nämä keskustelupalstat kun tänne ei ole päässyt koko illan ja iltapäivän aikana?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 56
Vanhimmat
näkyy olevan muillakin s24 sivuilla.
on selvästi vika asiassa ..valtuusto vaihtoon n..
ongelmia tulee haapavetiset nettilukijat ruuhkauttavat nämä keskustelupalstat jokapäivä.
näitä nettikaistoja.
Keskustelupaljous on kasvanut ruuhkaksi.
minkä verran täällä on haapavetisiä päivittäin käymässä?
vaihtelee 20-40 välillä
määrä vaihtelee noissa lukemissa,mutta lukijoiden määrä on huomattavasti korkeampi ja laskettavissa useissa sadoissa.
tiijät äsken et kun kyselit,sinun tiijot erttäin hatarat.
sinä sen minun edellisen kysymyksen väätin?Lukijat ne tukkivat nämä keskustelupalstat ei kirjoittajat.
meijän juttunikkareiden määrän.
Meijän porukassakin on yli kolmisenkymmentä kirjuria.
Ja porukoita on kymmeniä.
Varmaan tojellinen haapavetisten kirjoittavien määrä on tuhannen paikkeilla.
arvio on aika lähellä tottuutta.
Tarkempi ku Tottuus-Maran murahus.
on niin monipuolisia tarinoita teijän haapavetisten palstoilla.
Mukava olla mukana täältä sivusta, oulustakin.
Keskustelu palstojen haapavetiset ovat halunneet täten antaa sinulle "vuoden kyttääjä" palkinnon. onnittelut palkinnon johdosta
minä olen kytännyt?
kytännyt ruokailijoita. Kun kuulet jonkun menevän Katajalle, hups, sehän menee nettiin. Jos joku kysyy osoitetta, sukujuuria, mitä tahansa, sinä laitat tiedot TÄNNE, PÖNTTÖ! Sinä kyttäät, kyselet ja PALJASTAT KAIKEN, koska sulla on joku ihme juttu kertoa, saat kai siitä kiksejä!!
Ja kysyt:"Mitähän minä olen kytännyt?"
oikein toivoneet, että mainittas.
Sinäkin?
minun työssäoloajat,mutta olet antanut julkisuuteen tietysti väärät ajat ettet joutuisi todistamaan niitä oikeiksi.
työajat? Älä muuta puheenaihetta. Tosiasiassa sinun lahkeet lepattavat pelosta, kun odotat, milloin joku tulee tutkimaan sinun koneesi!!!Luojan kiitos, en ole yksi Haapaveden päättäjistä ja se on myös sinun etusi, Jussi. Kun minusta puhuisit, se loppuisi tosi lyhyeen...
ovat turhia.
suomi 24 keskustelupalstoilla,ilmoittaa etusivulla. Lukijoita kai satoja tuhansia.
Mitä luulet Haapaveden osuuden tästä?
eri palstoilla on tuhannesta kahteentuhanteen.
Kymmenisen prosenttia kaikista viesteistä.
Arvioini on varovainen, eli alakantissa.
lukijoiden määrä on 500:n tuhannen välillä,mutta saattaa olla jossakin vaiheessa enemmänkin.
sanosin turhan vaatimattomaksi.
Kyllä jussin lukemat pitää moninkertaistaa.
Hän kun on haapavetisen jutustelun
Suuri Avaaja.
Sai nämä Haapavesi-palstat auki ja on monia ohjannu lukemaan viestejä.
vaatimattomuus kaunistaa,mutta sitä en tiedä tapahtuuko minun kohdallani sellaista.
Tiedän että tämä palsta on ollut haapavetisille ns.
portti uuteen elämään.
ei me haapavetiset nyt nuin kovia olla kirjoittelemaan.On niitä muitakin purnauskuntia meidän lisäksi.Arvelen sinun ilmoittamasi määrän lievästi sanottun liioitteluksi.
siinä on kun tämä palsta saa liikkeellle kaikki laajakaistayhteyden omistajat,niin kyllähän siinä silloin paikat tukkoon menee.
Kyllä Haapavetiset nauttii, kun voivat näin netin kautta harrastaa puoluepolitiikkaa (ainakin mollata vastustajia). Onhan se aivan eriä, kun vastatusten keskustella.
Vaaditaan netti yhteys kaikille niin loppuu yksinäisyys. Masennuskin kaikkoa, kun pääsee kirjoittelemaan ja lukemaan niin että palsta tukkeutuu.
aloituksella mollata nimeltä ketään.
mollaat meitä kaikkia.
voi mollata toisia?
täältä kyselet.
nokun.
lyöny pääsi ku moisia kuvittelet!!! varo rappuja vastaisuudessa, tosin tunnetilasi o jatkuvasti sekava.
Höpö,höpö Jussi on teistä paras!
nii kyl täälläki pyörii muutama kylähullu. anna kruunus jussille.
hyvä olla ja kylähulluna vielä parempi.
Mitäs jos murehtisit välillä muuta. Usko pois, Haapaveen ulkopuolellakin on elämää.
tosiaan elämää Haapaveden ulkopuolella,mutta ei tälläistä kuin tällä HAAPAVESI-palstalla.
sillä laskujeni mukaan yksi sadasosa keskustelupalstojen kaikkien näiden keskustelupalstojen käytön osuudesta tulee Haapavesi pastan osuudeksi.
Ota huomioon että sisällysluettelossakin on yli 50 palstaa, ja ne useat haarautuvat eri osiin, kuten tämäkin on kaupungit ja kunnat alla.
lukijan määrä tukkii aikalailla nämä väylät näille palstoille.
oletan että koko kokonaisuus ratkaisee. Otan esimerkin.
Jos esim Tietoteknikka palstalla on poikkeuksellisen vilkasta jphonkin illan aikaan niin tämä haapavesi palstakin tökkii. Kun viestiä tulee suomi 24 keskustelupalstalle enemmän kuin tekniikka kerkiää vetää.
En tiedä olenko oikeassa, mutta näin luulen sen olevan.
ylikuormitus pistää paikat tukkoon.
juuri onkin.
kaksnelosen tievotukset ja mäkätä sitten.Se oli tekninenvika,joka aiheutti katkoksia.
oli Haapavedellä.
toiminnoissa,eikä johtunut mitenkään ylikuormituksesta.paina jo se kalloosi.
tuollaista sanota tuolla teknisissä tiedotteissa.
hullun ylläpitämä haapavesi-palsta ei mitään Ylikuormita.
ylläpitää eikä mikään muu.
Sekö on muutama hullu?
tuhannen hullun ylikuormittama tukkii väylät.
kun et ymmärrä ,vaikka sulle piirrettäis.
olet saanut sellaista tietoa?Selitä koska teknisissä
tiedotteissa puhuta mitään tuollaisesta mistä sinä mainitset?
lopeta lallatus ja paa mekko päälle.
osaa näihin tietotekniikkaongelmiin.Anna meidän,jotka vähän tiedetäänkin siitä,hoitaa nämä asiat.
elä ota tommottii kiukkuviinoo, ota rommii ja kolloo, ei kiukuta :)
ei löydy näihin alkuviikon ongelmiin ratkaisua.