Naapurin poika

suffeli-

Ilta alkoi jo tulla ja aurinko oli jo laskemassa. Oli kesä, mutta minä reippaana 19 vuotiaana tyttönä kävin kesätöissä. Olin kävelemässä kotiin ja katsoin maahan asfalttiin. Kaikki värjäytyi kullan tai oranssin väriseksi auringon laskun vuoksi.
Olin jo pihallani. Asun kerrostalossa. Otin avaintani farkkujen taskusta ja katsoin samalla ikkunaani. Kissani odotti minua. Mutta naapurin ikkunasta ei näkynytkään vain kissaa. Naapurissa asui 20-vuotias poika. Hyvin komea ja haluttava. Olin jo jonkin aikaa katsonut häntä sillä silmällä ja näky ikkunasta sai sydämeni pomppaamaan. Nuorella miehellä oli naisseuraa, ja keittiön pöytä oli ikkunan alla. Kummatkin olivat alasti, ja nainen makasi pöydällä ja mies nai häntä. Naisen ruumis liikahteli miehen työntöjen tahtiin ja saattoi vain kuvitella kuinka tämä huohotti ja huusi nautinnosta. Miehellä oli kaikkivaltiaan katse, ja katsoi naistansa alistavasti. Yhtäkkiä tämä kuitenkin katsoi minua päin. Suoraan silmiini ja kasvoissa kävi pieni hymy. Mies alkoi naida naista rajummin, kuin esittääkseni minulle miten osasi käsitellä naisia. Tunsin kuinka punastuin ja menin puoljuoksua sisälle. Kotonani laitoin oven nopeasti kiinni ja nojasin siihen. Mietin äsköistä tapahtumaa ja nyt se alkoi jopa kiihottamaan minua. Miehen katse, nainen alistuvana pöydällä.

Tapauksesta oli kulunut vasta muutama päivä.
Tällä hetkellä olen luistelukentällä. Istuin kopin penkillä ja tein hiekasta pientä linnaa kengilläni. Odotin ystävääni. Puhelimeeni tuli viesti. Se oli ystäväni, ja sanoi että ei pääsekään tulemaan. Harmistuin asiasta mutta vastasin viestiin silti tyyliin "ei se mitään."
Olin jo lähdössä mutta silloin kuulin juoksu askelia. Eteeni tuli se naapurin poika, joka oli juuri nytten hiestä märkä koska oli lenkillä. Lenkkarit, löysät housut ja t-paita joka oli hiessä. Poika pysähtyi kopin eteen ja hengitys oli raskasta juoksusta. Tämä pyyhki hikeä otsalta ja tervehti minua hymyillen. Hastoin hiena mutta minusta mies näytti kiihottavalta kun oli aivan märkä hiestä. Vastasin mutisten takaisin mutta en nousutkaan lähteäkseni. Hymyillen naapurin poika käveli minua lähemmäksi, aivan eteeni.
"Tykkäsitkö mun verhoista?"
Olin hieman ihmeissäni että mitä hän oikein tarkoitti. Sitten tajusin että hän meinasi sitä iltaa jolloin näin hänet ikkunasta. Miehelle tuli taas se sama hymy naamalle.
"Vois niitä verhoja osata käyttääkin... Olis varmaan tyttöystävästäkin kivempaa."
Poika naurahti ja vastasi
"Ei se ollut mun tyttöystävä. Yhden illan juttu vaan."
Hymähdin vastaukseksi. Olin lähdössä mutta aivan yllättäen mies otti minua olkapäistä kiinni, ja katsoi silmiini. Suutelu. Pitkä ja hellä suutelu. Pojan kädet silittivät hiuksiani mutta siirtyivät sitten alemmaksi, kohti reisiäni...
Pysäytin homman siihen ja nousin penkiltä. En ehtinyt mitään tehdä kun poika tönäisi minut kopin seinää vasten ja alkoi suudella rajummin. Nojasin kopin seinään ja aloin haluta vain enemmän ja enemmän tuota miestä. Kotuin jo hieman. Käteni vaelsi pojan housujen päälle ja tunsin kuinka tämän kalu oli jo hieman kovettunut. Poika avasi farkkujeni napin ja vetoketjun ja pisti käden housuihini. Sitten tämä työnsi sormensa sisälleni ja suudelman välissä huokaisin nautinnosta. Valahdin seinää pitkin maahan ja miehen ote irtosi, mutta tämä pisti minut maahan selälleni ja tuli itse päälle. Suutelimme kiihokkaasti ja tunsin kuinka tämän kova kalu kosketti reittäni. Kostuin taas enemmän. Poika laski housjani alemmaksi ja pisti sormensa taas sisälleni. Hetken aikaa hän sormetteli minua enkä pystynyt enää suutelemaan häntä. Huokailin tyydytyksestä ja pidin pojan hiuksista kiinni lempeästi. Olin aivan huumassa mutta käteni laskivat pojan housut ja bokserit alas ja pystyin näkemään tämän kovan peniksen. Tämä sormetteli minua edelleenkin mutta sitten hän laski minun housuni kunnolla pois jaloistani ja tuli kunnolla päälleni. Taas suudeltiin kiihoissamme ja sitten jo tunsinkin kuinka penis kosketti pimppiäni. Se ei ollut vielä sisällä mutta mies kiusoitteli minua kosketellen. Nyt olin aivan kostunut ja poika tiesi sen. Hitaasti hän vaelsi alemmaksi minusta, siirsi paitaani ja suuteli vatsaani. Alempana hän alkoi nuolla minua. Liikehdin ja huokailin nautinnosta taas. Miehen kieli tuntui ihanalta pimpissäni ja kostuin enemmän. Taidokkaasti hän nuoli minua kielellänsä ja käytti hieman huuliansa. Sitten hän tuli taas päälleni kunnolla ja katsoin hänen ruskeisiin silmiin. Tunsin kuinka hän tuli sisälleni. Liikehdin samassa rytmissä kuin se nainen silloin ikkunan alla. Miehen penis tuntui hyvältä sisälläni. En pystynyt paljoakaan keskittymään ympärilleni mutta näin kuitenkin että miehellä oli taas se sama alistava hymy kasvoilla. Kun hymyilin tälle takasin ja huokailin kovempaa, tämä innostui siitä ja alkoi naida rajummin. Pian hän laukesikin sisälleni. Tunsin kuinka tulin itsekin. Se oli ihanaa. Hetken aikaa makasimme maassa ja silitin tämän hiuksia ja tämä vatsaani. Laitoimme housut takaisin jalkoihimme. Minä lähdin kotiin tyytyväisenä ja mies jatkoi lenkkeilyä. Kävellen tosin. Kukaan ei nähnyt tapahtumaa. Ainut asia mistä saattoi päätellä että kopissa oli tapahtunut jotain, oli myllätyn hiekan jälki.
Tämä olisi kuitenkin vain meidän kahden salaisuus. Minun ja naapurin pojan.

2

8733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas tosin

pari epäkohtaa joista huomaa ettei tämä olisi voinut olla totta(ne aina masentaa):

-Tytön pimppiin ladattiin juuri mällit,oikeastihan ne valuvat pitkin reisiä jos ei niitä "valuta" pois ensin.Nyt tyttö veti vaan housut jalkaan ja lähti kotiin=vähän kuin olisit eka kussu alle,onko kiva kävellä sit kotiin?

-Aika lähellä sai ikkuna olla että poika ja tyttö erotti toistensa ilmeet,veikkaan että kukaan muija ei olisi antanut nussia ilman että verhot on kiinni jos kerran ohikulkijat näkevät kämppään suoraan sisään.

-98%naisista ei panisi tuntemattoman miehen kanssa josta vielä tietää että se oli juuri pannut jotain yhden illan hoitoa,niin ilman kortsua koska on jopa suuri mahdollisuus saada kuppaa ja muuta kaaliruusua sukuelimeen.

Lähinnä kohta 1 tökki eniten silmään.

• Tuntematon nainen.

Ei ne nyt niin vain valu pois reisille,
        kyllä mulla on ainakin työ pesemisessä,
        mutta kaipa se on 'värkistä' sitten kiinni?
        Muista kohdista olen samaa mieltä.

Suffelille- kiitokset, muuten hienoa tekstiä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe