mahtaako olla minkään arvoinen??suht hyvässä kunnossa,säilytetty kirjan välissä,vähän jotain likaa,kulmat ok
10 markan seteli vm.1963(j.k. paasikivi)
7
1859
Vastaukset
kunnon lisäksi sarjanumero, sarjanumeron edessä oleva kirjain, onko kyseessä Litt.A vai ilman Litt-merkintää oleva seteli sekä vesileima.
Näiden 1963 kymppien hintahaitari on kuvailemassasi kunnossa 2-150 euroa.- Zantttu
eli setilistä löytyi tällaset numerot BB9367247
- Zantttu
Litt A siinä lukee ja 3 "lainetta" siinä näkyy kun valoa vasten katsoo,siinä kohdalla missä yleensä on vesileima
Zantttu kirjoitti:
Litt A siinä lukee ja 3 "lainetta" siinä näkyy kun valoa vasten katsoo,siinä kohdalla missä yleensä on vesileima
painettu vuonna 1981 ja painosmäärä oli 1,5 miljoonaa kappaletta. Joten ikävä kyllä ko. seteli kuuluu yleisempiin ja hintaa ainoastaan muutama euro. Jos sarjanumeron perässä olisi tähti (*) niin hinta nousisi kympin tuntumaan.
- 10
mitäs jos sarja numero on BD1696381
- litt
entä jos sarja numero on 11180721189
litt a merkintä vuosi 1980 - Jeppe198
Mitäs arvoo Ois J.K Paasikivi 10 marka setelillä numero sarja 1030397183 löytyy vesi leima hyvässä kunnossa Litt. A vm 1980
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798