Tässä linkki mittauksiin:
http://www.vibilagare.se/biltest_testfakta.asp?guid=9D7C2D3F-994E-4B8B-9B3A-C8E4B7189151&pageid=
Monella on varmaankin valittuna juuri tuo rengaskoko maltillisemman 195/55/16 koon sijasta. Tällöin Skoda on esim. 225/45/17 rengastuksella varustettua Astraa meluisampi Suomalaisella tiestöllä.
Octavian melu 205/55/16 rengastuksella
6
1442
Vastaukset
- mrfsi
niin vakiokoko on 195/65/15
- Octavia 2.0 TDI
ostin skodani vuonna 2005 ja siihen sport alustan ja mukana tuli Brigstone Potenza 050 renkaat koossa 225/45x17, hintaa paketille tuli tuolloin 710€.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza RE050
Muuta kokoa ei edes kannata harkita koska hinta on aivan ilmainen, pelkän 1 renkaan ovh.tuolloin oli 335€.
Nuo kumit on tosi hiljaiset, ja ne alkuperäiset ovat jotain continentaleja, eli eivät samalta plaaneetalta.
Suosittelen lämpimästi tuota pakettia,jos vain vielä on saatavilla.- lisäys
17 tuuman Pegasus alumiinivanteet kuului tietty myös kauppaan.
- Jacques
Joudun nyt kyllä olemaan täysin erimieltä.
Skeidan mukana tuli juurikin 225/45/17 050 Potenzat ja melu on melkoinen, muuten hiljaisessa autossa.
Auton rengasmeteli hiljeni melkoisesti kun sai talvirenkaat alle.
En ikinä osta Bridgestonen melurenkaita autooni. Nyt tekisi mieli kipata nuo kesän ajetut rinkulat mäkeen ja ostaa normaalit kumit tilalle. - laittaa ladaan
lisäys kirjoitti:
17 tuuman Pegasus alumiinivanteet kuului tietty myös kauppaan.
Nahkaratin kun laittaa skodaan Brigstone Potenzat
saattaa olla tarkoitettu kiusaksikin! Meitä kun on tällä planeetalla niin moneen junaan. Olen palannut reissusta ja taidan aloittaa taas tällä ja muilla nimillä kirjoittelun. Voi niissä tietysti osua mielipiteitäkin, mutta pyrin olemaan avuksi asia/kokemustiedolla. Ja autohan on se diesel Octavia farmarina. Tuon vanhemman tunnen jo aika hyvin(02). No tuuppareilla ja välimalleilla on vielä enemmän kokemusta.Kuulemiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070