Tukkivatko haapavetiset

nämä keskustelupalstat kun tänne ei ole päässyt koko illan ja iltapäivän aikana?
561895
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 56

Vanhimmat

näkyy olevan muillakin s24 sivuilla.

Äänestä
  • on selvästi vika asiassa ..valtuusto vaihtoon n..

Äänestä

• Aloittaja

ongelmia tulee haapavetiset nettilukijat ruuhkauttavat nämä keskustelupalstat jokapäivä.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

ongelmia tulee haapavetiset nettilukijat ruuhkauttavat nämä keskustelupalstat jokapäivä.

näitä nettikaistoja.
    Keskustelupaljous on kasvanut ruuhkaksi.

Äänestä

• Aloittaja

avartaa kirjoitti:

näitä nettikaistoja.
    Keskustelupaljous on kasvanut ruuhkaksi.

minkä verran täällä on haapavetisiä päivittäin käymässä?

Äänestä

minkä verran täällä on haapavetisiä päivittäin käymässä?

vaihtelee 20-40 välillä

Äänestä

• Aloittaja

on noin kirjoitti:

vaihtelee 20-40 välillä

määrä vaihtelee noissa lukemissa,mutta lukijoiden määrä on huomattavasti korkeampi ja laskettavissa useissa sadoissa.

Äänestä

määrä vaihtelee noissa lukemissa,mutta lukijoiden määrä on huomattavasti korkeampi ja laskettavissa useissa sadoissa.

tiijät äsken et kun kyselit,sinun tiijot erttäin hatarat.

Äänestä

• Aloittaja

sinä muka kirjoitti:

tiijät äsken et kun kyselit,sinun tiijot erttäin hatarat.

sinä sen minun edellisen kysymyksen väätin?Lukijat ne tukkivat nämä keskustelupalstat ei kirjoittajat.

Äänestä

meijän juttunikkareiden määrän.
    Meijän porukassakin on yli kolmisenkymmentä kirjuria.
    Ja porukoita on kymmeniä.
    Varmaan tojellinen haapavetisten kirjoittavien määrä on tuhannen paikkeilla.

Äänestä

• arvioitte kirjoitti:

meijän juttunikkareiden määrän.
    Meijän porukassakin on yli kolmisenkymmentä kirjuria.
    Ja porukoita on kymmeniä.
    Varmaan tojellinen haapavetisten kirjoittavien määrä on tuhannen paikkeilla.

arvio on aika lähellä tottuutta.
    Tarkempi ku Tottuus-Maran murahus.

Äänestä

• äskeinen kirjoitti:

arvio on aika lähellä tottuutta.
    Tarkempi ku Tottuus-Maran murahus.

on niin monipuolisia tarinoita teijän haapavetisten palstoilla.
    Mukava olla mukana täältä sivusta, oulustakin.

Äänestä

sinä sen minun edellisen kysymyksen väätin?Lukijat ne tukkivat nämä keskustelupalstat ei kirjoittajat.

Keskustelu palstojen haapavetiset ovat halunneet täten antaa sinulle "vuoden kyttääjä" palkinnon. onnittelut palkinnon johdosta

Äänestä

• Aloittaja

joku kirjoitti:

Keskustelu palstojen haapavetiset ovat halunneet täten antaa sinulle "vuoden kyttääjä" palkinnon. onnittelut palkinnon johdosta

minä olen kytännyt?

Äänestä

minä olen kytännyt?

kytännyt ruokailijoita. Kun kuulet jonkun menevän Katajalle, hups, sehän menee nettiin. Jos joku kysyy osoitetta, sukujuuria, mitä tahansa, sinä laitat tiedot TÄNNE, PÖNTTÖ! Sinä kyttäät, kyselet ja PALJASTAT KAIKEN, koska sulla on joku ihme juttu kertoa, saat kai siitä kiksejä!!

Ja kysyt:"Mitähän minä olen kytännyt?"

Äänestä

• olet sattumoisin kirjoitti:

kytännyt ruokailijoita. Kun kuulet jonkun menevän Katajalle, hups, sehän menee nettiin. Jos joku kysyy osoitetta, sukujuuria, mitä tahansa, sinä laitat tiedot TÄNNE, PÖNTTÖ! Sinä kyttäät, kyselet ja PALJASTAT KAIKEN, koska sulla on joku ihme juttu kertoa, saat kai siitä kiksejä!!

oikein toivoneet, että mainittas.
    Sinäkin?

Äänestä

• Aloittaja

olet sattumoisin kirjoitti:

minun työssäoloajat,mutta olet antanut julkisuuteen tietysti väärät ajat ettet joutuisi todistamaan niitä oikeiksi.

