Kuukautiset loppuivat kesken?!

Olen 19-vuotias. Kuukautiset on olleet noin 7 vuotta. Noin1,5 vuotta olen käyttänyt pillereitä.
Pillereillä vuotopäiviä on saman verran kuin ilman (kuusi) eikä itse menkoissa muutenkaan ole kummempaa eroa. Tiputtelua oli ensimmäisen laatan aikana, sen jälkeen ei lainkaan.

Itse ongelma:
Menkkani alkoivat pe-iltana aivan normaalisti. La vuoto tuntui runsaahkolta ja limakalvoa tuli paljon. Olen tamponien käyttöön siirtymässä hiljalleen, nytkin niitä käytin (paitsi yöllä). Sunnuntai oli ainakin suunnilleen normaalivuotoinen päivä.

Ja sitten aivan yhtäkkiä, niukkavuotoisen maanantain eli 4. vuotopäivän jälkeen kuukautiset loppuivat. Eritteet ovat normaalin kirkkaat, ei mitään punerrusta tai ruskeaa vivahdetta, vaikka yleensä vielä 7. päivänäkin sellaista saattaa ilmetä.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Huolestuttaa juuri kun aiemmin ei ole mitään temppuilua ollut. Voiko kyseessä olla vain sellainen että kuukautisveri tuli nopeammin (ehkä tamponien takia?), vai pitäisikö huolestua... :(

Pillerit olen ottanut ajallaan, joten raskauden mahdollisuuden pitäisi olla häviävä. Seksiä on muutenkin vain 3-6 kertaa kuussa, koska elän etäsuhteessa.
01379
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Ei koskaan ennen kirjoitti:

Olen 19-vuotias. Kuukautiset on olleet noin 7 vuotta. Noin1,5 vuotta olen käyttänyt pillereitä.
Pillereillä vuotopäiviä on saman verran kuin ilman (kuusi) eikä itse menkoissa muutenkaan ole kummempaa eroa. Tiputtelua oli ensimmäisen laatan aikana, sen jälkeen ei lainkaan.

Itse ongelma:
Menkkani alkoivat pe-iltana aivan normaalisti. La vuoto tuntui runsaahkolta ja limakalvoa tuli paljon. Olen tamponien käyttöön siirtymässä hiljalleen, nytkin niitä käytin (paitsi yöllä). Sunnuntai oli ainakin suunnilleen normaalivuotoinen päivä.

Ja sitten aivan yhtäkkiä, niukkavuotoisen maanantain eli 4. vuotopäivän jälkeen kuukautiset loppuivat. Eritteet ovat normaalin kirkkaat, ei mitään punerrusta tai ruskeaa vivahdetta, vaikka yleensä vielä 7. päivänäkin sellaista saattaa ilmetä.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Huolestuttaa juuri kun aiemmin ei ole mitään temppuilua ollut. Voiko kyseessä olla vain sellainen että kuukautisveri tuli nopeammin (ehkä tamponien takia?), vai pitäisikö huolestua... :(

Pillerit olen ottanut ajallaan, joten raskauden mahdollisuuden pitäisi olla häviävä. Seksiä on muutenkin vain 3-6 kertaa kuussa, koska elän etäsuhteessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu