Hei muistaako / tietääkö kukaan Jukasta mitään? Asui ainakin 70-luvulla Poitsilassa. Oltiin aina Haminan liitsillä...mutta mitä kuuluu tälle ruskeasilmä-söpöläiselle???
J.TÖYTÄRI
9
4222
Vastaukset
- keksijä pelle
mitä sie juusosta? eikse viel asu siel marjarinteen takaan... ota ja eti tiedustelust numero ko noin ikävöit...
- ..kaipaava...
Voisinpa ja haluisinkin soittaa mutta jos on esim.naimisissa niin olis mukavampi ennalta tietää Jukan kuviot...
- ...kaipaava...
..kaipaava... kirjoitti:
Voisinpa ja haluisinkin soittaa mutta jos on esim.naimisissa niin olis mukavampi ennalta tietää Jukan kuviot...
Eikö kukaan muka tunnista? Auttakaa :)
- 2006
...kaipaava... kirjoitti:
Eikö kukaan muka tunnista? Auttakaa :)
juu,tunnistaa varmaan,mutta tunnistaisitkohan itse enää... ;))
- ...kaipaava... (?)
2006 kirjoitti:
juu,tunnistaa varmaan,mutta tunnistaisitkohan itse enää... ;))
Kuinka niin??? Ollaanhan me tietty hiukka ikäännytty niistä ajoista mutta tarkoititko jotain muuta? :)
- aikas ?
...kaipaava... (?) kirjoitti:
Kuinka niin??? Ollaanhan me tietty hiukka ikäännytty niistä ajoista mutta tarkoititko jotain muuta? :)
idioottimaista kysellä nimellä
katos kun monikin häirikkö/ilkeä
kiinnostuuu nimistä.ja nimenomaan nimistä
joten etsipä sen numerotiedustelun kautta /
jos postilla on palvelu nimen perusteella...
itse kokeneena voin sanoa että nimen maini
tseminen täällä henkii joukkohysteriaa xD..tuo SUKUNIMI on turhan provosoiva artikkeli joten ei kannata pahemmin sillä keinolla kysellä..
- Anonyymi
KAIPAAKO KUKAAN VIELÄ JUKKAA JOKA ASUI POITSILASSA, JOKU KYSELI SYKSYLLÄ 2006.
- Anonyymi
En minä ainakaan olen HETERO.
- Anonyymi
ajaa jyrkilän bussia nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452841- 2322147
- 482030
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2111942Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811453- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291144Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039