Huopaa soutaa..

Neiti xs

Help!
Mitä ihmettä sitä pitäisi tehdä skorpionimiehen kanssa kun ikinä ei tiedä missä mennään..ensin ollaan ja seurustellaan, sitten mies häipyy omille teilleen mitään ilmoittamatta.Sitten taas pitäisi olla kuin sydänkäpyset konsanaan. Stressaa tälläinen vuoristoratameininki.

Mutta auta armias jos itse käyttäytyy samanlailla niin skorpioni on heti heristämässä sormea!

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia skorpionimiehistä?

Entä tykkääkö skorpioni mies enemmän naisesta joka on vaikeasti tavoiteltava vai päällekäyvä?
Siitäkin asiasta tuntuu välillä miellyttävän toinen vaihtoehto ja välillä sitten taas toinen..ihan riippuen mielialasta.

11

3086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia on niin

Että skorppari miestä ei voi vangita. Hän tulee jos tullakseen ja perustaa suhteen jos sikseen.
      Synnytät vaikka 8-lasta hälle, hän voi silti lähteä ja kestää kaikki eron paineet.

Kuin sanottua, häntä ei voi pakottaa mihinkään. Oikein optimoituna kuitenkin tehokas 100-prossasesti sille jolle sydän lyö kybällä.

• Missukka

"Oikein optimoituna kuitenkin tehokas 100-prossasesti sille jolle sydän lyö kybällä."

Mutuni myös. Ajattelen välillä, että siippani myötävaikutuksella kaikki mitä haluan ja unelmoin onnistuu.

• joille sen

sydän jaksaisi sykähdellä kybällä parin vuoden jälkeen? Tuskin vaan. Skorpioni on niin nirso parin ja kaiken muun suhteen. Unohtaa tosin katsoa peiliin.

• Missukka

"Onko muilla samankaltaisia kokemuksia skorpionimiehistä?"

Tutulta kuulosta, vaikka kumpikaan meistä ei häivy omille teilleen ilmoittamatta. Skopu elää satanen lasissa.

"Entä tykkääkö skorpioni mies enemmän naisesta joka on vaikeasti tavoiteltava vai päällekäyvä?"

Ensimmäinen henkisesti ja jälkimmäinen fyysisesti merkaten intohimoa. Skopua ei viedä, skopu vie.

kärsivällisyyttä toivotellen neitsyt

• että näin

Tuota menemistä ja tulemista ei voi ainoastaan yhdistää vaan skorpparimiehiin, koska olen itse törmännyt useaan samanlaiseen mieshenkilöön eikä kukaan heistä ole ollut skorppari. Lähinnä se osoittaa luonteen puuttumista. Ja tuohon toiseen asiaan sanoisen sen vielä, että jos skorppari on todellakin kiinnostunut niin se epäilemättä ottaa yhteyttä ajan kuluessa.

• -liinu-

neiti xs, olen miettinyt samaa erään skorpparimiehen
      suhteen. ei sitte ota selvää mikä on.tuntuu ettei
      mikään loppuviimein riitä. oma suhde tähän skorpparimieheen on ollut sellasta perhanan rasittavaa vuoristorataa melkein kaks vuotta ja nyt on tullut mitta täyteen. lisäksi kun mies on petollinen. ja se et kaikki asiat pitäisi mennä skorpparimiehen pillin mukaan. nyt riitti mulle.vaikka olihan se intohimoista.

• Heikku

Loistava tuo loppukaneetti.. :D " Vaikka olihan se intohimoista."

Niinpä niin..

• -liinu-
        Heikku kirjoitti:

Loistava tuo loppukaneetti.. :D " Vaikka olihan se intohimoista."

Niinpä niin..

...mutta kun totuus on että SE oli intohimoista.ja uskon että tämä skorppari on samaa mieltä, vaikka suhde on jo täysin jäädytetty!...taidat olla skorppari? osuinko oikeaan?

• Heikku
        -liinu- kirjoitti:

...mutta kun totuus on että SE oli intohimoista.ja uskon että tämä skorppari on samaa mieltä, vaikka suhde on jo täysin jäädytetty!...taidat olla skorppari? osuinko oikeaan?

Olen oinas. Tosin pluto lähellä askendenttia ja vastapäätä aurinkoa, joten käsittääkseni vähän skorpionimaiselta saatan vaikuttaa..

Olen tässä myöskin soutanut ja huovannut erään skorpionin kanssa, eikä ratkaisua tuntunut löytyvän..

• Kevättä ootellessa..

Joo, soudetaan soudetaan..Mitähän mahtaa skorpioni tehdä kun ei enää satamassa olekaan ketään vastassa ja laiva meni jo. Paskanko sillä väliä vissiin?

• Nimetön

Itse olen kanssa elänyt sen saman että tullaan ja lähdetään mitään sanomati, ja kun palaa ihan kun ei olisi tapahtunut mitään ja jos asiasta sanoo niin suututaan ja ei puhuta... Mutta minulla käsitys (varma) että kun huidellaan muualla niin koitetaan hakee uutta suhdetta. ja kun ei onnistu niin vanhakin kelpaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe