Sälekaihtimia Turun seudulta

pirjos.

Hei kaikki palstalaiset,

onko kenelläkään tietoa mistä saisi suht edullisesti sälekaihtimia Turun seudulta?

15

6702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä itse

      Vertailin 1,5 vuotta sitten Turun ja Raision alueelta löytyvien sälekaihdin liikkeitten hintoja ja edullisin oli poliisilaitoksen vieressä oleva liike. Nimeä en just muista mut poliisilaitokselta n. 400 metriä torille päin. Hyvä palvelu ja hyvät kaihtimet saatiin!! :)

      • nimi on

        Johanna-Kaihdin. www.johannakaihdin.fi


      • Anneli 33
        nimi on kirjoitti:

        Johanna-Kaihdin. www.johannakaihdin.fi

        Moi

        Minusta edullisin on Aurassa sijaitseva liike muisitaaksen ST kaihdin. Itse mittasin ja tilasi kaihtimet. Kaveri tuli asentamaan ja minusta oli kyllä erittäin edullinen. Kannattaa myös miettiä valkoisten tilalle esim. alumiini/hopeA joka on erittäin tyylikäs...

        Jos ei itse osaa mitata niin toki sieltä tulee kaveri mittaamaankin.

        Anneli


    • halvimmat
    • Eteläranta

      Hei!
      Tilasin Johanna Kaihtimet Oy:stä kaihtimet parvekkeelemme viime kesänä. Toimitus kesti pitkään ja kaihtimet mitattiin väärin. Asentaja yritti asentaa kaihtimia poraamalla katon "täyteen" reikiä ja totesi että väärin mitattu ja uudet kaihtimet tehtävä.
      Omistaja tuli tämän jälkeen asentamaan kaihtimet ja tulos oli heikko. Reunaan jäi 5-10 cm aukko ja toinen pää repsotti ainakin 5 cm alas päin. Hän ilmoitti että ei näistä prempaakaan saa. Kun yritin avata kaihdin ta, tuli koko höylä alas. Kiskon väliin oli laitettu irrallinen ruuvi, jotta repsotus ei olisi näyttänyt niin pahalta. Kun se irtosi koko rulla tuli alas. Reklamoin asiasta yritykselle, joka lupasi tutkia asiaa. Mitään ei ole kuulunut. Viimeksi tänään tuli rulla alas. Hinta oli 1500 euroa, joten kyllä siihen hintaan pitäisi saada parempaa palvelua ja laatua.
      En voi suositella ke ellekään kyseistä firmaa.

      Terveisin Matti

    • Eteläranta

      Hei,
      Reklaamationi jälkeen Johanna Kaihdin kävi korjaamassa parvekekaihtimien asennuksen ja nyt kaihtimet näyttävät jo paremmalta toimivat hyvin ja voin taas suositella yritystä kaikille.

      Terveisin Matti

      • TuureLausteelt

        No ei toi kovin hyvältä siltikään kuullosta! Siinähän meni kaikki melkein pieleen että en itse kyllä lähtis kokeilemaan tämän perusteella.


    • zillir

      Lisää kommentteja, kiitos!

      Hyvät ja edulliset kaihtimet haussa Turusta ja asennettuina.

    • Siitävaan

      Kaihdinliike Sandberg Nuppulantiellä

    • vain_minä

      Sälekaihtimista sen verran, että olen Espanja-asunnossamme taistelut marketeista saattavien sälekaihtimien kanssa, kun muoviset mekaanismet eivät kestää mitään. Menivät vain, yhdet sain takuusenn ja löysin niitä parin päivän päässä taas hyllyssä, olin kyllä laittanut merkin niihin. Nyt olivat toisen mallisista parissa vuodessa muoviset osat haurastuneet niin paljon, että niitä pystyi sormin murentamaan. Suomesta tuodussa kaihtimissa oli ihan samanäköiset sisäkalut.

      Kysyms: tuleko kaikki tämä tavara samasta kiinalaisesta pajasta vain onko jostain saattavissa parempaakin?

      • NoVoihan

        Kyllä niitä saa ihan suomalaisiakin jossa mekanismit kestää ja säleetkin on jotain muuta kuin noissa kiinaversioissa. mm Raisoon on avannut ovensa Tasalan Kaihdin, nimensä mukaan Tasalanaukiolla www.tasalankaihdin.fi.


      • MökinJaska
        NoVoihan kirjoitti:

        Kyllä niitä saa ihan suomalaisiakin jossa mekanismit kestää ja säleetkin on jotain muuta kuin noissa kiinaversioissa. mm Raisoon on avannut ovensa Tasalan Kaihdin, nimensä mukaan Tasalanaukiolla www.tasalankaihdin.fi.

        Kiitos vinkistä!
        Hienoa saada Palvelua! Ei tarvinnut itse mittailla ja ihmetellä; mittaus ja asennus Tasalan Kaihtimesta. Itselle ei jäänyt kuin kaihtimen käyttö.


      • TuppuraisenVille
        MökinJaska kirjoitti:

        Kiitos vinkistä!
        Hienoa saada Palvelua! Ei tarvinnut itse mittailla ja ihmetellä; mittaus ja asennus Tasalan Kaihtimesta. Itselle ei jäänyt kuin kaihtimen käyttö.

        Samoin meillä kokemukset ja tuntemukset. Hienoa kun jossakin onnistuu! Että sinne vaan ja pojat hoitaa.


    • NytTarvitaan

      Onko siellä muitakin kuin sälekaihtimia? Pimennystä tarvittais.

      • TasalanKaihdinRaisio

        Valikoista löytyvät kaihtimet ja perinteikkäät rullaverhot, myös pimentäviä vaihtoja.
        Tervetuloa tutustumaan! Olemme avoinna ma-ti sekä to-pe 11-17. keskiviikkoisin asennamme.
        Terveisin Tasalana Kaihdin
        Tasalanaukio 1, Raisio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe