Luxor-Kairo Dominatravel:illä?

uskaltaako?

Hei.
Olen suunnitellut omatoimimatkaa Kairoon (lennot 348e lisäksi muut kulut), mutta mietin ottaisinko sittenki pakettimatkan missä kaikki on suunniteltu valmiiksi. Ainut minkä löysin oli Dominatravelillä ja vähän epäilyttää noi kaikki negatiiviset puheet siitä. Uskaltaako sinne lähteä?
Matka olisi ihana. 2 päivää Kairossa, 2 Luxorissa ja vielä jokunen Hurganan rannalla, että saa vähän uidakkin. Suurin osa nähtävyyksiä tulee nähtyä. Saan sekä Kairon että Luxorin. Ja pakettimatka antaa turvaa sillä voi olla että joudun yksin reissuun lähtemään. hinta on kallis 829e, mutta toivottavasti sen väärti. Ja voin vapaa-ajan puitteissa Kairossa käydä jopa The Pharaonic village:ssa, eli siis sekään ei jää kokematta. Onko joku käynyt siellä? (Tietääksi se on yksi suuri elävä ulkoilmamuseo, jossa näyttelijät esittävät Egyptiläistä elämää ja historiaa meille)
Ainut mikä matkasta puuttuu on matka Keitaalle uimaan kuumissä lähteissä.
http://www.dominatravel.fi/documents.asp?document_id=651&cat_id=8

17

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varautua yllätyksiin

Itse en lähtisi. Toisaalta, jos varaat matkan, se todennäköisesti muuttuu lentojen, hotellien, aikataulujen kohdalta, joten voit saada paremmankin!!!
      Vertaile kirjoituksia ja mieti.

• uskaltaako?

Tietääkö kukaan onko millään muulla pakettimatkoja Kairoon/Luxoriin. Luulisin, että pakettimatkan osto on helpompaa kuin itse suunnitella ja ostaa kaikki junamatkat Kairo-Luxor välillä ja hotellit ja muut. Saako maassa edes turistit liikkua vapaasti vai pitääkö olla joku saattue?

Tuosta Dominatravel:istä sen verran, että kumpi matkasuunnitlma pätee? Esite ja matkaohjelmassa on eri aikataulut viikolle. Käsittääkseni ei sitten ollenkaan käydä Hurganassa. Hmm. Entä onko joku ostanut nettisivujen kautta matkaa? Online kaupasta en löytänyt matkaani (Kairo-Luxor), vaan pelkkiä Luxorissa olevia viikoja.

• ei enää
        uskaltaako? kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko millään muulla pakettimatkoja Kairoon/Luxoriin. Luulisin, että pakettimatkan osto on helpompaa kuin itse suunnitella ja ostaa kaikki junamatkat Kairo-Luxor välillä ja hotellit ja muut. Saako maassa edes turistit liikkua vapaasti vai pitääkö olla joku saattue?

Tuosta Dominatravel:istä sen verran, että kumpi matkasuunnitlma pätee? Esite ja matkaohjelmassa on eri aikataulut viikolle. Käsittääkseni ei sitten ollenkaan käydä Hurganassa. Hmm. Entä onko joku ostanut nettisivujen kautta matkaa? Online kaupasta en löytänyt matkaani (Kairo-Luxor), vaan pelkkiä Luxorissa olevia viikoja.

lennä luxoriin. Vaan lennot menee hurgadaan. Halvemma pääset kun lennät kairoo ja sieltä junalla luxoriin. Jos haluat niin minulla on hyviä kontakteja jotka voivat auttaa sinua yksilöllisen matkan järjestämisessä.

• ..............
        uskaltaako? kirjoitti:

Egyptissä saa liikkua ihan vapaasti. Vain turistiRYHMIEN liikkumista seurataan enemmän, koska ryhmä saattaa olla jonkin terroristiryhmän kiikarissa. Yksin matkustavalla ei ole mitään hätää, kunhan pukeutuu säällisesti eikä sekaannu mihinkään, mihin ei kotimaassakaan sekaantuisi.

• blaa1
        uskaltaako? kirjoitti:

Ootko koskaan ajatellut että esitteen mentyä painoon , saattaa tiedot muuttua. Kannattaa aina soittaa matkatoimistoon (oli se mikä tahansa) ja kysyä siltä tämänhetkinen retkiohjelma, lentoaikataulut jne.

• ......................

Tuolla hintojen erotuksella teet Egyptissä omatoimisesti vaikka mitä ja saat sen kaiken vielä huipputasoisesti. Hurghadaan ei kannata uimisen takia mennä, eikä kyllä minkään muunkaan asian takia, pariksi päiväksi. Noin monen paikkakunnan matkalla olisit suurimman osan ajasta siirtymässä jonnekin, joten olisi parempi rauhoittaa ohjelmaa ja keskittyä päänähtävyyksiin. Hurghadassa ei tosiaan ole mitään, mikä kuuluisi pakolliseen Egyptin-kierrokseen.

Voit käydä Luxorissa uima-altaalla. Siellä paistaa aina aurinko ja hienot nähtävyydet ovat aivan vieressä.

• uskaltaako?

Juu. En nyt oikein tiedä edes kumpi matkasuunnitelma pätee tuohon Dminan Kaoiro-Luxor matkaan.
        Ei lennä ollenkaan Lukoriin? Sivuilla sanottu, että lähdöt (tammikuu) ma ja lataa esite kohdassa viikon ohjelma alkaa ma (se toinen ohjelma alkais ti missä mentäs hurganaan myös) niin et yhteensä 3 päivää kauirossa, ja kolme luxorissa je sen mukaan lennot ois luxoriin. Ähh..
        Pitänee soittaa sinne ja kysellä et miten se ois. Siinä ois vaan 2 yöjunamatkaa välillä Luxor-Kairo eli ei liian ressava..
        http://www.dominatravel.fi/kohde.asp?koodi=ks20

Onko teillä sit mitään hajuakaan paljon maksaa junamatka Kairo-Luxor? Mistä vois ottaa selvää? Jos ajattelis omatoimimatkaa. Mut jos yksin reissuun lähden niin haluisin pakettimatkan, koska pelottais yksin huidalla siellä. En tiedä vielä saanko raahattua matkaseuraa mukaani. Olen vasta 20v ja nainen. Hotellit tietty jonkun verran maksaa, hostellissa ku olis niin pääsis tosi halvalla. Sit kaikki matkat nähtävyyksille ja vielä itse nähtävyydet sekä ruuat maksaa.
        Mistä sieltä paikanpäältä ostetaan eri matkajutut?
        Entä onko kukaan ostanut kunnon karttaa Kairosta/ Luxorista täältä Suomesta? Saako esim. museossa tai haudoissa, temppeleissä tai pyramidien sisällä videokuvata? Valokuvata? Tulisko matka omatoimisesti sit halvemmaksi? (Helsinki-Kairo,Kairo Helsinki lentoliput 340e vai mitä kirjotinkaan tuossa ylhäällä)mut kaikki muu puuttuu vielä laskuista.

• vaan
        uskaltaako? kirjoitti:

Juu. En nyt oikein tiedä edes kumpi matkasuunnitelma pätee tuohon Dminan Kaoiro-Luxor matkaan.
        Ei lennä ollenkaan Lukoriin? Sivuilla sanottu, että lähdöt (tammikuu) ma ja lataa esite kohdassa viikon ohjelma alkaa ma (se toinen ohjelma alkais ti missä mentäs hurganaan myös) niin et yhteensä 3 päivää kauirossa, ja kolme luxorissa je sen mukaan lennot ois luxoriin. Ähh..
        Pitänee soittaa sinne ja kysellä et miten se ois. Siinä ois vaan 2 yöjunamatkaa välillä Luxor-Kairo eli ei liian ressava..

Onko teillä sit mitään hajuakaan paljon maksaa junamatka Kairo-Luxor? Mistä vois ottaa selvää? Jos ajattelis omatoimimatkaa. Mut jos yksin reissuun lähden niin haluisin pakettimatkan, koska pelottais yksin huidalla siellä. En tiedä vielä saanko raahattua matkaseuraa mukaani. Olen vasta 20v ja nainen. Hotellit tietty jonkun verran maksaa, hostellissa ku olis niin pääsis tosi halvalla. Sit kaikki matkat nähtävyyksille ja vielä itse nähtävyydet sekä ruuat maksaa.
        Entä onko kukaan ostanut kunnon karttaa Kairosta/ Luxorista täältä Suomesta? Saako esim. museossa tai haudoissa, temppeleissä tai pyramidien sisällä videokuvata? Valokuvata? Tulisko matka omatoimisesti sit halvemmaksi? (Helsinki-Kairo,Kairo Helsinki lentoliput 340e vai mitä kirjotinkaan tuossa ylhäällä)mut kaikki muu puuttuu vielä laskuista.

lähde yksin. Yritä saada kaveri mukaan.

Juna matka yö junalla maksaa noin 60puntaa eli alle 10e. Juna lähtee kairosta kello:22.00 ja on noin 7.00 luxorissa aamulla. Junalla on turvallista matkustaa.

Hostellit ovat halpoja 7-10e/yö. Niistä löydät lisää tietoa netistä.

Itse olen ollut monta kertaa omatoimi matkalla Egyptissä ja olen varmasti vielä monta kertaa.

• paikkaansa
        vaan kirjoitti:

lähde yksin. Yritä saada kaveri mukaan.

Juna matka yö junalla maksaa noin 60puntaa eli alle 10e. Juna lähtee kairosta kello:22.00 ja on noin 7.00 luxorissa aamulla. Junalla on turvallista matkustaa.

Hostellit ovat halpoja 7-10e/yö. Niistä löydät lisää tietoa netistä.

Itse olen ollut monta kertaa omatoimi matkalla Egyptissä ja olen varmasti vielä monta kertaa.

Ei pidä paikkaansa tuo yöjunan hinta,
        Päiväjuna on n. 60 egyptin puntaa, mutta yöjuna
        on n 60 USD. sisältää ensimmäisen luokan makuuvaunun jaettuna, päivällisen ja aamiaisen.
        Molemmat vaihtoehdot varteenotettavia.
        Kummallakin olen matkustanut.

• sinua!
        uskaltaako? kirjoitti:

Älä anna sivujen tai esitteiden hämätä. Dominan suunnitelmat muuttuu. Se on ainut, mistä voit olla varma.

• muuten
        paikkaansa kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa tuo yöjunan hinta,
        Päiväjuna on n. 60 egyptin puntaa, mutta yöjuna
        on n 60 USD. sisältää ensimmäisen luokan makuuvaunun jaettuna, päivällisen ja aamiaisen.
        Molemmat vaihtoehdot varteenotettavia.
        Kummallakin olen matkustanut.

Pitää paikkaansa. Matkustin juuri viikko siien Luxor-Kairo yö junalla hinta 60puntaa ilman ruokia kylläkin. Olisikohan joku huijannut sinua??

• neitivainen
        sinua! kirjoitti:

Älä anna sivujen tai esitteiden hämätä. Dominan suunnitelmat muuttuu. Se on ainut, mistä voit olla varma.

Kiinnostaisi kyseinen matka. Ajattelin myös tuota omatoimimatkailua. Otas miuhu yhteyttä jos vaikka lähettäs yhessä Kairohon :)oon siis myös 20v. tytteli.
        [email protected]

• muuten
        sinua! kirjoitti:

Kirjaimellisesti paikkaansa!!!

• uskaltaako?
        muuten kirjoitti:

Kirjaimellisesti paikkaansa!!!

Kuulostaa mukavalta.
        Kiitos tarjouksesta.
        Mihin aikaan olisit menossa?
        Minä olisin menossa joko (15)/16.1.2007 dominan valmismatkalle (Kairo-Luxor). Virkailijan mukaan matka alkaakin ti 16 päivä ja tilaa on.
        Tai sit samoihin aikoihin omatoimimatkalle.
        Kattelin lentoja netistä niin kohtuu halvat olisivat meno 14.1 ja tulo 22.1 (348e menopaluu Kairoon helsingistä)
        Voisin itseasiassa vaikka lähteäkkin mukaan, jos samoihin aikoihin oltaisi lähdössä, koska matkaseuraa en ole saanut. Kaikilla ei joko ole rahaa tai sitten eivät pääse töiltään eivätkä saa lomaa.

• uskaltaako?
        uskaltaako? kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta.
        Kiitos tarjouksesta.
        Mihin aikaan olisit menossa?
        Minä olisin menossa joko (15)/16.1.2007 dominan valmismatkalle (Kairo-Luxor). Virkailijan mukaan matka alkaakin ti 16 päivä ja tilaa on.
        Tai sit samoihin aikoihin omatoimimatkalle.
        Kattelin lentoja netistä niin kohtuu halvat olisivat meno 14.1 ja tulo 22.1 (348e menopaluu Kairoon helsingistä)
        Voisin itseasiassa vaikka lähteäkkin mukaan, jos samoihin aikoihin oltaisi lähdössä, koska matkaseuraa en ole saanut. Kaikilla ei joko ole rahaa tai sitten eivät pääse töiltään eivätkä saa lomaa.

Laitoin sinulle sähköpostia matkasta,
        toivottavasti tuli perille.

• uskaltaako?
        uskaltaako? kirjoitti:

Laitoin sinulle sähköpostia matkasta,
        toivottavasti tuli perille.

Varasin sitten luxor-Kairo matkan Domina traveliltä kaikesta huolimatta sillä muilla ei ollut tarjota samanlaista matkaa. Toivotaan, että kaikki sujuisi ongelmitta muiden negatiivisista kokemuksista huolimatta.
        Lähtö on 9.1.2007.
        Onko muita tulossa?

• matkaintoilija
        uskaltaako? kirjoitti:

Varasin sitten luxor-Kairo matkan Domina traveliltä kaikesta huolimatta sillä muilla ei ollut tarjota samanlaista matkaa. Toivotaan, että kaikki sujuisi ongelmitta muiden negatiivisista kokemuksista huolimatta.
        Lähtö on 9.1.2007.
        Onko muita tulossa?

Niin onnistukos reissu? Suositteletko muille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe