Meidän kylällä asuu eräs nainen, jota ensinäkemältä luulin mieheksi. Juu, käynti optikolla vois kannattaa... mutta: hän oli pukeutunut kuin mies ja kävelikin kuin mies; kädet rennosti taskussa ja "miesmäinen" ilme kasvoilla...Mistäs sitä koskaan tietää.
Onko korvis epämiehekäs? Täytyy tunnustaa, että minun mielestäni se on. Lievennetään vähän, että tietty riippuu sekin ihmisestä. Meikkaaminen on toinen, jota en ainakaan omalla kumppanillani suvaitsisi. "Voisitsä, kultsi, lainata mulle sun kajalia". Juu, ei :/
Mikä sitten on epänaisellista? Ainakin kovanaaman esittäminen ja karski kiroilu. Tai jotain... En silti tarkoita, että naisen pitäisi olla joku piipittäjä ja maitonaama.
Mitäs ootte mieltä?
Epänaisellista ja -miehekästä
20
1318
Vastaukset
- Mysteriet
Kiroilen täällä tavalla, joka saisi turkkilaisen merimiehenkin punastumaan...
Perr... tää yhteys tökkii! Argh! Himmel! Donnerwetter!
Mun Rakkaallani on korvis...
Minä pukeudun kuin paraskin renttu...
Luulen, että sen naisellisuuden ja miehekkyyden tekee jokin muu, kuin pukeutuminen...
Tottakai pukeutumiskooditkin tärkeitä ovat, ei sillä, mutta jokin muu, jokin jota ei oikein osaa edes selittää ja kokretisoida, saa naisen näyttämään/tuntumaan naiselta ja miehen mieheltä...
Karisma tai sex appeal ovat jotain sellaista, mitä ei oikein voi kuvailla, mutta kaikki niiden olemassaolon huomaavat...
Jotain senkaltaista kai tässä koitan selittää... Karisma tekee sen pienen asian,eli joku voi tosiaan näyttää todella hyvältä ja naiselliselta vaikka säkissä ja päinvastoin;)Ja siitä korviksesta miehellä, niin David Beckham on hyvä esimerkki,jätkällä on sellaset timantit korvissa että moni nainen kadehtis, mutta näyttää silti niin hyvältä;))Oma käytös muuten vaikuttaa ja asiaan ja mielipiteitä naisellisuudesta on varmaan monta erilaista;))
- Tok-Fia
korvis miehillä ok..ei epämiehekäs.
Kiroilen kuin pahanen jätkä enkä silti tunne itseäni epänaiselliseksi...piste:)) - lemnaminor
Minusta ei saa tekemälläkään perinteistä, naisellista naista. Toisaalta en haluaisi elämääni miestä, joka heittäytyisi perinteisen miehekkään miehen rooliin.
Kaikista tärkeintä on aitous. Ei saisi ylittää omia rajojaan. Pitäisi saada tuoda omaa persoonaansa esiin luontaisesti aidolla tavalla. Olla sinut itsensä kanssa.
Tällaisia ajatuksia.. Hyvä kysymys, johon oli pakko vastata.. - tomppa2006
...että moottoripyörällä ajaminen on epänaisellista.
Epämiehekästä on miesten hiusten värjääminen. - kikakakkonen
Mulla on sellainen mielikuva suomalaisista, että kun sitä on joutunut vuosisatatolkulla raivaamaan tietä auki näissä ilmasto-olosuhteissa ei se ulkoinen ero aina niin suuri ole ja naisellisuus/miehekkyys lähtee sieltä jostakin sisuksista.Muoti ja tavat tarjoavat pinnallisia eroja, mutta kaippa ihminen osaa päättää mikä hänelle itselleen sopii ja missä on hyvä olla? Makuasiat ovat vähän sellaisia hankalia juttuja, ettei niihin ole oikeaa ja ainoaa vastausta...
- tuffe
sukkahousut, epänaisellista... hmmm.. Axe?
- retros
Epämiehekästä on nostaa pikkurilli pystyyn,kun juo viiniä hienosta lasista,paitsi jos sorminivel on vioittunut...ja epänaisellista on huomata se;)
- M-rk
filosofi koko mimmi, minkä oon tainnut jo sanoakin. Mutta tää uus kysymyksesi:
Klassiset homomiehen ominaisuudet ovat mielestäni epämiehekkäitä. Siis sirot ranneliikkeet, puheen tietty hienostelevaisuus, muutamat kiinnostuksen kohteet (hiukset, vaatetus, sisustus) varsinkin samalle ihmiselle kertyneinä. Ja ÄLKÄÄ nyt päätelkö että hyppisin homofobisesti seinille jos kundi tahtoo että hiukset ovat hyvin!
Epänaisellisuus? Paljon vaikeampi juttu. Jos tänään sanon että ylipainoiset naiset ovat kammottavia, saatan huomenissa ihastua XXL-kokoiseen seksipommiin (auts, taas mä kärjistän). Ja jos julistan että naisella on oltava pitkät hiukset, huomaan kohta kuolaavani siilitukkatytön perään.
On ihmisiä, joista ei (kertomasi esimerkin tapaan) todellakaan osaa sanoa, kumpaa sukupuolta hän edustaa. Uskon että suuri osa näistä "hämääjistä" suorastaan haluaa herättää epätietoisuutta ja kyseenalaistaa sukupuoliroolit. Ja mikäs sen kiinnostavampaa!- niisku-myy46
Tuon filosofin tittelin otan kohtelaisuutena :D
- jpntar
On tilata aika kauneushoitolasta tai istua värjäyttämässä hiuksia..:(..Epänaisellista on kiroilu ja...tupakointi...
- blackwomans
Kiroileva,syljeksivä,muutenkin käytökseltään miesmäinen nainen.
Miehillä saa olla korvis.
Miehet jotka yrittävät väkisin ymmärtää naisten logiikkaa.(yrittävät päästä keinolla millä hyvänsä meidän naisten aivokuoren sisään)
Miehet olkoon miehiä ja naiset naisia:) - Sisäinen minä
Ensinnäkin, millä oikeudella sä määrittelet ihmisen pukeutumisen perusteella mieheksi tai naiseksi. Jokaisella on oikeus kavellä kädet taskussa, pukeutua niinkuin sisin sanoo, olla miehekäs/ naisellinen pukeutumiseltaan. Se ei kerro hänen sisäisestä olemuksestaan kuitenkaan kuin murto-osan.
Suoraan sanoen sun komentit on jostain niin kaukaa, etten ymmärrä mistä ne tulee. Korvis... apua; onko se sulle joku fetissi? Sitäpaitsi kajali on yhtä tehokas miehellä kuin naisella; paitsi se on tällähetkellä "out off order"!
Kiroilu ei sovi ihmiselle; ei siis kummallekkaan sukupuolelle, oletuksena se, että sukupuolia on vain kaksi, joka ei sekään pidä paikkaansa.
Voi sä vaan ihan oikeesti hyvin, en kuitenkaan ymmärrä sua...sori.- miehen
mielipide:
Korvis miehellä on tosi epämiehekästä (tekee naismaiseksi)
Naisen kiroilu ja vieläpä V-sanan käyttö on epänaisellista, sekä löpöttävän löysät housut... - niisku-myy46
En minä millään tavalla luokittele ihmisiä. Sanoin vain oman mielipiteeni. Älä luule, että itsekään kuljen jakkupuvussa päivät pitkät, höh.
Itse kukin saa olla sellainen kuin on, KUNHAN on sovussa itsensä kanssa. Ja kokee oman tyylinsä omaksi. Kaipa meidän ikäiset jo on sen verran sinut itsensä kanssa.
Perään kuulutin vain sitä, mikä on epänaisellista ja epämiehekästä? Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä... Sulla on täysi oikeus omaan mielipiteeseen.
Ajatellaanpa muotia. He, jotka seuraavat muotia ja joille muoti on tärkeä, änkäävät jalkaansa vaikka minkälaiset korkokengät tms. koska se on muotia. Ei siksi, että viihtyisivät niissä.
Tässä kohden nostan hattua niille, jotka uskaltavat olla erilaisia. Persoonallisuus on aina kaunista.
Voihan suhteessakin olla kaikenlaisia odotuksia. Toinen saattaa sanella, mitä toinen saa pitää päällänsä tai miten käyttäytyä. Eli alkaa muokata toista mieleisekseen. Se on väärin, mikäli se sotii ihmisen omaa tahtoa vastaan. Joskin myönnytyksiäkin täytyy tehdä.
Sori :D "paiskaa tassua" - Sisäinen minä
niisku-myy46 kirjoitti:
En minä millään tavalla luokittele ihmisiä. Sanoin vain oman mielipiteeni. Älä luule, että itsekään kuljen jakkupuvussa päivät pitkät, höh.
Itse kukin saa olla sellainen kuin on, KUNHAN on sovussa itsensä kanssa. Ja kokee oman tyylinsä omaksi. Kaipa meidän ikäiset jo on sen verran sinut itsensä kanssa.
Perään kuulutin vain sitä, mikä on epänaisellista ja epämiehekästä? Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä... Sulla on täysi oikeus omaan mielipiteeseen.
Ajatellaanpa muotia. He, jotka seuraavat muotia ja joille muoti on tärkeä, änkäävät jalkaansa vaikka minkälaiset korkokengät tms. koska se on muotia. Ei siksi, että viihtyisivät niissä.
Tässä kohden nostan hattua niille, jotka uskaltavat olla erilaisia. Persoonallisuus on aina kaunista.
Voihan suhteessakin olla kaikenlaisia odotuksia. Toinen saattaa sanella, mitä toinen saa pitää päällänsä tai miten käyttäytyä. Eli alkaa muokata toista mieleisekseen. Se on väärin, mikäli se sotii ihmisen omaa tahtoa vastaan. Joskin myönnytyksiäkin täytyy tehdä.
Sori :D "paiskaa tassua"jaksoit vastata mun provosoivaan huonotuulisuuteen. Kiitos siitä. paiskataan vaan tassua:)
Jk. Itse olen aina ollut suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan, olen imenyt sen äidinmaidossa. Suku on täynnä taiteilijoita ja pappeja, joten...
..ei epämiehekäs, nahkahousut on.
Nenänkaivelu ja piereskely epänaisellista ;)
Onneksi miehilläkin tapoja noiden suhteen.- M-rk
Ai nahkahousut epämiehekkäät? No, makuja ON monia: mielestäni kunnon nahkahousut ovat just ne kaikkein miehekkäimmät.
- Sani_n
M-rk kirjoitti:
Ai nahkahousut epämiehekkäät? No, makuja ON monia: mielestäni kunnon nahkahousut ovat just ne kaikkein miehekkäimmät.
Onkohan ne myös naiselliset sun mielestä?
- M-rk
Sani_n kirjoitti:
Onkohan ne myös naiselliset sun mielestä?
Hups, meinasin missata hyvän kysymyksen!
Mutta: nahkahousut on niin kuin farkut. Hyvä istuvuus ja mitoitus sekä timmi kroppa, niin ne jotenkin tehostaa käyttäjänsä olemusta, miehen tai naisen. Siinä mielessä erittäin muuntautumiskykyinen vaatekappale!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795