Sälekaihtimia Turun seudulta

pirjos.

Hei kaikki palstalaiset,

onko kenelläkään tietoa mistä saisi suht edullisesti sälekaihtimia Turun seudulta?

15

7325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä itse

Vertailin 1,5 vuotta sitten Turun ja Raision alueelta löytyvien sälekaihdin liikkeitten hintoja ja edullisin oli poliisilaitoksen vieressä oleva liike. Nimeä en just muista mut poliisilaitokselta n. 400 metriä torille päin. Hyvä palvelu ja hyvät kaihtimet saatiin!! :)

• nimi on

Johanna-Kaihdin. www.johannakaihdin.fi

• Anneli 33
        nimi on kirjoitti:

Johanna-Kaihdin. www.johannakaihdin.fi

Moi

Minusta edullisin on Aurassa sijaitseva liike muisitaaksen ST kaihdin. Itse mittasin ja tilasi kaihtimet. Kaveri tuli asentamaan ja minusta oli kyllä erittäin edullinen. Kannattaa myös miettiä valkoisten tilalle esim. alumiini/hopeA joka on erittäin tyylikäs...

Jos ei itse osaa mitata niin toki sieltä tulee kaveri mittaamaankin.

Anneli

• halvimmat
    • Eteläranta

Hei!
      Tilasin Johanna Kaihtimet Oy:stä kaihtimet parvekkeelemme viime kesänä. Toimitus kesti pitkään ja kaihtimet mitattiin väärin. Asentaja yritti asentaa kaihtimia poraamalla katon "täyteen" reikiä ja totesi että väärin mitattu ja uudet kaihtimet tehtävä.
      Omistaja tuli tämän jälkeen asentamaan kaihtimet ja tulos oli heikko. Reunaan jäi 5-10 cm aukko ja toinen pää repsotti ainakin 5 cm alas päin. Hän ilmoitti että ei näistä prempaakaan saa. Kun yritin avata kaihdin ta, tuli koko höylä alas. Kiskon väliin oli laitettu irrallinen ruuvi, jotta repsotus ei olisi näyttänyt niin pahalta. Kun se irtosi koko rulla tuli alas. Reklamoin asiasta yritykselle, joka lupasi tutkia asiaa. Mitään ei ole kuulunut. Viimeksi tänään tuli rulla alas. Hinta oli 1500 euroa, joten kyllä siihen hintaan pitäisi saada parempaa palvelua ja laatua.
      En voi suositella ke ellekään kyseistä firmaa.

Terveisin Matti

• Eteläranta

Hei,
      Reklaamationi jälkeen Johanna Kaihdin kävi korjaamassa parvekekaihtimien asennuksen ja nyt kaihtimet näyttävät jo paremmalta toimivat hyvin ja voin taas suositella yritystä kaikille.

Terveisin Matti

• TuureLausteelt

No ei toi kovin hyvältä siltikään kuullosta! Siinähän meni kaikki melkein pieleen että en itse kyllä lähtis kokeilemaan tämän perusteella.

• zillir

Lisää kommentteja, kiitos!

Hyvät ja edulliset kaihtimet haussa Turusta ja asennettuina.

• Siitävaan

Kaihdinliike Sandberg Nuppulantiellä

• vain_minä

Sälekaihtimista sen verran, että olen Espanja-asunnossamme taistelut marketeista saattavien sälekaihtimien kanssa, kun muoviset mekaanismet eivät kestää mitään. Menivät vain, yhdet sain takuusenn ja löysin niitä parin päivän päässä taas hyllyssä, olin kyllä laittanut merkin niihin. Nyt olivat toisen mallisista parissa vuodessa muoviset osat haurastuneet niin paljon, että niitä pystyi sormin murentamaan. Suomesta tuodussa kaihtimissa oli ihan samanäköiset sisäkalut.

Kysyms: tuleko kaikki tämä tavara samasta kiinalaisesta pajasta vain onko jostain saattavissa parempaakin?

• NoVoihan

Kyllä niitä saa ihan suomalaisiakin jossa mekanismit kestää ja säleetkin on jotain muuta kuin noissa kiinaversioissa. mm Raisoon on avannut ovensa Tasalan Kaihdin, nimensä mukaan Tasalanaukiolla www.tasalankaihdin.fi.

• MökinJaska
        NoVoihan kirjoitti:

Kyllä niitä saa ihan suomalaisiakin jossa mekanismit kestää ja säleetkin on jotain muuta kuin noissa kiinaversioissa. mm Raisoon on avannut ovensa Tasalan Kaihdin, nimensä mukaan Tasalanaukiolla www.tasalankaihdin.fi.

Kiitos vinkistä!
        Hienoa saada Palvelua! Ei tarvinnut itse mittailla ja ihmetellä; mittaus ja asennus Tasalan Kaihtimesta. Itselle ei jäänyt kuin kaihtimen käyttö.

• TuppuraisenVille
        MökinJaska kirjoitti:

Kiitos vinkistä!
        Hienoa saada Palvelua! Ei tarvinnut itse mittailla ja ihmetellä; mittaus ja asennus Tasalan Kaihtimesta. Itselle ei jäänyt kuin kaihtimen käyttö.

Samoin meillä kokemukset ja tuntemukset. Hienoa kun jossakin onnistuu! Että sinne vaan ja pojat hoitaa.

• NytTarvitaan

Onko siellä muitakin kuin sälekaihtimia? Pimennystä tarvittais.

• TasalanKaihdinRaisio

Valikoista löytyvät kaihtimet ja perinteikkäät rullaverhot, myös pimentäviä vaihtoja.
        Tervetuloa tutustumaan! Olemme avoinna ma-ti sekä to-pe 11-17. keskiviikkoisin asennamme.
        Terveisin Tasalana Kaihdin
        Tasalanaukio 1, Raisio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe