Mikä kamma on kun vessassa saa jousta päivässä n. 3 kertaa, siis alosteesta on kyse. Varsinkin aamulla on kama p- hätä. Uloste on löysää, mutta ei kuitenkaan ripulia. Minkäänlaisia vatsavaivoja ei ole. En uskko sen johtuvan mistään ruuastakaan. Ruoka- aikani ovat normaaleja, ja syön ihan tavallisesti.
Mutta ihmetyttää tää lisääntynyt ulostus tarve ja varsinkin se että aina on löysällä!! "tavallinen" vatsatauti minulla on ollut joskus ja jouluna ja sen kyllä erottaa tästä!
Ostin maitohappobakteerikapseleita ja ne ovat hieman koventaneet ulostetta ja ei niin kamalasti oo vessassa tarvinnut juosta, mut ei siltikään kaikki oo ok. Mul on myös välillä närästystä ja karvasia röyhtäyksiä, painon tunnetta pallean kohdalla.
Mitäköhän on? refluksi'-tauti??
Mikäköhän vaivaa?
5
5094
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkk
Saattaa olla ohutsuolentulehdus, tai vatsahaava tai refluksi eli närästys:polttaa vatsaa ja kurkkua ja röyhtäyttää. Mene lääkäriin. Täällä saat vain arvailua.
- myös vaivaa
Onpa tutun tuntuisia oireita, minulla vaan ulostamisen tarve 5-10 kertaa päivässä. Aamuisin tulee pariin kolmeen otteeseen oikein kamalasti juuri tuollaisia "lehmän läjäyksiä", ei ripulia mutta löysää. Päivän mittaan aina vessassa muillakin asioilla käydessä sitä tulee vaikka kuinka. Minua on vaivannut tuo vaiva jo melko kauan ja olen käynyt erik.lääkärissä mutta viime viikolla kävin työterv.lääkärissä, joka otti monet kokeet sekä verestä että ulostuksesta. Niissä ei mitään ihmeitä. Hän laittoi minut kuitenkin paksusuolentähystykseen, jota nyt odottelen. Olen käynyt kolme vuotta sitten viimeeksi siinä ja nyt uusitaan. Vatsa möyryää aivan valtavasti sekä tyhjänä että ruokailun jälkeen. On aika vaikea olla paikoissa, jossa pitäisi olla hissukseen, aina piuhuu ja lotisee vatsassa - henkisesti aika rankkaa. Yritän välttää maitotuotteita, sokeria en ole vielä jättänyt pois..ehkä pitäisi. Keltaista, geelimäistä limaa tulee jonkin verran ulostetta ennen, ei verta. Toivottavasti löytäisin avun jostain
- trickle
Nuo vaivat kuulostaa mun mielestä ärtyneeltä paksusuoli-oireelta, se on ikävä, mutta vaaraton vaiva. Siihenkin lääkäriltä saa keinoja vaivan rauhoittumiseen, ja ruokavalio on tärkeä tekijä.
Mene kuitenkin lääkäriin ottamaan asiasta selvää.
- kosteusvauriomikrobit!
Olen tutkinut tätä aihealuetta noin kuusi vuotta ja valitettavasti on todettava: Sinulla on suurempi mahdollisuus törmätä lääkäriin joka ei tiedä tästä alueesta yhtään mitään, kuin lääkäriin joka tuntee tämän alueen. Tietämättömyys aiheuttaa useinmiten näitä "vika korvien välissä", "sairastat refluksitautia", jne vääriä diaknooseja ja turhaa lääkkeiden syöntiä.
Testaa onko tästä kyse-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
jos on, niin ainoat lääkkeet ovat-
1.altistumisen lopettaminen kosteusvauriomikrobeille,
2.maitohappobakteerit-
*Vatsa on ihmisen toiset aivot*
Kun Japanilaiset keksivät tämän, että maitohappobakteerit (Lactobacillus GG) estää kosteusvauriomigrobien tihutöitä limakalvoilla ja tasaa/palauttaa suoliston luontaista bakteerikantaa edellämainittujen kosteusvauriohomeiden aiheuttamien tuhojen jälkeen ja penisilliini/antibiootti -kuurin jälkeen. Penisilliini/antibiootti tuhoaa myöskin ns hyvän/tarpeellisen bakteerikannan noin yhdeksi vuodeksi!!!
Kun ruuansulatuskanavan bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaali tilaan, niin vatsa saattaa kurnuta useamman päivän-viikon, jonka jälkeen tapahtuu huima kehitys parempaan päin. Mhb pitää käyttää vähintään 3kk, tai jatkuvasti niin vaikutus on pysyvä.
Sittemmin on tapahtunut huimaa kehitystä tällä maitohappoa tuottavien bakteerien teollisissa sovelluksissa. Tällä hetkellä parhaita tuotteita löydät tuolta-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri - paskaesa
Mulla kauan tollasta luirua jne paskaa... Kaikki loppu ku seinään ku lopetin kaiken maitotuotteiden käytön ja kaikki ruoka ruoka-ainekset laktoosittomaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773667Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1542526Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538