Äänestä

minun työssäoloajat,mutta olet antanut julkisuuteen tietysti väärät ajat ettet joutuisi todistamaan niitä oikeiksi.

työajat? Älä muuta puheenaihetta. Tosiasiassa sinun lahkeet lepattavat pelosta, kun odotat, milloin joku tulee tutkimaan sinun koneesi!!!Luojan kiitos, en ole yksi Haapaveden päättäjistä ja se on myös sinun etusi, Jussi. Kun minusta puhuisit, se loppuisi tosi lyhyeen...

Äänestä

• Aloittaja

ihmeen kirjoitti:

työajat? Älä muuta puheenaihetta. Tosiasiassa sinun lahkeet lepattavat pelosta, kun odotat, milloin joku tulee tutkimaan sinun koneesi!!!Luojan kiitos, en ole yksi Haapaveden päättäjistä ja se on myös sinun etusi, Jussi. Kun minusta puhuisit, se loppuisi tosi lyhyeen...

ovat turhia.

Äänestä

suomi 24 keskustelupalstoilla,ilmoittaa etusivulla. Lukijoita kai satoja tuhansia.

Mitä luulet Haapaveden osuuden tästä?

Äänestä
  • eri palstoilla on tuhannesta kahteentuhanteen.
    Kymmenisen prosenttia kaikista viesteistä.
    Arvioini on varovainen, eli alakantissa.

Äänestä

• Aloittaja

lukijoiden määrä on 500:n tuhannen välillä,mutta saattaa olla jossakin vaiheessa enemmänkin.

Äänestä

lukijoiden määrä on 500:n tuhannen välillä,mutta saattaa olla jossakin vaiheessa enemmänkin.

sanosin turhan vaatimattomaksi.
    Kyllä jussin lukemat pitää moninkertaistaa.
    Hän kun on haapavetisen jutustelun
    Suuri Avaaja.
    Sai nämä Haapavesi-palstat auki ja on monia ohjannu lukemaan viestejä.

Äänestä

• Aloittaja

tullu varovaiseksi kirjoitti:

sanosin turhan vaatimattomaksi.
    Kyllä jussin lukemat pitää moninkertaistaa.
    Hän kun on haapavetisen jutustelun
    Suuri Avaaja.
    Sai nämä Haapavesi-palstat auki ja on monia ohjannu lukemaan viestejä.

vaatimattomuus kaunistaa,mutta sitä en tiedä tapahtuuko minun kohdallani sellaista.
    Tiedän että tämä palsta on ollut haapavetisille ns.
    portti uuteen elämään.

Äänestä

• viestien määrä kirjoitti:

eri palstoilla on tuhannesta kahteentuhanteen.
    Kymmenisen prosenttia kaikista viesteistä.
    Arvioini on varovainen, eli alakantissa.

ei me haapavetiset nyt nuin kovia olla kirjoittelemaan.On niitä muitakin purnauskuntia meidän lisäksi.Arvelen sinun ilmoittamasi määrän lievästi sanottun liioitteluksi.

Äänestä

• Aloittaja

nyt liioittele kirjoitti:

ei me haapavetiset nyt nuin kovia olla kirjoittelemaan.On niitä muitakin purnauskuntia meidän lisäksi.Arvelen sinun ilmoittamasi määrän lievästi sanottun liioitteluksi.

siinä on kun tämä palsta saa liikkeellle kaikki laajakaistayhteyden omistajat,niin kyllähän siinä silloin paikat tukkoon menee.

Äänestä

vaatimattomuus kaunistaa,mutta sitä en tiedä tapahtuuko minun kohdallani sellaista.
    Tiedän että tämä palsta on ollut haapavetisille ns.
    portti uuteen elämään.

Kyllä Haapavetiset nauttii, kun voivat näin netin kautta harrastaa puoluepolitiikkaa (ainakin mollata vastustajia). Onhan se aivan eriä, kun vastatusten keskustella.

Vaaditaan netti yhteys kaikille niin loppuu yksinäisyys. Masennuskin kaikkoa, kun pääsee kirjoittelemaan ja lukemaan niin että palsta tukkeutuu.

Äänestä

• Aloittaja

yksvai kirjoitti:

Kyllä Haapavetiset nauttii, kun voivat näin netin kautta harrastaa puoluepolitiikkaa (ainakin mollata vastustajia). Onhan se aivan eriä, kun vastatusten keskustella.

Vaaditaan netti yhteys kaikille niin loppuu yksinäisyys. Masennuskin kaikkoa, kun pääsee kirjoittelemaan ja lukemaan niin että palsta tukkeutuu.

aloituksella mollata nimeltä ketään.

Äänestä

aloituksella mollata nimeltä ketään.

mollaat meitä kaikkia.

Äänestä

• Aloittaja

mutta sinä kirjoitti:

mollaat meitä kaikkia.

voi mollata toisia?

Äänestä

voi mollata toisia?

täältä kyselet.

Äänestä

• Aloittaja

sinä sitä kirjoitti:

täältä kyselet.

nokun.

Äänestä

lyöny pääsi ku moisia kuvittelet!!! varo rappuja vastaisuudessa, tosin tunnetilasi o jatkuvasti sekava.

Äänestä
  • Höpö,höpö Jussi on teistä paras!

Äänestä

• !!! kirjoitti:

Höpö,höpö Jussi on teistä paras!

nii kyl täälläki pyörii muutama kylähullu. anna kruunus jussille.

Äänestä

• Aloittaja

ihan sama kirjoitti:

nii kyl täälläki pyörii muutama kylähullu. anna kruunus jussille.

hyvä olla ja kylähulluna vielä parempi.

Äänestä

Mitäs jos murehtisit välillä muuta. Usko pois, Haapaveen ulkopuolellakin on elämää.

Äänestä
  • Aloittaja

tosiaan elämää Haapaveden ulkopuolella,mutta ei tälläistä kuin tällä HAAPAVESI-palstalla.

Äänestä

sillä laskujeni mukaan yksi sadasosa keskustelupalstojen kaikkien näiden keskustelupalstojen käytön osuudesta tulee Haapavesi pastan osuudeksi.
Ota huomioon että sisällysluettelossakin on yli 50 palstaa, ja ne useat haarautuvat eri osiin, kuten tämäkin on kaupungit ja kunnat alla.

Äänestä
  • Aloittaja

lukijan määrä tukkii aikalailla nämä väylät näille palstoille.

Äänestä

lukijan määrä tukkii aikalailla nämä väylät näille palstoille.

oletan että koko kokonaisuus ratkaisee. Otan esimerkin.

Jos esim Tietoteknikka palstalla on poikkeuksellisen vilkasta jphonkin illan aikaan niin tämä haapavesi palstakin tökkii. Kun viestiä tulee suomi 24 keskustelupalstalle enemmän kuin tekniikka kerkiää vetää.

En tiedä olenko oikeassa, mutta näin luulen sen olevan.

Äänestä

• Aloittaja

mutta kirjoitti:

oletan että koko kokonaisuus ratkaisee. Otan esimerkin.

Jos esim Tietoteknikka palstalla on poikkeuksellisen vilkasta jphonkin illan aikaan niin tämä haapavesi palstakin tökkii. Kun viestiä tulee suomi 24 keskustelupalstalle enemmän kuin tekniikka kerkiää vetää.

En tiedä olenko oikeassa, mutta näin luulen sen olevan.

ylikuormitus pistää paikat tukkoon.

Äänestä

ylikuormitus pistää paikat tukkoon.

juuri onkin.

Äänestä

kaksnelosen tievotukset ja mäkätä sitten.Se oli tekninenvika,joka aiheutti katkoksia.

Äänestä
  • Aloittaja

oli Haapavedellä.

Äänestä

oli Haapavedellä.

toiminnoissa,eikä johtunut mitenkään ylikuormituksesta.paina jo se kalloosi.

Äänestä

• Aloittaja

kaksnelosen kirjoitti:

toiminnoissa,eikä johtunut mitenkään ylikuormituksesta.paina jo se kalloosi.

tuollaista sanota tuolla teknisissä tiedotteissa.

Äänestä

tuollaista sanota tuolla teknisissä tiedotteissa.

hullun ylläpitämä haapavesi-palsta ei mitään Ylikuormita.

Äänestä

• tämmönen muutaman kirjoitti:

ylläpitää eikä mikään muu.
    Sekö on muutama hullu?

Äänestä

• Aloittaja

tämmönen muutaman kirjoitti:

tuhannen hullun ylikuormittama tukkii väylät.

Äänestä

tuhannen hullun ylikuormittama tukkii väylät.

kun et ymmärrä ,vaikka sulle piirrettäis.

Äänestä

• Aloittaja

jästipää intä kirjoitti:

olet saanut sellaista tietoa?Selitä koska teknisissä
    tiedotteissa puhuta mitään tuollaisesta mistä sinä mainitset?

Äänestä

• jästipää intä kirjoitti:

lopeta lallatus ja paa mekko päälle.

Äänestä

olet saanut sellaista tietoa?Selitä koska teknisissä
    tiedotteissa puhuta mitään tuollaisesta mistä sinä mainitset?

osaa näihin tietotekniikkaongelmiin.Anna meidän,jotka vähän tiedetäänkin siitä,hoitaa nämä asiat.

Äänestä

• viskisieppo.... kirjoitti:

lopeta lallatus ja paa mekko päälle.

elä ota tommottii kiukkuviinoo, ota rommii ja kolloo, ei kiukuta :)

Äänestä

• Aloittaja

sakkeus kirjoitti:

osaa näihin tietotekniikkaongelmiin.Anna meidän,jotka vähän tiedetäänkin siitä,hoitaa nämä asiat.

ei löydy näihin alkuviikon ongelmiin ratkaisua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

nämä keskustelupalstat kun tänne ei ole päässyt koko illan ja iltapäivän aikana?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu