Tätä kannattaa soveltaa vauvan lempiasentojen mukaan, mutta meillä homma toimi näin. Vauvaa on ollut tosi vaikea sada nukkumaan vatsavaivojen takia, joten kokeilin samaa konstia, kuin itsellenikin, kun on maha kipeä. Nimittäin lämpöpussia. Laitoin sängylle kaksi tyynyä pitkittäin vierekkäin ja vauva näiden väliin selälleen. Toista tyynyä voi kohottaa vähän enemmän, niin saadaan pieni kylkiasento. Sitten lämmitin jyväpussin mikrossa (ei liian kuumaksi tietenkään) ja laitoin vauvan masun päälle. Pussi on aika pitkä ja painava, mutta tyynyt sivuilla vähän jakavat painoa. Lisäksi yhdellä tyynyllä tuin muita tyynyjä niin, että sain vauvan pieneen kohoasentoon. Tuossa poika makaa nyt tyytyväisenä silmät kiinni, (tutti liikkuu) ja minä pääsen omiin hommiini. Näin ei ole käynyt vielä kertaakaan aikaisemmin ilman vaunuja tai automatkaa. Kannattaa kokeilla ainakin!
Kannattaa kokeilla!
Lilja -82
1
1046
Vastaukset
- sinä
tiedät ,että maha on kipeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541