Synttäri onnittelut ja halaukset;)Laulun jätän väliin toisten korvien vuoksi;)
Onnea Mysna
35
2326
Vastaukset
- Mii-su eek.....
Mysnalla synttärit????
Paljon onnea minultakin, ja näin virtuaalisesti ihania ruusuja iso kimppu ja pieni snapsi...;)
Minäkään en laula...ette toipuisi siitä koskaan..:DD - kikakakkonen
Onnea onnea onnea ja muhkea punainen ruusu :)
- tuffe
No minä laulan:
http://www.ilovewavs.com/Holidays/Bday/bday05.wav
Kakkua en uskaltanut tehdä... :) - blackwomans
Perhonen pieni kultasiipi,
saapuu sinun luo,
hyvän onnen toivotuksen
mukanansa tuo:)
Syntymäpäiväsi johdosta onnitellen ja lämpimiä ajatuksia lähetellen:) - (.)Y(.)
Onnitteluni ja Lämmin Halirutsss.. Ystävällein.. :)))))
Kakkua..
http://www.kauppalinkki.com/kauppa/shopdata/shop044/prodimg/org/79642_33253224.jpg
Laulua..
http://www.kauppalinkki.com/kauppa/shopdata/shop044/prodimg/org/79778_35555941.jpg
Mihis, se ääni jäi?.. :DDD
No, laulakoon tää maskuliini Sinulle.. :)))
http://www.rickymartin.com/
Hyvää Syntymäpäivää Ystäväin.. :)))))))))
Ja, illalla..
http://www.kauppalinkki.com/kauppa/shopdata/shop044/prodimg/org/79641_52950607.jpg
juhlimaan.. :)) - "(t-j)"
_*_Synttäreillesi_*_
- Mysteriet
Skitta, basso, rummut ja laulu
hela hoito kuuluu tähän settiin
jos ei miellytä jonkun namataulu
hinaa luusi tänne nettiin
Taas on aihetta juhlaan täällä
on kaakkoon väännetty nupit
mukaan pääsee aamutakki päällä
kimpassa kipataan virtuaalikupit
Lauletaan kuorossa Hei dii dii dii
jos kuppi kaatuu se otetaan kii
laulu jatkuu hei daa daa daa
täällä lahjatonkin laulaa saa
Aamusta alkaa ja iltaan kestää
hillitön meno, möykkä ja svengi
edes eniron hitaus ei voi estää
kun Mysseä juhlii meidän jengi
Lauletaan kuorossa Hei dii dii dii
jos kuppi kaatuu se otetaan kii
laulu jatkuu hei daa daa daa
täällä lahjatonkin laulaa saa - Hilima Von..
Onnea ja lämpimät halaukset Päivän-Sankarille!
P.S. Tena-paketin muotonen kalakukko ja tirakkaa lientä on tulossa illan kekkereihin :}
Hilima von :} - uusi-äijäkäs
Wiralliset Onnentoivotukset ja kuiva puhe kaupan päälle.
- keskiyonkehraaja
Myös minulta.
Myönnän etten olis itse huomannut...
Joskus on täälläkin kiva poiketa.
Nyt oli se oikea päivä..
Etkä sä vielä "niin" vanha ole:))
Hauskaa synttäri päivää sulle:)) Mysselille... myös minulta...=))))
- Tok-Fia
Voit juhlistaa
syntymäpäivääsi monella tapaa...
*laskuvarjohypyllä
*benji-hypyllä
*hypyllä tuntemattomaan
*syvämerensukulluksella
*safariretkellä viidakon syvyyksiin
...tai voit päättää, että haluat
kuitenkin elää 80-vuotiaaksi ja
juhlia tätä synttäriä COOLISTI!
Onnea syntymäpäivänä! - Laahustava
Lämpöiset onnen toivotukset sinulle.Taas meni vuosi niin,ettei huomannutkaan koska kauneus se vain kukoistaa.
- MysNa
teille kaikille ihanuuksille juhlia, mutta kun suomi24 tekniikka mättää... malttakaa vielä hetki, teltta on jo kutakuinkin pystyssä ja järjestelyt kiivaassa vauhdissa.
Tässä *ojentaa* teille kaikille lasillisen kuohuviiniä kauniiden kiitosten kera *klinks* pian aloitetaan...:))) - jiwe
tahdon hywää syntymäpäiwää toiwottaa sulle..........
Mysna -- - MysNa
kiitos kaikille paikalle saapuneille!
Juhlatelttamme on viimein pystytetty ja tässä iltamme ohjelma:
Seremoniamestarina toimii ansaitusti jouskari Jou.m – hän ei onneksemme laula, mutta pitää jöötä ja tarvittaessa halaakin :)
Koristelusta kukkasin on vastannut Mii-su sekä Kikakakkonen, Jiwekin toi valtavan (46 tjn…:D) kimpun sinisiä kukkia. Avaanko sydämeni hälle? niin kauniisti pyysi ;)
Baarista löytyy pieniä snapseja tai tirakkaa lientä, emäntinä tapaat Mii-sun ja Hilima-vonnin.
Itse toin sinne lisää kuohuviiniä *hi hi hik*
Karaokea emännöi Tuffe, hän laulaa ensin malliksi itse – jätti onneksemme leipomiset… :))
Karaoken lopetamme klo 22.00, kun paikalle saapuu kiitos (.)Y(.) RICKY MARTIN!!! Jeeeeee!!!
Hurmaava hiirikuoro Rickyn lämppärinä.
Ruokapuolella tapaamme Kalakukkomestari Hiliman, hän askarteli sen tällä kertaa lempimuotooni.
ja makian nälkä, kun yllättää käännymme (.)Y(.) puoleen.
Runonurkkaukselle on varattu runsaasti tilaa. Joukossamme on mahtavia runoilijoita
kuten Mysteriet ja Balckwomans, he opettavat meille runouden saloja. Äijäkäs halusi
pitää kuivan puheen? Mohna ja t-j voisivat ehkä tehdä asialle jotain?
Keskiyönkehrääjä saapui iloksemme piiiitkästä aikaa, pidetään hänestä lujaa kii!!
Laahustava puhuu meille naiskauneudesta ja arvatenkin myös rakkaudesta.
Tok-Fialla on aivan hurjia juttuja! Hän kertoo meille mm.benji-hypystä! (.)Y(.) lupasi näyttää
käytännössä… tämä tapahtuma teltan ulkopuolella.
Vegetable ja Merianna saapuvat paikalle uusina hieman ujostellen, mutta heidät
toivotamme lämpimästi mukaan joukkoomme iloiseen ja palstalle porisemaan *kippis* !
Tomppa kävi kurkkaamassa, mihin katosi?
Yksi pieni pyyntö olisi mulla teille, katsoisitteko etten illan päätteeksi eksy? :DDD
Ja nyt eiku nappulat kaakkoon ja kannat kattoon - TERVETULOA!- buteo
Tulin vasta nyt tänne joten hiukan iltamyöhäiset repsakkaat onnentoivotukset!!
Ojennan lahjana kesällä tehdyn tuuhean saunavihdan (ollut pakkasessa,lehdet tallella) sekä motillisen kuivia sekaklapeja.
Toivottavasti tykkäät saunoa....
Jos mullekin yksi snapsi tarjotaan niin kiitän. - jiwe
"salakuljettaa pirtupulloa pooliin"
ja nyt ei enää mitään pieniä napseja :=)
Tuffe laula mun lempi kappale aluksi :=)
jospa äijäkäs halusikin kuiwan martinin=
jos togilla on hame päällä meen kattoo hypyn :=)
näkis senkin kerran hame korwis :=))))
mustanainen & myteerio esiintyy tjn
odottaa haltioituneena................
aha nyt huomasin paarihilimat&mii-sut juowat kaksin käsin poolia :=)
halaa jo hieman humaltuneena jouskaria "mihin se jou katos"
määhä halasin itseäni tjn
wegataple?
merianna :=) lährex tanssii hitaita kun tuffe laulaa ?
myhna mie lainaan siul nawikaattoria :=)
ettet essy tjn
paina tosta ni se kertoo minne olet menos :=) - MysNa
buteo kirjoitti:
Tulin vasta nyt tänne joten hiukan iltamyöhäiset repsakkaat onnentoivotukset!!
Ojennan lahjana kesällä tehdyn tuuhean saunavihdan (ollut pakkasessa,lehdet tallella) sekä motillisen kuivia sekaklapeja.
Toivottavasti tykkäät saunoa....
Jos mullekin yksi snapsi tarjotaan niin kiitän.vihta ja hienoja klapeja - kiitos!! ootkos itse pilikkonu ne? Eikön pykätä telttasauna pihalle? Sellaisessa minäkin viihdyn :)
Käy toki peremmälle, baarista saat tytöiltä snapsin ja varmasti toisenkin :) - buteo
MysNa kirjoitti:
vihta ja hienoja klapeja - kiitos!! ootkos itse pilikkonu ne? Eikön pykätä telttasauna pihalle? Sellaisessa minäkin viihdyn :)
Käy toki peremmälle, baarista saat tytöiltä snapsin ja varmasti toisenkin :)No tietenkin ihan itte pilkottuja,se on mun lempipuuhaa.
Telttasunassa en koskaan ole ollutkaan,sitä vois kokeilla.
Sitten näkis luhistuuko se kasaan vai syttyykö palamaan.
Ja otampa kolmannenkin snapsin,sitten täytyy mennä vaakatasoon.
Se on aamuvuoro huomenna...
No,kyllä tässä nyt sen neljännenkin voi vielä äkkiseltään kietaista... - tuffe
siis tuosta piti tulla i-hih-hana eikä ihi-hana... Boolin kepposia..
Nyt mä uskallan tulla kun karaoke on loppunut, laittaakaa vaan nuo tomaatit ja munat pois.
Kannat kattoon? Missä kypärät?
Ja vielä meinas unohtua illan pakollinen puhe *kilistelee*
Birthdays are good for you; the more you have, the longer you live. Ja sama suomeksi.
No niin, lepo... :)) - MysNa
jiwe kirjoitti:
"salakuljettaa pirtupulloa pooliin"
ja nyt ei enää mitään pieniä napseja :=)
Tuffe laula mun lempi kappale aluksi :=)
jospa äijäkäs halusikin kuiwan martinin=
jos togilla on hame päällä meen kattoo hypyn :=)
näkis senkin kerran hame korwis :=))))
mustanainen & myteerio esiintyy tjn
odottaa haltioituneena................
aha nyt huomasin paarihilimat&mii-sut juowat kaksin käsin poolia :=)
halaa jo hieman humaltuneena jouskaria "mihin se jou katos"
määhä halasin itseäni tjn
wegataple?
merianna :=) lährex tanssii hitaita kun tuffe laulaa ?
myhna mie lainaan siul nawikaattoria :=)
ettet essy tjn
paina tosta ni se kertoo minne olet menos :=)sie oot ymmärtäny ottaa ilon irti näist juhlista :)))
Tsot tsot, annasku maistan ensin mitä meinaat booliin kaataa? Baarimestarit hävis johki, mis ne o?
Joo, laita se navipalikka mun otsaan ja tuut sit lukee misä mää millonkii oon? :DDD Etkä sit sammalla :)
Apua, Jouuuu!!! Nyt, Blackie yrittää tuoda prätkän sisälle!! Crossinäytökset ulos, pliiis!
Vai onko toi Jiwe sun mopo? - blackwomans
MysNa kirjoitti:
sie oot ymmärtäny ottaa ilon irti näist juhlista :)))
Tsot tsot, annasku maistan ensin mitä meinaat booliin kaataa? Baarimestarit hävis johki, mis ne o?
Joo, laita se navipalikka mun otsaan ja tuut sit lukee misä mää millonkii oon? :DDD Etkä sit sammalla :)
Apua, Jouuuu!!! Nyt, Blackie yrittää tuoda prätkän sisälle!! Crossinäytökset ulos, pliiis!
Vai onko toi Jiwe sun mopo?meitä pärinä kundeja ja kimmoja,tosin joukosta puuttuu Mister harley.köh köh..
Mjut nyt ei tule runoista mitään mä en saa kypärää pois päästä,onks sulla pilliä,niin voisin imuttaa sitä kuohukuomaa pillin kanssa. - MysNa
blackwomans kirjoitti:
meitä pärinä kundeja ja kimmoja,tosin joukosta puuttuu Mister harley.köh köh..
Mjut nyt ei tule runoista mitään mä en saa kypärää pois päästä,onks sulla pilliä,niin voisin imuttaa sitä kuohukuomaa pillin kanssa.kuka se on?
Sulla on uus hiano nahkaprätkäpukuki? Hommasit sitten kuitenki vaaleenpunasen ;)
Mulla on aina pillejä mukana, ku en iliman saa enää juua. Tossa sulle - älä sit puhalla sillä, ime vaan :)) - blackwomans
MysNa kirjoitti:
kuka se on?
Sulla on uus hiano nahkaprätkäpukuki? Hommasit sitten kuitenki vaaleenpunasen ;)
Mulla on aina pillejä mukana, ku en iliman saa enää juua. Tossa sulle - älä sit puhalla sillä, ime vaan :))Ei viikatetta vyöllä,mies mustissa,korvis korvassa.
Kyllä sä tiedät.
Hitsit piti lainata naapurin pukua kun oma on jo talviteloilla ja kuinkas sattuikaan nyt on vaaleanpunainen puku päällä:)
Hitsin hitsi tuffe tietysti on rickin kanssa laulamassa,eihän se niin pitänyt käydä..vai onkohan ne kruisingilla sillä karvanoppa chrysyllä:)
Mut nyt mä riisun tän puvun pois(niin mulla on kyllä vaatteita sen alla) ja laitan mopon tonne sun varastoon,tulen huomenna hakemaan sen pois.
Nythän me voidaan juoda pohjammaan kautta kippis ja kulaus.
Täällä on vähän hidas palvelu joten otetaan kaksi lasia samalla kertaa toiseen kuohujuomaa toiseen sitä boolia. - MysNa
buteo kirjoitti:
No tietenkin ihan itte pilkottuja,se on mun lempipuuhaa.
Telttasunassa en koskaan ole ollutkaan,sitä vois kokeilla.
Sitten näkis luhistuuko se kasaan vai syttyykö palamaan.
Ja otampa kolmannenkin snapsin,sitten täytyy mennä vaakatasoon.
Se on aamuvuoro huomenna...
No,kyllä tässä nyt sen neljännenkin voi vielä äkkiseltään kietaista...pitkäkses mee, tai älä ainakaan nuku! Lähdetään metsäretkelle, sinä oot hyvä opas sinne... jooko?
Niin se sauna, jos ei Hilimaa kohta löydy pelkään, että räjäyttää sen - niinku teki liiterilleen, just oltiin tilikitty se :( - MysNa
tuffe kirjoitti:
siis tuosta piti tulla i-hih-hana eikä ihi-hana... Boolin kepposia..
Nyt mä uskallan tulla kun karaoke on loppunut, laittaakaa vaan nuo tomaatit ja munat pois.
Kannat kattoon? Missä kypärät?
Ja vielä meinas unohtua illan pakollinen puhe *kilistelee*
Birthdays are good for you; the more you have, the longer you live. Ja sama suomeksi.
No niin, lepo... :))tomaatteja tai munia täällä oo *korvat heiluu*
Halutko tehdä niistä omeletin? Hih, arvaa lainaanko sulle mun paistinpannua?
Blackien kypärä on täällä jossain! Jos tuon sen, näytätkö meille "kannat katossa" laulaen?
Hieno puhuhe *hik* sulla!:)) Mulla on jo ollu niin monta synttäriä, että taidan elää aika kauan....? - MysNa
blackwomans kirjoitti:
Ei viikatetta vyöllä,mies mustissa,korvis korvassa.
Kyllä sä tiedät.
