sanotaan joka sivustossa!
        Seurustelen veden skorpparin kanssa ja kiihkeää on.
        Neitsytkin on testattu, vain kauris antaa odottaa itseään..

        Siis kauris ei härälle sovi alkuunkaan. Kauriit ovat luomakuntamme pohjasakkaa! Yleensä kouluttamattomia ja alhaisissa töissä, kuten paskakuskeina ts. töissä, jotka muille eivät kelpaa.

        Olisiko sitä sitten ylpeän rapunaisen mukava naisystävilleen esitellä. Minä vain kysyn!

        Ei, ei ja ei.....Kunnon ammatti pitää miehellä olla ja varallisuutta. Ulkonäöllä ei merkitystä.

        TÄMÄ TARINA ON TOSI...


      • härkäpäinen naenen
        Pihapoliisi kirjoitti:

        Mitäkähän yhteensopivuustestiä olet mahtanut käyttää, sillä härkä rapu on kerrassaan paras yhtälö. Ja siks toiseks, nouseva merkki ratkaisee enemmän kuin puolet koko jutusta. Neitsyt kuuluu niihin merkkeihin, jooihin ei härän ei oikeasti kannata sekaantua, kauris siinä rajalla, jos haluaa vain jotain täysin tylsää ja harmaata.
        Parhaat merkit härälle ovat rapu, skorppioni ja kalat.

        Ainakin omalla kohdalla yhdistelmä neitsyt-m ja härkä-n ei onnistunut, vaikka horoskooppikirjojen mukaan liiton pitäisi olla suunnilleen made in heaven. Vaikka ehkä ne persoonat vaikuttaa enempi kuin horoskoopit :P


    • härkän.

      sopivat tunnetusti hyvin yhteen. Jotta siltä pohjalta... jatka vain etsimistä.

    • Milla-65

      Oli ihana lukea sinun kirjoitustasi härkänaisesta ja samanlaisia aitoihin tunteisiin vetoavia juttuja olen kuullut muualtakin:-)
      Vatsanpohjassa tuntui kun ajatuksella luin...ja haluaisin tietää oletko löytänyt härkänaista vierellesi ja elämänkumppaniksi vai oleko vielä vapaa(sinkku)?
      Minullakin olisi paljon kerrottavaa rapumiehestä jos voisimme kirjoitella "meidän kesken".....
      Hyvää jatkoa sinulle!

    • härkänainen61

      Moi tumma rapumies

      Olen itsekin kokenut samanlaisen tuntemuksen suhteessa rapumieheen. Siinä suhteessa vaan oli jotakin. Ravut yleensä ailahtelevaisia luonteita, heitä on vaikea ymmärtää. Mutta rakkautta ja hellyyttä heiltä löytyy. Minun muistoni 25 vuoden takaa.

    • Raijuli

      Täällä on sellainen vapaa härkänainen, joka pitää hellänä, pussaa, hyväilee, puhuu, kuuntelee ja rakastalee...ihan mitä muutakin vain haluat...Olen 36 v. härkänainen... toivottavasti sinä et liian nuori...?

    • maarikaN

      Moikka,kirjoitit kivasti.Niin otitko yhteyttä siihen exääsi...:).Se olis varmaan tyytyväinen,jos sais lukea sinun kirjoittamana tuon tekstin,itse ainakin olisin.Minullakin oli ihan eka poikakaveri härkä ja sittemmin ollut 2kpl härkiä,elänyt heidän kanssaan avoliitossa...Ja vikasta suhteesta yksi lapsikin.Olen 34v.ja kohta synttärit 08.05.:)Mites sulla?Ja että jos haluat kirjoita takaisin,niin voidaan tutustua,siis jos kiinnostaa tälläinen nätti vapaa yh härkänainen,mukava,iloinen,huumorintajuinen,hyvä rakkaudessa-rakastaa-voimakkaat tunteet...Hyvää kevään jatkoa :).

    • Cancer67

      Olen rapumies ja elämäni ainoa, ensimmäinen ja viimeinen tosirakkauteni ja elämäni nainen on härkä! Upea ja kiehtova Naiseni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe