Kävisi tilalle, sopiiko esim. LJ10???
Oilon Junior LF1, mikä?
5
3042
Vastaukset
- .......
Mistä päin suomea olet? Vaihdoin kaksoispannun pois ja siitä jäi Oilon poltin vm 1993, jolla on poltettu noin 500 litra öljyä eli käytännösä iästään huolimatta uudenveroinen
- Jermo68
Kankaanpään suunnalta, mikä olis hinta? Sopiiko se siihen tilalle
- ......
Jermo68 kirjoitti:
Kankaanpään suunnalta, mikä olis hinta? Sopiiko se siihen tilalle
Poltin on samainen Oilon Juonior LF1:n, valmistusnumero 2412088.Toisiaan minä asensin kaksoiskattilan muistaakseni vuonna 1993. Poltin sillä käytännössä vain puuta. Silloin ultautin öljysäiliön ja täytin sen öljyllä, vetoisuus 3000 litraa. Nyt kesällä vaihdoin talooni puupannun ja tyhjensin säiliön farmaritankiin. Sieltä tuli öljyä noin 2500 litraa, joten poltettu on noin 500 litraa.
Jos pistän tuolle poltimelle hintaa 400 euroa, sijaitsee laite etelä-pirkanmaala. Jos haluat muuta kysellä, sähköposti [email protected] - oiwef
...... kirjoitti:
Poltin on samainen Oilon Juonior LF1:n, valmistusnumero 2412088.Toisiaan minä asensin kaksoiskattilan muistaakseni vuonna 1993. Poltin sillä käytännössä vain puuta. Silloin ultautin öljysäiliön ja täytin sen öljyllä, vetoisuus 3000 litraa. Nyt kesällä vaihdoin talooni puupannun ja tyhjensin säiliön farmaritankiin. Sieltä tuli öljyä noin 2500 litraa, joten poltettu on noin 500 litraa.
Jos pistän tuolle poltimelle hintaa 400 euroa, sijaitsee laite etelä-pirkanmaala. Jos haluat muuta kysellä, sähköposti [email protected]Reiluun pariin sataan on saanut muutaman vuoden ikäisiä Oiloneita huutonetistä. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=oilon&order=R&cat=%&lcat=X&start=0&num=50
- ......
oiwef kirjoitti:
Reiluun pariin sataan on saanut muutaman vuoden ikäisiä Oiloneita huutonetistä. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=oilon&order=R&cat=%&lcat=X&start=0&num=50
Tämä yksilö on käytännössä täysin käyttämätön yksilö, huutonetin polttimilla varmaan poltettu vähintään 10000 litraa, tällä 500 litraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849