Onkohan vika renkaassa (kudosvaurio, tasapainotus tms.) tai vanteessa, vai vieläkin syvemällä kun toinen takarengas pomputtaa ajossa... mistäköhän pitäis alkaa purkaa ongelmaa...
LeBaron
4
272
Vastaukset
- A.S.
Jos on alkuperäiaset iskarit 15 v vanhassa lebaronissa niin voi olla aika loppu. Jos taas iskarit ovat niin huonossa kunnossa että auto pomputtaa ajossa niin en edes ajaisi sillä enään ennen iskariremppaa tai uusia.
- ajettu 150tkm
ja pomputus tulee takaa yhdestä renkaasta, luulisi että jos iskarit niin etupää menis ensin... pitää kokeilla vararenkaalla varmaan?
- läheppä siitä
Pyörivästä renkaasta liikkeelle.
ajettu 150tkm kirjoitti:
ja pomputus tulee takaa yhdestä renkaasta, luulisi että jos iskarit niin etupää menis ensin... pitää kokeilla vararenkaalla varmaan?
jos yhdestä katoaa esim. nesteet, toimivat 3 muuta vanhaa vielä huonosti, mutta eivät pompota. Näin kävi, tosin Audi, kun iskari murtui alakiinikkeestä ja valutti nesteet pois. Siis yksi pompotti aika iloisesti (taka).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184