Tapsan tangolevy on myynyt kultaa !

PÖH!

Iltasanomissa luki, että Tapsan "Päivä jolloin rakastat"- tangolevy on myynyt nyt myös kultaa ! Onnea vaan !

21

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku.

Sillä levyllä onkin upeita Argenttiinalaisia tangoja. ONNITTELUT TAPSALLE !

Olisi hienoa jos hän tekisi tangolevyn, jossa olisi Suomalaisia tangoja: Esim. Punaiset lehdet, Sateen tango, Sinitaivas, Taivas salamoi yms...

• fanit aavistavat

levyn jäävän Tapsukan viimeiseksi, onhan hän jo niin iäkäs ja heikkokuntoinen.
      Täytyyhän heillä olla jotakin vaalittavaa, kun Tapsukasta pian aika jättää.

• Tapsa on elämänsä kunnossa. Puhtia ja intoa riittää ja kuntoa piisaa .

ps.Muuten tunnut olevan pihalla kuin lintulauta. Tapsalta on nimittäin jo aikamonta levyä ilmestynyt tuon tangolevyn jälkeen.

• Amppari

Iäkäs ? Tapsahan on mies parhaassa iässä ja hyväkuntoinen sellainen.
        Ja komeastihan nuo porskuttaa Tapsaa vanhemmatkin laulajat (mm. Reijo Taipale, Kari Tapio, Lea Laven, Paula Koivuniemi, Katri Helena, Anita Hirvonen, Danny, Frederik...)
        HUOM! Se tangolevy ei todellakaan jäänyt Tapsan viimeiseksi sehän ilmestyi v. 1999 eli on MUUTAMA levy tullut Tapsalta sen jälkeen jo tähänmennessä ja varmasti lisää upeita levyjä on luvassa.

Vuoden tauko ( piti siis viimevuonna vähän sapattia tanssikeikkailusta, vaikka toki esiintyi konserteissa yms. ) teki Tapsalle vaan pelkkää hyvää. Ainahan Tapsa on ollut hyvä, mutta tänävuonna on ollut vielä EXTRAHYVÄ. On ollut uutta intoa täynnä.
        Ensivuosi on varmasti vieläkin upeampi. Onhan silloin Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlavuosi ja veikkaisimpa ,että on upeita juhlakonsertteja, tanssikeikkoja yms. luvassa :-D

• tuo Tapsan
        Amppari kirjoitti:

Iäkäs ? Tapsahan on mies parhaassa iässä ja hyväkuntoinen sellainen.
        Ja komeastihan nuo porskuttaa Tapsaa vanhemmatkin laulajat (mm. Reijo Taipale, Kari Tapio, Lea Laven, Paula Koivuniemi, Katri Helena, Anita Hirvonen, Danny, Frederik...)
        HUOM! Se tangolevy ei todellakaan jäänyt Tapsan viimeiseksi sehän ilmestyi v. 1999 eli on MUUTAMA levy tullut Tapsalta sen jälkeen jo tähänmennessä ja varmasti lisää upeita levyjä on luvassa.

Vuoden tauko ( piti siis viimevuonna vähän sapattia tanssikeikkailusta, vaikka toki esiintyi konserteissa yms. ) teki Tapsalle vaan pelkkää hyvää. Ainahan Tapsa on ollut hyvä, mutta tänävuonna on ollut vielä EXTRAHYVÄ. On ollut uutta intoa täynnä.
        Ensivuosi on varmasti vieläkin upeampi. Onhan silloin Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlavuosi ja veikkaisimpa ,että on upeita juhlakonsertteja, tanssikeikkoja yms. luvassa :-D

"argentilaisia tangoja" sisältävä levy.
        Joka on ikinä kuullut "aitoja" argentiinalaisia tangoja, Gardelia ja muita, työntäisi Tapsan tuotoksen miehen hanuriin. Ja syvälle.

Jo nimikappale, alkuperäiseltä nimeltään: " el dia que me quieras" tuli Tapsan toimesta raiskatuksi niin maan perusteellisesti.
        Voi että oksettaa koko ukko!!!

tuo Tapsan kirjoitti:

"argentilaisia tangoja" sisältävä levy.
        Joka on ikinä kuullut "aitoja" argentiinalaisia tangoja, Gardelia ja muita, työntäisi Tapsan tuotoksen miehen hanuriin. Ja syvälle.

Jo nimikappale, alkuperäiseltä nimeltään: " el dia que me quieras" tuli Tapsan toimesta raiskatuksi niin maan perusteellisesti.
        Voi että oksettaa koko ukko!!!

