Jo vittu menee elisaan hermot, Olen käyttänyt 2 kuukautta elisan 8m/1m alussa toimi loistavasti... kun pelasin Latenssi näyttivät 13-30 väliltä... nyt kuukausi myöhemmin Yhteyteni ovat hidastuneet ja latenssi näyttävät verkko peleissä 60- 165 Missä vitussa vika... alkaa menemään jo hermo .... voisiko joku auttaa että mitä kannattaa tehdä =?`??
Yhteys HIDASTELEE MISSÄ VIKA ????
Must@ng
3
793
Vastaukset
- tuo toimii
Itellä on gprs 44k. Pingit aina jotai 800-3000.
Kyllähän tuo 60 - 165 on aikas normaali pingi pelissä kuin pelissä ellet sitten satu olemaan serverin naapurissa.
Esim itsellä tuonne keskieroopassa oleville servereille tulee yleensä sellanen 50-100.- 8M/1M
No, vaihda muuhun, jos kerran jo alkaa mennä hermo(t)!
Et ole ainoa laajakaistan käyttäjä eli ehkä käyttäjien määrän lisääntyminen näkyy jossain... vai näkyykö, en tiedä...
Ja kirjoita 8M/1M. Iso m-kirjain eli M tarkoittaa megaa. Pieni m tarkoittaa milliä. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492