Ei helkkari sentään! Nyt se on tosiaan muuttunut GM:kin teinihelvetiksi, myös lauantait k18! Eli eipä tarvitse sinnekään enää mennä, kun ei kiinnosta umpihumaisia teinejä väistellä kun päissään päälle kävelevät... Mitähän hra Koskisella on 20-21-vuotiaita vastaan, kun uusi baari on sitten vastakohtaisesti k22??
Giggling Marlin
20
5111
Vastaukset
- Puikkariin
niin ei tarvitse teinejä kattoo
- *Äkkis*
... mutta siellä vaan tahtoo olla näin pikkujouluaikana hieman eri fiilis kuin normaalisti ja siksi oliskin mukava käydä välillä muualla... Kauhulla odotan milloin Puikkakin lähtee teinihelvetti-linjale ja laskee lauantait k18.. *pyörittelee päätään*
- voiton maksimointia
Sedun baareissa tiivistyy voiton maksimointi asiakkaiden viihtyvyydestä välittämättä, no ehkä yritystä on vähän mutta raha on joka ratkaisee.
Gigglin Marlinin palvelu on suorastaan kuvottavan huonoa. Tiskillä saa odotella tunnin että saa yhden ainoan juoman? Tämäkö on tosi mukavaa!? Jees. No lasinsiruja on lattiat täynnä että ei kannata kaatua niihin jos vaikka joku HIVin omaava on sattunut jo niihin kaatumaan.
Vessat on kuin törkypesät, ei mitään rotia. Palvelu ovella on ok mutta baaritiskeillä todella surkeaa. Palvelusta voi antaa palautetta mutta siitä vittuillaan takaisin eikä oteta onkeen.
Sawo Kabaree on vielä onnettomampi yritys, siellä kun ei vessoja taida olla ollenkaan ja nekin on tyyppiä unisex, känniset akat pyörii miesten vessassa kuin kanat tunkiolla.
Voi helvetti, menkää itseänne arvostavat ihmiset jonnekkin muualle iltaanne viettämään. Vaikka Puijonsarveen tai Amarilloon.
T. Joka viikonloppu radalla- Palvelualalla itsekkin
Ensinnäkin Suomessa pitäisi kaikkien baarien ikärajaksi nostaa vähintään K20. Ja vähänkin tasokkaampien baarien 22. Mitä ihmettä baarit tekevät semmoisilla asiakkailla joilla ei ole ees varaa käydä baarissa (eivät osta mitään, juovat vaan omia juomiaan) ja jotka sotkeva ja hajottavat joka paikan eivätkä kunnioita/usko työtätekevää.
Teinit voisi vielä pari vuotta juoda viikkorahoilla hankkimiaan pussikaljoja ja opetella käyttäytymistä ja toisen ihmisen kunnioitusta.
Toiseksi ihmettelen ihmisiä jotka valittavat siitä että joutuvat odottamaan baarissa palvelua, kun eivät saa sitä tilaamaansa olutta samalla sekunnilla käteensä ja väittävät että ovat joutuneet odottamaan jo tunnin tiskillä. Tietääkseni kukaan ei ole koskaan baarissa janoon kuollut, ja kukaan tuskin joutuu yli 15minuuttia tiskillä odottamaan (ei edes SK ravintoloissa). Huutelevatko nämä samat ihmiset sitten perjantaisin viiden ruuhkassa Prisman kassalla että "alas akka latoo niit maitoja siihen koneeseen" ja että "mun vuoro on seuraavaks, mä oon jonottanu jo ainakii tunnin". Kummasti se ajantaju vaan humalassa siinä baaritiskillä nojaillessa tuppaa katoamaan.
Se pään aukominen siinä tiskillä ei myöskaan nopeuta sen baarimikon toimintaa, vaan päinvastoin, joka kerta kun se joutuu jollekkin maasta irtaantuneelle päänaukojalle kertomaan että mikä on ongelmana, niin samalla se myöskin hidastaa työskentelyä.
Mihinkä meillä on kiire, valmiissa maailmassa?
Sawo Kabaree on ainakin omasta mielestäni
viihtyisä paikka, ja ihmettelen suuresti kuinka heidän henkilökuntansa jaksaa illasta toiseen palvella asiakkaita joilta he saavat vaan haukut niskaansa. Se ei välttämättä ole heidän vikansa, että siellä on liian vähän työntekijöitä töissä. Se voi olla johtajien vika, tai sitten siellä ei yksinkertaisesti kannata pitää enempää työntekijöitä/siellä ei mahdu työskentelemään enempää.
Jos ravintolan palvelu ei miellytä, ni paikkaa voi toki vaihtaa. Tuskin siellä ketään pakotetaan olemaan.
Meitä kun on moneen junaan ja yhtä moneen ravintolaan! - mujer86
Palvelualalla itsekkin kirjoitti:
Ensinnäkin Suomessa pitäisi kaikkien baarien ikärajaksi nostaa vähintään K20. Ja vähänkin tasokkaampien baarien 22. Mitä ihmettä baarit tekevät semmoisilla asiakkailla joilla ei ole ees varaa käydä baarissa (eivät osta mitään, juovat vaan omia juomiaan) ja jotka sotkeva ja hajottavat joka paikan eivätkä kunnioita/usko työtätekevää.
Teinit voisi vielä pari vuotta juoda viikkorahoilla hankkimiaan pussikaljoja ja opetella käyttäytymistä ja toisen ihmisen kunnioitusta.
Toiseksi ihmettelen ihmisiä jotka valittavat siitä että joutuvat odottamaan baarissa palvelua, kun eivät saa sitä tilaamaansa olutta samalla sekunnilla käteensä ja väittävät että ovat joutuneet odottamaan jo tunnin tiskillä. Tietääkseni kukaan ei ole koskaan baarissa janoon kuollut, ja kukaan tuskin joutuu yli 15minuuttia tiskillä odottamaan (ei edes SK ravintoloissa). Huutelevatko nämä samat ihmiset sitten perjantaisin viiden ruuhkassa Prisman kassalla että "alas akka latoo niit maitoja siihen koneeseen" ja että "mun vuoro on seuraavaks, mä oon jonottanu jo ainakii tunnin". Kummasti se ajantaju vaan humalassa siinä baaritiskillä nojaillessa tuppaa katoamaan.
Se pään aukominen siinä tiskillä ei myöskaan nopeuta sen baarimikon toimintaa, vaan päinvastoin, joka kerta kun se joutuu jollekkin maasta irtaantuneelle päänaukojalle kertomaan että mikä on ongelmana, niin samalla se myöskin hidastaa työskentelyä.
Mihinkä meillä on kiire, valmiissa maailmassa?
Sawo Kabaree on ainakin omasta mielestäni
viihtyisä paikka, ja ihmettelen suuresti kuinka heidän henkilökuntansa jaksaa illasta toiseen palvella asiakkaita joilta he saavat vaan haukut niskaansa. Se ei välttämättä ole heidän vikansa, että siellä on liian vähän työntekijöitä töissä. Se voi olla johtajien vika, tai sitten siellä ei yksinkertaisesti kannata pitää enempää työntekijöitä/siellä ei mahdu työskentelemään enempää.
Jos ravintolan palvelu ei miellytä, ni paikkaa voi toki vaihtaa. Tuskin siellä ketään pakotetaan olemaan.
Meitä kun on moneen junaan ja yhtä moneen ravintolaan!Kyllä baaritiskillä voi hyvinki joutua odottelemaan sen vartin ja monesti yli 20minsaakin. Kaupan kassa vertaus ei päde tohon millään tavalla koska siellä jonotat maksimissaan 5 min.. Eihän se porukka siellä baarissa janoon kuole mut ei myöskään anna hyvää kuvaa ravintolasta jos tiskillä jonotetaan puol tuntia. Sit ois ehkä paikan parempi hankkia lisää työvoimaa, nettoisivatkin enemmän illassa.
- BadMyntton
ottaa päähän ne teinihelvetissä örveltävät teinit!!! Itse olen kuitenkin paljon kokenut, monessa liemessä keitetty maailmaa nähnyt 20v! Moni on sanonu mulle, et oon jotenki vanhemman tuntunen tai ainaki joku on sanonu jollekki ihan varpilla!!! Mä en ess voi muistaa enää ku olin ite 18v, oonkohan mä oikeesti koskaan ollukkaan? Mulle jos tulee joku sellanen teini sanoo jotain, niin mä en ainaskaan sano sille mitää! Siinähän teini miettii et mitä vit..a, mut ei se tajuu ku se on niiiiiiin teini ja mä kuitenki jo 20v.
- raaka vai?
sen ihan jotenkin taas huomaa ihan tekstin perusteella että kyllä. kyllä näin on. kypsä kun kekkosen kalju. (ui vitsi tuo oli hyvä..ite vielä keksin just, kyllä mä oon niiiin runoilija...mä oon tiennyt sen aiina, joku on varmaan joskus sanonukkin) :P hahahehehehahah
- mujer86
raaka vai? kirjoitti:
sen ihan jotenkin taas huomaa ihan tekstin perusteella että kyllä. kyllä näin on. kypsä kun kekkosen kalju. (ui vitsi tuo oli hyvä..ite vielä keksin just, kyllä mä oon niiiin runoilija...mä oon tiennyt sen aiina, joku on varmaan joskus sanonukkin) :P hahahehehehahah
todellakin kypsä ikäisekseen HAHAHAHEHEHAHAHAHAH
- ne oo..
eikös 20-21 vuotiaat vielä lasketaki teini kategoriaan... ihan samalla tavalla suurin osa örveltää mitä 18-veet ja ihan samalla tavalla niillä menee överiks ja käytös on mitä on... että eiköhän siinä sitä syytä miks ikä raja on K22...
- ei-niin-teiniprinsessa
no ketkä on ketkä ei. itse en edes 18v:nä örveltänyt ja vetänyt överiksi. ja silti tyydyin ihan mukisematta teinihelvettiin nimeltä k18. joten minkä ihmeen takia tähän väliin tippuville 20-21 vuotiaille ei ole kunnon bilepaikkaa? joo, puikkarissa ainakin vielä lauantait k20 ja luojan kiitos siitä!
ja siihen sedun voiton maksimointiin: gm oli tupaten täynnä lauantaisin vaikka oli k20, eli suurin piirtein sama kate jää käteen vaikka kohderyhmä onkin muuttunut. en tosin käsitä miksi sen ikärajat piti yleensäkään laskea entisen omistajan aikaisista, toisilla paikkakunnilla edelleen pe k20 ja la k22.. mutta mikäs siinä, pysyn puikkarissa minne koen olevani tervetullut..
- Virtaseen
Ja pysyttele pois Divan puolelta. Hyvää musaa, sopivan ikäistä väkee. Mä biletän siellä
- lkjh
Niin täytyihän sinne Kuopioonkin saada kunnon meno mesta vasta 18-vuotta täyttäneille..tosin en voi tarkemmin gigliniä kommentoida kun en kuopiossa kyseisessä raflassa koskaan käynyt.
SK-ravintoloissa on yleensä hieman korkeampi ikäraja. Tosi asiahan on se, että sedulla on vara valita asikkaansa, tosin toimiiko se kuopiossa(joka kuitenkin on suht pieni paikka kunta) tosin olen käsittänyt että uusi rafla on avoinna vai viikonloppuisin. Onhan se hyvä että sieltäkin löytyy nyt hyvä paikka bilettää, vaikka hieman hintava ehkä onkin, mutta pysyvätpähän ainaka ns. teinit poissa jotka viime käynnin perusteella ovat vallanneet sekä rillon että puikkarin.
Mutta syksyn jatkoa kaikille kuopiolaisille!- vaan bändi paikkaan
En mä nyt tiiä onko vara tässä kaupungissa valita asiakkaita.Jos ravintola on vuokrakiinteistö ja auki kaksi päivää viikossa ei tulot kovin isot voi olla!!!!!
- sinäköseoot?
..hyvä immeinen päättää mikä sulle kelpaa???
viestistä päätellen olet itse juuri ko väliltä eli 20-21?!?
pidät itseäsi ilmeisesti kovinkin kypsänä nuoresta iästäsi huolimatta, kun et sovi "teinien" sekaan. 20-vuotias ei ole kuitenkaan kun 1-2 vuotta 18 vuotiasta vanhempi. itsellä ei ainakaan tollainen pieni ero vaikuta.
täällä te ruikutatta kun oma ikänne ei ole sopiva oikein mihinkään (omasta mielestänne). ajatelkaapa onko niillä 18-vuotiailla kivaa jos ei mikään baari ota sisään kun on 17 vuotta sitä odottanut. ette ilmeisesti muista mitä oma elämänne silloin oli???
ja haluaisimpa tietää mihin se teiniraja vedetään? minkä ikäinen ei ole enää teini? en tiedä onko joku oman alueen käsitys mutta meillä päin on teinit olleet pääsääntöisesti murrosikäisiä. täällä ilmeisesti toisin.- Liian vanha tieiniksi, liia...
Niin siis sana teinihän tulee englannin kielestä teenager joka pohjautuu 13-19 vuotiaisiin perusteella loppuliitteesee teen (esim. nineteen, fiveteen.....). Henkisestihän voi teini olla vielä vaikka viisikymppisenä :) Mutta siinä perustelu teiniydelle fyysisesti.
- sinäköseoot?
Liian vanha tieiniksi, liia... kirjoitti:
Niin siis sana teinihän tulee englannin kielestä teenager joka pohjautuu 13-19 vuotiaisiin perusteella loppuliitteesee teen (esim. nineteen, fiveteen.....). Henkisestihän voi teini olla vielä vaikka viisikymppisenä :) Mutta siinä perustelu teiniydelle fyysisesti.
minkäs ikäiset luokitellaan "tieiniksi"? hihihiihhii :P
- dwdwwdwdwdwdwdw
Että oleile vaan muiden ikäistesi joukossa :)
- Virheetön
Onneksi aikuisille ei satu koskaan virheitä :D
No teini olen henkisesti kyllä, mutta iällisesti minua ei enään luokitella siihen kategoriaan..
- Ninnu19
Uujee, vai että lauantaitkin k18! Hyvähyvä, pääseepähän bilettämään, eikä tarvitse kärvistellä jossain paskassa Divassa. Hähhähhää, siitäs saatte, teinit roks! :D Olette vaan niin kateellisia, kun me vielä ollaan nuoria ja kauniita, eikä sellut heilu :D (heh, huumoria ystävät rakkaat)
Aijoo, en lukeudu niihin örveltäviin teineihin ja yleensä joudun väistelemään niitä 20-21v MIEHIÄ, jotka eivät vielä siihen ikään mennessä ole oppineet juomaan sivistyneesti. Huh huh.- mujer86
Totta puhut. Itse kun oli 18-wee niin 21 miehethän siellä kimpussa oli. Ja itseni ikäiset miehet kattelee nykyisin sit 18-vuotiaita tyttöjä. Näinhän se menee. Kateellisten panettelua vaan.. :D Ja kyllähän sitä voi bilettää kuin teini vaikkei enää 18wee olisikaan. Teinejä ei huolet paina, ihana asenne. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028