Itse en ole niitä Gardellin alkuperäis esityksiä kuullut, joten en valitettavasti voi verrata. En väitä kuitenkaan vastaan, epäilemättä Carlos Gardell itsekkin Argenttiinalaisena oli/on Argenttiinalaisten tangojen ykköstulkitsija.
        Mutta pidän kyllä noista Tapsan tangotulkinnoista ( sekä argenttiinalaisita ,että suomalaisista). Minusta niissä on tangoihin kuuluvaa vahvaa tunteenpaloa ja intohimoa.

• sinä
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa on elämänsä kunnossa. Puhtia ja intoa riittää ja kuntoa piisaa .

ps.Muuten tunnut olevan pihalla kuin lintulauta. Tapsalta on nimittäin jo aikamonta levyä ilmestynyt tuon tangolevyn jälkeen.

Ootko Justiinax ostanut kuinka monta? Meinaan kun on myynyt ihan kultaa niin on sulta rahaa palanut. En kyllä voi ymmärtää kuka tuollaista ostaa. Ääni ei edes sovi tangoihin, ihan liian korkealta ja kovaa laulelee Tapsukka. Tangoon tarvitaan tunteikas ja matala ääni sekä tulkintaan tulisuutta. T.Kansan ääni on todella kalsea ja kylmä.

• sinä kirjoitti:

Ootko Justiinax ostanut kuinka monta? Meinaan kun on myynyt ihan kultaa niin on sulta rahaa palanut. En kyllä voi ymmärtää kuka tuollaista ostaa. Ääni ei edes sovi tangoihin, ihan liian korkealta ja kovaa laulelee Tapsukka. Tangoon tarvitaan tunteikas ja matala ääni sekä tulkintaan tulisuutta. T.Kansan ääni on todella kalsea ja kylmä.

Joo sellasen 2000 kappaletta olen niitä levyjä ostanut ... ;) NO, HEI HALOO! Yks levy mulla vaan tietysti on. Ei mulla ole rahaa samoja levyjä useampia kappaleita ostaa ja pitää säästää kans rahaa , että pääsee Tapsan keikoille/konsertteihin ;)

Kyllä Tapsan ääni tangoihinkin sopii komeesti minun mielestäni. "Tartu mikkiin"- ohjelmassakin lauloi hienosti sitä "Hurmio"- tangoa .
        Ei tangolaulajan tarvitse mikään kamala bassomörisijä olla Mikko Mäkeläisen ja kumppaneiden tapaan.

• aina ehkä paras
        *********** kirjoitti:

Itse en ole niitä Gardellin alkuperäis esityksiä kuullut, joten en valitettavasti voi verrata. En väitä kuitenkaan vastaan, epäilemättä Carlos Gardell itsekkin Argenttiinalaisena oli/on Argenttiinalaisten tangojen ykköstulkitsija.
        Mutta pidän kyllä noista Tapsan tangotulkinnoista ( sekä argenttiinalaisita ,että suomalaisista). Minusta niissä on tangoihin kuuluvaa vahvaa tunteenpaloa ja intohimoa.

omiensakaan tulkitsija ole. Hirveästi kyllä säveltänyt on, mutta monesti jonkun muun tulkinta on parempi. Siis argentiinalaisen tai yleensä latinalaisamerikkalaisen.

Carloksen omat tulkinnat kun ovat melkein 100 vuoden takaa, jo studiotekniikka tekee ne "pelkistetyiksi."

Mutta Kansan esittäminä siis: aivan kamalia!!

• ...mutkun
        Justiinax kirjoitti:

Joo sellasen 2000 kappaletta olen niitä levyjä ostanut ... ;) NO, HEI HALOO! Yks levy mulla vaan tietysti on. Ei mulla ole rahaa samoja levyjä useampia kappaleita ostaa ja pitää säästää kans rahaa , että pääsee Tapsan keikoille/konsertteihin ;)

Kyllä Tapsan ääni tangoihinkin sopii komeesti minun mielestäni. "Tartu mikkiin"- ohjelmassakin lauloi hienosti sitä "Hurmio"- tangoa .
        Ei tangolaulajan tarvitse mikään kamala bassomörisijä olla Mikko Mäkeläisen ja kumppaneiden tapaan.

mun mielestä just tarttee olla "bassomörisijä", kuten sä sanot, paitsi että mun mielestä se ei todellakaan ole mörisemistä. Ei korkeella äänellä kimittäminen vaan sovi tangoon. Ei alkuunkaan. Eikä äänen nyt niin hirmuisen matala tartte olla mut sellainen "lämminsävyinen". Ja se Tapsukan Hurmio vei mut kyllä ihan muualle kuin hurmioon, lähinnä etsimään epätoivoisesti kaukosäädintä tai telkkarin töpseliä ;D

• huhhuijaa!
        Justiinax kirjoitti:

Ai ihaks totta oot vaan yhden levyn ostanut etkä 2000?!
        Hei haloo, olet kyllä yksinkertaisin tyyppi näillä palstoilla mihin olen koskaan törmännyt!

Lopeta se fanaattisuus ja tajua että mielipiteitä on muilla kuin sinullakin! Fanaattisuus on tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.
        Ja sitä sinulla riittää!

• tane
        aina ehkä paras kirjoitti:

omiensakaan tulkitsija ole. Hirveästi kyllä säveltänyt on, mutta monesti jonkun muun tulkinta on parempi. Siis argentiinalaisen tai yleensä latinalaisamerikkalaisen.

Carloksen omat tulkinnat kun ovat melkein 100 vuoden takaa, jo studiotekniikka tekee ne "pelkistetyiksi."

Mutta Kansan esittäminä siis: aivan kamalia!!

Eipä taira pitää paikkaansa,Ainakin Seinäjoentango-orgesterin johtajan mielestä,paras suomalainentangolevy mitäkoskaan on tehty,tuo Tapaninlevy.Aikapaljon sanottu tuontason orkesterinjohtajalta.Myi muuten juuri kultaa samainenlevy.

• tane kirjoitti:

Eipä taira pitää paikkaansa,Ainakin Seinäjoentango-orgesterin johtajan mielestä,paras suomalainentangolevy mitäkoskaan on tehty,tuo Tapaninlevy.Aikapaljon sanottu tuontason orkesterinjohtajalta.Myi muuten juuri kultaa samainenlevy.

Myös Jaakko Salo kehui tuota levyä kovasti. Sanoi ,että se on täydellinen uudenajan Suomalainen tangolevy.

• ...mutkun kirjoitti:

mun mielestä just tarttee olla "bassomörisijä", kuten sä sanot, paitsi että mun mielestä se ei todellakaan ole mörisemistä. Ei korkeella äänellä kimittäminen vaan sovi tangoon. Ei alkuunkaan. Eikä äänen nyt niin hirmuisen matala tartte olla mut sellainen "lämminsävyinen". Ja se Tapsukan Hurmio vei mut kyllä ihan muualle kuin hurmioon, lähinnä etsimään epätoivoisesti kaukosäädintä tai telkkarin töpseliä ;D

Ymmärrän kyllä tuonkin näkökannan. Eihän sitä kaikkia voi miellyttää.
        Mutta kyllä mielestä Tapsan ääneen on silti sitä "lämminsävyisyyttäkin" tullut nyt varsinkin vanhempana.
        ja Tapsukan "Hurmion" aikana minäkin etsin kaukosäädintä, mutta vain koska halusin laittaa ääntä kovemmalle ;)

• ölkjh

Voisitko Justiinax lopettaa tuon useilla nikeillä kirjoittelun?

• Juu, kirjoitankin vaan tällä "Justiinax"- nimimerkillä.

• presidentti ja koko
        Justiinax kirjoitti:

Juu, kirjoitankin vaan tällä "Justiinax"- nimimerkillä.

eduskuntakin äänestää sen maailman parhaaksi tango-levyksi?

Ainahan olen kansanedustajia fiksuina ja asiantuntevina pitänyt. Ja tietysti vilpittöminä.

PS. Ei sitten J.Salo ollut levyn tuottajana - ja kapellimestari johtajana?
        Miettikää sitä, paitsi "justiinax, jolle vain:hei hei huraa Tapsa!

• kuinka
        presidentti ja koko kirjoitti:

eduskuntakin äänestää sen maailman parhaaksi tango-levyksi?

Ainahan olen kansanedustajia fiksuina ja asiantuntevina pitänyt. Ja tietysti vilpittöminä.

PS. Ei sitten J.Salo ollut levyn tuottajana - ja kapellimestari johtajana?
        Miettikää sitä, paitsi "justiinax, jolle vain:hei hei huraa Tapsa!

Mitä sillä asiantuntevuudella, fiksuudella ja vilpittömyydellä on tekemistä tään asian kanssa? Nämä kun nääs on makuasioita, eikä noita ominaisuuksia voi tässä yhteydessä arvioida.

• niin...

Ja vielä enemmän vit**taa tuo viestien poistelu. Onko sulla Justiinax oikeasti noin heikko itsetunto, että pitää jälkikäteen poistaa viestejäsi ja siinä samalla kaikki muiden kirjoittamat vastaukset viestiisi? Toi oikeus kyseiseen toimintaan on ihan käsittämätön, menee monet threadit piloille. Pitääkö sulle tosiaankin jatkossa kirjoittaa vastaukset jonkin toisen tekstin alle, kuin omasi ja pistää otsikoksi "Justiinaxille" ?

• levykauppaan;DD

YÄK!

• ????

aivan tosijaan tädit asijalla.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3815
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1444
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      312
      1236
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      60
      1165
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1120
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1075
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      885
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      828
    Aihe