Hitsit piti lainata naapurin pukua kun oma on jo talviteloilla ja kuinkas sattuikaan nyt on vaaleanpunainen puku päällä:)
Hitsin hitsi tuffe tietysti on rickin kanssa laulamassa,eihän se niin pitänyt käydä..vai onkohan ne kruisingilla sillä karvanoppa chrysyllä:)
Mut nyt mä riisun tän puvun pois(niin mulla on kyllä vaatteita sen alla) ja laitan mopon tonne sun varastoon,tulen huomenna hakemaan sen pois.
Nythän me voidaan juoda pohjammaan kautta kippis ja kulaus.
Täällä on vähän hidas palvelu joten otetaan kaksi lasia samalla kertaa toiseen kuohujuomaa toiseen sitä boolia.anna vielä kolmen pisteen vihje?
Hyvä ku riisuit sen kuuman puvun pois, toi musta asu sopii sulle paremmin :)))
Totta, molemmat poissa tuhve ja riki!
No ei ne kauas pääse, chrysyssä tapahtuu kohta taas joku oikosulku ;DD
Voe mahoton, miten paljon kamaa mun varastossa on!
No tietty, kun väkeä paljon maakunnista.
Mut nyt kippis taas ja otetaan niin et Norja näkyy ;D
Onnea MysNa. Olet nainen parhaassa iässä. Paljon on edessä, mitä kaikkea ihanaa tulevaisuus vielä tuokaan tullessaan.
Kippis ja skool :).
Vai on Ricky Martin juhlissasi, apua nyt mä pyörryn just.
Näitä juhlia ei voi jättää millään väliin.
*en vaan meinaa saada viestiä perille* :(- MysNa
Mariet, hu-huu!! Nyt ei pyörtyillä, ku nyt kuolataan Rickyä :))
Niin se on - paljon on takana, mutta mitä kaikkea vielä onkaan edessä, innolla sitä odotan! Oikeasti.
Mutta hei, sinä kun taidat tanssin taiat, ottaisitko sen puolen haltuusi?
Ärrrsyttävää onkin tämä viestien perilletulon hitaus! Välillä pääsee ja sitten ei taas millään. Ne varmaan jakaa serverin voimavaroja 10 min. palstalle, 10 min. postiin ja 20 min treffeille jne....
muistathan, että jokainen uusi aamu aloittaa taas uuden syntymäpäivän!
Onnea jokaiselle päivällesi ;)))- MysNa
Minea ehti vielä mukaan juhlahumuun, iltahan oli vasta nuori, parhaimmillaan - sanottiin vaan palstalla, että mentäs muka nukkumaan....niin saatiin lapset pois vakoilemasta ;) Kiva, kun tulit!
Pastilli, Sani ja Tomppa olipa mukava aamuyllätys - Olitte niin aamuisen raikkaita ja hehkeitä koko kööri - minä niin sekaisin ja nukkavieru... onneksi ymmärsitte! Kaunis kiitos muistamisesta ;)
*lähtee hammaspesulle* - MysNa
MysNa kirjoitti:
Minea ehti vielä mukaan juhlahumuun, iltahan oli vasta nuori, parhaimmillaan - sanottiin vaan palstalla, että mentäs muka nukkumaan....niin saatiin lapset pois vakoilemasta ;) Kiva, kun tulit!
Pastilli, Sani ja Tomppa olipa mukava aamuyllätys - Olitte niin aamuisen raikkaita ja hehkeitä koko kööri - minä niin sekaisin ja nukkavieru... onneksi ymmärsitte! Kaunis kiitos muistamisesta ;)
*lähtee hammaspesulle*tuossa yläpuolella teillekin...
Onnea toivottaa! :))
Myöhässä minäkin, mutta päivä sinne tai tänne, ajatus tärkein! :)
Kemut on varmasti olleet mahtavat, eikä kukaan.. toivottavasti joutunut kokemaan heti tuossa yllä olevaa ongelmaa ;)- tomppa2006
Myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut. Jouduin eilen poistumaan kanavilta ja tein sen poistumisen vähemmän tyylikkäästi.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795