Heippa!
Kyseinen episodi tapahtui minulle toissakesänä Helsingin Kampissa sijaitsevassa puistossa. Tapasin lähistöllä olleessa baarissa pari kundia, joiden kanssa siirryin jatkamaan keäsyötä ulkotiloihin.
Tarina on osa sarjaa, jossa seurataan elämääni ja etenkin kohtaamisia yössä. Dokumettisarja tullaan julkaisemaan kokonaisuudessaan myöhemmin kotisivuillani tämän kevään aikana.
T. MissShemale
[email protected]
”Mulla on iso”, Tuukka kuiskasi korvaani. Sävähdin. Ensimmäistä kertaa koko illan aikana katsoin tavallisen näköistä, vaaleaa poikaa kunnolla. Tuukka hymyili ujosti takaisin.
”Tuu jo!”, tiuskaisi Abraham riuhtoen vasenta kättäni. Olin jäänyt tuijottamaan Tuukan löysästi lanteilla roikkuvien housujen etumusta. Nolostuneena käänsin katseeni kättäni riuhtovaan mustaan kundiin ja tein päätökseni. ”Odota hetki, mä tuun kohta”, heitin Abrahamin suuntaan ja vetäisin itseni irti hänen otteestaan.
Tuukka oli siirtynyt nojailemaan lehmuksen varjoon ja tummalla vaitonaisella katsellaan tuijotti minua. ”Sori, mä jo vähän niinkun lupasin Abrahamille”, aloin selittää. Oma sössöttävä ääneni ja sopivia sanoja hapuileva ääneni ärsytti minua. Tuukka nojasi lehmuksen runkoon ja työnsi lantiotaan eteenpäin. Hän otti käteni käteensä ja vei sen etumukselleen. Tuijotin vaitonaisesti hymyilevää kundia. Käteni liikkui hänen kätensä ohjauksesta. ”No uskotsä mua?”, Tuukka kuiskasi niin hiljaa, että vaivoin kuulin. Nielaisin ja nyökkäsi. ”Odota mua tässä”, ehdin sanoa ennen kuin otin jalat alleni.
Abraham istui penkillä naama tutussa virneessään. ”Kato kuka sua on odottanut!”, Abraham nauroi ja vetäisi hupparin liepeen sivuun. Hämärästä huolimatta näin ylpeän, nuoren haaroista nousevan erektion. Katsoin sitä uteliaana. Tältä siis näyttää somalialainen penis! Väriltään penis oli kahvinruskea, melkein musta. Toisin kuin joidenkin muiden mustien penisten kohdalla, myös terska oli lähestulkoon samanvärinen kuin varsikin, ei yhtään punertava. Kiedoin sormeni varren ympärille ja tunsin sen olevan kova kuin kivi. Penis ei ollut mitenkään paksu, mutta suora ja pitkä se oli. Hyvää keskikokoa vähintään. Isompi ainakin kuin se musta penis, jota imin viime kesänä tässä samassa puistossa. Tai NE penikset, sillä olin imuttanut kaksi kongolaista kaverusta kuiviin.
”Anna mennä”, Abraham kehotti ja sanojen tehosteeksi käsi painoi niskaani ja suutani kohti mustaa kalua. Imaisin terskan suuhuni ja annoin suuni upota Abrahamin syliin. Hienoinen, kirpeä hien tuoksu lehahti hikisistä haaroista sieraimiini. Aloin liikutella päätäni ylös, alas pitkin kyrvän vartta. Abraham nosti pääni ylös ja henkäisi: ”Vittu, sä imet hyvin”. Näin kuinka tummat silmät paloivat yössä. ”Mä tykkään niin kyrvästä”, sanoin venytellen, ” ja sun kyrpä maistuu namille”. ”Sä oot sitten erikoinen tyttö”, Abraham nauroi ja siirsi vasemman kätensä rinnalleni. Kunpa tietäisit, kuinka erikoinen, ajattelin, mutta jätin sanomatta.
Abraham kertoi, että hänen tyttöystävänsä ei pidä suihin ottamisesta ollenkaan. Kyselin, oliko hänelle paljonkin naisia. ”Pari tyttöystävää ja joitain hoitoja”, Abraham hymyili vinosti, ”mutta sä oot kyl makee”. Nauroin. Kundi kuvittelee liikaa itsestään. Haukkasin kyrvän takaisin suuhuni. Koska Abrahamin kalu oli ympärileikattu uskalsin imuttaa sitä rajummin kuin herkempää ympärileikkaamatonta. Keskityin ensin terskan käsittelyyn. Puristin suuni tiukasti sen ympärille ja posket lommolla imin sitä suulihaksillani niin voimakkaasti kuin vain pystyin. Aloin liikuttaa suutani edes takaisin. Märkä suuni liikkui sutjakkaasti vartta pitkin. Hampaitteni yli vedetty ylähuuli harjasi terskan ulkoreunaa matkalla ylös. ”Tuu, mennään nussimaan”, Abraham kehoitti ja osoitti läheistä lasten liukumäkeä. Hätääntyneenä haukkasin kyrvän takaisin suuhuni. ”Pliis.” Abrahamin käsi ei enää leikkinyt rinnallani, vaan kulki vatsan yli kohti haarojani. ”Lopeta!”, kimpaannuin. ”Me ei voida nussia, onks selvä?” ”Miksei muka?”, Abraham jatkoi maanitellen.
Katsoin himon humalluttamaa kundia ja ymmärsin, että hänellä ei ollut mitään käsitystä mistään. Hän ei edes ollut tajunnut minussa tapahtunutta muutosta. Siinä se istui reteesti kädet levitettynä penkin selkämykselle, naamalla naistenmiesten itsetietoinen hymy. Pieni piru heräsi minussa ja väänsin naamani viattomaan hymyyn. ”Minulla ei ole vaginaa.” ”Miten niin ei oo?” ”No kun ei ole!” Abrahamin sormet tunnustelivat haaraväliäni ristittyjen jalkojeni kolmiosta. ”Eiks sulla oo mitään?”, se kysyi ihmetellen. Aloin nauraa. ”Ei ku mulla on tällainen…”, sanoin ja tartuin Abrahamin jo vähän lannistuneeseen kaluun. Abrahamin naama venähti epäuskoon. ”Vielläks teillä menee kauan?” ääni katkaisi hiljaisuuden. Tuukka! Pitiks sen just nyt tulla häiritsemään, kirosin mielessäni katsoessani mäen rinteessä istuvaa kundia. ”Ei tässä mee enää kauaa!” parahdimme Abrahamin kanssa yhteen ääneen.
Sanaakaan sanomatta Abraham painoi pääni takaisin aisalleen. Aloin lutkuttaa armottomasti kuin unohtaneekseni äskeisen keskustelun Abrahamin kanssa. Abraham niin ikään nosteli lantioitaan ja puski kyrpäänsä syvemmälle kitaani. Kaksin käsin hän piti päätäni tiukasti kyrpänsä ympärillä. Kovaksi kiilaksi kasvanut terska hakkasi nieluani kipeästi rajujen työntöjen voimasta. Kiihko levisi läpi vartaloni ja jäykisti haarojeni väliin vetämän elimeni valtavaksi aisaksi. Painoin jalkani tiiviimmin yhteen. Vain hädin tuskin sain elimeni pidettyä piilossa.
Tunsin muuttuneeni pohjattomaksi ahneeksi suuksi, joka eli kyrvän ympärillä ja joka janosi nussintaa ja purkausta. Ja sitten – suuni alkoi täyttyä lämpimästä spermasta. Maku oli hieman kirpeä ja ahnaasti nielin spermaa sen minkä ehdin. Abraham irrotti lopulta otteensa päästäni ja huohottaen nostin pääni ylös. Käden selkämyksellä pyyhkäisin poskeani pitkin valuvan spermanoron. Sperma maistui edelleen suussani ja siinä oli kirpeä vivahde. Abraham siis ei ehkä sittenkään valehdellut sanoessaan nussineensa tyttöystäväänsä edellisenä yönä.
”Huh, se teki hyvää”, Abraham virnisti ja hyppäsi penkiltä. Puun alta alkoi kuulua virtsasuihkun lorina. ”Tietääkö Tuukka?”, Abraham kysäisi olkapäänsä yli. ”Ei tiedä”, sanoin ja painoin sormeni huulilleni salaisuuden merkiksi. Abraham alkoi nauraa. ”Mä soitan sulle, kun alkaa tehdä mieli”, musta kundi huikkasi tehdessään tilaa paikalle tulleelle Tuukalle. Tuskin soitat, ajattelin. Eihän sulla oo edes mun numeroa.
Tuukka istahti vierelleni penkille. Se oli taas se sama hiljainen poika, joka oli baarissa istunut sohvan reunalla omissa oloissaan muiden heittäessä läppää nousuhumalan hurmoksessa. ”Toivottavasti sä et pitkästynyt”, sanoin sille vaivaantuneena.
Siinä missä Abraham oli rempseä maailmanomistaja, Tuukasta ei saanut selkoa. Sillä oli pitkä hiljainen katse. Kätkikö se taakseen ujoutta, epävarmuutta vai viisautta, en osannut sanoa. Entä kuka minä sitten olen? Spermalle lemuava narttu vokottelemassa nuoria kundeja! ”Saitko tarpeeksesi?”, Tuukka kysyi kääntäen katseensa sylistään silmiini. Naurahdin hämmentyneenä. Sillä on sievät pienet kasvot, ajattelin. Hiussuortuva oli valahtanut sen pojankasvoille ja hetken liikutuksesta nostin käteni ja pyyhkäisin sen sivuun. Käteni pysähtyi ohimolle ja alkoi hitaasti silittää vaaleita suortuvia. Samassa tunsin jo huulien painautuvan kiihkeinä huulilleni. Maistuukohan suuni vielä edellisen spermalle, kävi mielessäni, mutta kauaa ajatus ei ehtinyt mieltäni vaivata. Olin yllättynyt: kuinka niin varautunut ja ujo poika saattoi suudella niin himokkaasti. Suuta säesti Tuukan kädet, joista toinen haroi vaaleaa kiharapilveäni ja toinen puristi rintaani. ”Ihanan kiinteät rinnat”, kuulin äänen huokailevan korvassani. Käsi jatkoi matkaansa alaspäin ja edellisestä viisastuneena osasin pysäyttää sen ajoissa – ja ilman paniikkikohtausta. ”Anna mun esitellä sulle syväkurkkuani!”, kähisin Tuukalle hymyillen. Muistiini oli palautunut se kova painauma, jota olin hätäisesti saanut kokeilla aikaisemmin illalla. ”Onko sulla todellakin…”, kysyin varovasti. ”On”, Tuukka vastasi suu hymyyn leviten.
Käsi ohjasi käteni hänen etumukselleen. Hymy nousi nyt minunkin huulilleni: etumuksen pullotus lupaili paljoa. Hivelin sormillani painaumaa, joka liikkui ja kasvoi entisestään. Hädissäni tunsin myös omissa haaroissani samanlaisen liikkeen ja ristin jalkani entistä tiukemmin. Oloni oli samalla sekä tukala että kiihottava. Olet hullu, järkeni huusi. Ahneus on syntiä, kaksi kundia yhdessä yössä on hulluutta. Hiljaa! Vartaloni kutsui minua nautintoon, suuni oli kuivunut, se kaipasi kostuketta.
Napitin Tuukan housut auki ja työnsin käteni sisään. Sentti sentiltä vedin mutkalla olevan pitkän lieron ulos. Se roikkui häpeämättömän irvokkaana pojan haarojen välissä. Irvokas, koska se oli kohtuuttoman iso miehen kyrpä nuorukaisen vartalossa. Pitkän kalpean valkoisen varren päässä hehkui tumman punainen märkä terska, joka valutti limaa ruohikolle. ”Se on 22 senttiä”, sanoi Tuukka selvästi ylpeänä kalustaan. Toisin kuin Abrahamin kalu Tuukan ei noussut erektiossa vatsaa vasten, vaan sojotti ikään kuin etukumarassa eteenpäin, kaareutuvana kuin silta.
Hurmioituneena nostin raskaan peniksen pään huulilleni. Se haisi vahvasti miehelle, kiiman hajuun sekoittui aavistus virtsan hajua. Sormeni kulkivat pitkää vartta pitkin, sivelivät ihon alla kulkevia sinertäviä suonia. Juomukkaan varren päästä sormet löysivät muhkean terskan. Se kiilsi kiihottavan punaisena ja nähdäkseni sen koko komeudessaan vedin esinahkan taakse terskan harjanteiden yli. Haukoin henkeäni. Kuinka kaunis se olikaan! Säännöllisen muotoinen, kaareva ja selkeästi varresta nouseva lihaisan runsas uloke.
Vein terskan huulilleni ja lopulta maistoin sitä. Se maistui suolaisen suloiselle, juuri niin hyvälle kuin aromikas terska voi vai maistua. Suljin silmäni ja keskityin makunautintoon. Terska täytti suuni: se tuntui kiihottavalta poskessani ja kieleni päällä. Jo toisen kerran yhden yön aina sain herkutella kyrvällä!
Laskeuduin penkiltä maahan Tuukan haarojen väliin pystyäkseni ottamaan paremmin suihin. Tiesin entuudestaan, että juuri alaspäin käyrä kyrpä työntyisi kuin itsestään syvälle suuni pohjalle ja jopa pidemmälle – aina nielun kautta kurkkuun asti. Katsoin tiiviisti Tuukan silmiin painaessani penistä sentti sentiltä syvemmälle suuaukkooni. Tuukan katseesta näin ihmetyksen ja kiihotuksen. Varsi vaipui hitaasti mutta varmasti koko 22 sentin komeudella suuhuni. Nielun kohdalla jouduin tosin käyttämään tahdonvoimaa saadakseni paksun, mutta joustavan terskan painumaan ahtaasta aukosta läpi. Vedet nousivat silmiini, mutta Tuukan silmistä heijastuva ihme sai minut viemään tehtävän loppuun asti. Vihdoin tunsin häpykarvoituksen huulillani. Hitaasti ja hankalasti hengitin nenän kautta. Tunsin olevani täydempänä kyrpää kuin koskaan aikaisemmin. Tunne oli lamauttava, koska en juurikaan pystynyt liikuttamaan päätäni tai suutani kyrvän paikalleen naulitsemana, mutta samalla kiihottava. Tämä oli jotain suurta!
Pikkuhiljaa vedin kyrvän nielustani ja suustani ulos. ”Vau”, henkäisi Tuukka. Vedin henkeä kiihkeästi. Kurkussa jomotti. ”Enkö mä sanonut, että mulla on syväkurkku”, huohotin. Enempää en antanut Tuukan hengähtää, vaan aloin saman tien imeä kyrpää. Se liukui vaivattomasti huulieni ja nielun välillä ja välillä aina nielaisin sen takaisin kurkkuuni. Jo muutaman vedon jälkeen kyrpä oli kivettynyt kovimmilleen. Kauhoin raskaat kivekset kämmeniini ja aloin imuttelun rytmin tahdissa hieroa niitä. Roikkuvat pussit kutistuivat ja kivekset nousivat varren juuren. Tiesin Tuukan olevan lähellä laukeamista ja kuin viimeiseksi muistoksi aukaisin suuni ja nieluni äärimmilleen ja liu’utin kyrvän jo tuttua reittiä pohjiaan myöten nieluuni. Vedin terskan kurkustani ja juuri sillä hetkellä sain suuhuni ensimmäisen suihkauksen spermaa. Sitä seurasi toinen ja kolmas rajumpi suihku. Sekosin laskuissani. Lämmintä paksua spermaa ryöppysi sellaisella vauhdilla ja voimalla suuhuni. Imin edelleen kyrpää ja nielin samassa spermaa sen minkä ehdin. Kyrpä syöksi spermaa loputtomalta tuntuvan ajanjakson ajan. Kaikkea en kerta kaikkiaan ehtinyt niellä, vaan osa spermasta alkoi pursuta kyrvän varren ohi suupielistä. Tunsin kuinka paksut norot spermaa luikertelivat poskillani ja kaulallani.
Kyrpä oli veltostunut ja hellästi imin viimeiset pisarat. ”Ihanaa spermaa!” huokaisin lopulta raaskittuani päästää irti Tuukan kalusta. Tarkoitin todella mitä sanoi. Tuukan sperma oli ollut makeaa ja paksua, kauan kiveksissä muhinutta ja jalostunutta. Kundi ei ollut tainnut saada vähään aikaan. Minun onneni. ”Sä sitten taidat pitää suihinotosta”, Tuukka sanoi ihmetellen. ”Et arvaa kuinka paljon”, sanoin tyytyväisenä. ”Mä en ole kyllä koskaan tavannut ketään sunlaistas tyttöä”, Tuukka jatkoi ihmetellen. Hymyilin. Etkä varmaan tule koskaan enää tapaamaankaan, ajattelin hilpeänä.
Shemale antaa suuta puistossa
MissShemale
4
10391
Vastaukset
- Mies42
Aivan upean loistava juttu! Tällaisia tarinoita lisää!
- MissShemale
Eli tarina jatkuu (tosin fiktiona) Seksinovellien puolella:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1500000000000004&conference=709&posting=21500000000215458
Toivottavasti myös tämä tarina miellyttää sinua!
- Anonyymi
Oli carmaan ihanaa mä parin eka kerran 65 pappaa takaapäin ja sain ihanat orkut
- Anonyymi
Se "yks joku" taas löysi tässä yhden "uuden" ikivanhan juttunsa tänne.
Itse kehuu niissä itseään että kun on sulla/mulla taas niin loistava juttu tässä.
Itserakas häirikkö täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926