Ilmaiset näytteet

Näytepakkaus

Hei,

tästä on ollut aikaisemmin keskustelua, mistä netistä saisi ilmaisia näytteitä, kotipaikka.com ja sieltä ilmaiset osio on tiedossa, löytyykö muualta. Nim. Köyhyys on tuttua.

35

30990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aassasa
      • tiina na

        Jos Facebook on käytössä, niin noista ilmaistuotteista ja tavaroista saa tiedon suoraan Facebookkiin tältä sivulta:
        http://www.facebook.com/pages/Ilmainen/239246539595

        (kun liityt sivun faniksi saat tiedon kätevästi aina kun uusi ilmainen on tullut, kun noita on usein rajoitettu määrä niin kätevää :) )


      • daaa-a
        tiina na kirjoitti:

        Jos Facebook on käytössä, niin noista ilmaistuotteista ja tavaroista saa tiedon suoraan Facebookkiin tältä sivulta:
        http://www.facebook.com/pages/Ilmainen/239246539595

        (kun liityt sivun faniksi saat tiedon kätevästi aina kun uusi ilmainen on tullut, kun noita on usein rajoitettu määrä niin kätevää :) )

        Ei tuo vaadi Facebookia. Noita voi selailla myös http://www.ilmainen.tv/ suoraan blogista.


      • Minnie80.
        daaa-a kirjoitti:

        Ei tuo vaadi Facebookia. Noita voi selailla myös http://www.ilmainen.tv/ suoraan blogista.

        Lehtien ilmaisia näytenumeroita löytyy Lehtialesta:

        http://www.lehtiale.fi/

        Sivustolla myös koottuna kaikki lehtialennukset suoraan kustantajilta.


    • ___

      Ei tule mieleen ilmaisia näytteitä (kannattaa pitää silmät auki kaupoissa, katsella netistä tuotteiden valmistajien sivuja... naisten lehtien välissähän niitä joskus myös tulee), mutta mielipidetutkimuksiin osallistumisesta voi saada palkintoja ja lahjakortteja. Tuon Zaperan lisäksi liity vaikka seuraaviin:

      https://www.rampanel.com/ram/RAM
      Palkintovaihtoehtoina mm. K- tai S-ryhmän lahjakortti, McDonaldsin lahjakortti, Finnkinon elokuvalippu, arpoja. Palkintojen eteen joudut arvioimaan sanomalehdissä ilmestyneitä mainoksia.

      http://www.mielipidetutkimus.com
      Palkintovaihtoehtoina Keskon tai Hesburgerin lahjakortit. En tiedä minkälaisia kysymykset yleensä ovat, koska liityin itsekin vasta.

      http://www.acnielsen.dk/panel/default.asp
      Tästä en tiedä mitään, mutta on mainostanut tuolla keskustelujen etusivulla viime aikoina.

    • a112
      • vatos mimi

    • mines?

      hei, voisi laittaa nettiin enemmän ilmaista tavaraa.. ois hauska!

    • Bakkis

      www.ilmainen.nu

      Ilmaiset tuotteet ja tavarat

      • Maijuliini5

    • tumpeli
    • jaa ....

      Se, että jotai krääsää saisit maksutta, ei riitä korvaamaan sitä puhelinhäirinnän määrää, minkä se aiheuttaa, kun annat yhteystietosi jollekkin markkinointi yritykselle.

      Jostain netin syövereistä löytyy sivusto, jossa voi kieltää suoramarkkinoinnin.

      Itse olen huomannut, kuinka hyvin pärjää ilman sensaatiohakuisia roskalehtiä ja voiko jotain vielä turhempaa olla.

      • Minna220

        www.netinilmaiset.fi löytyy täysin ilmaisia näytteitä ja muutakin tavaroita, dvd-leffoja ym. pientä postimaksua vastaan... Täysin ilmaisia lehtien näytenumeroita myös...


      • ankkura
        Minna220 kirjoitti:

        www.netinilmaiset.fi löytyy täysin ilmaisia näytteitä ja muutakin tavaroita, dvd-leffoja ym. pientä postimaksua vastaan... Täysin ilmaisia lehtien näytenumeroita myös...

        Säästövinkkejä, netin ilmaiset, näytteet ym. millä rahan saa riittämään pidempään http://www.saastovinkit.com/ .Hyödynnä ja säästä rahaa


    • maru2
    • netistä

      Samalla jos tilaa Suomen hintatasoon nähden pilkkahintaisia ravintolisiä IHerb-nettikaupasta ( http://www.iherb.com ). Kannattaa kerätä Free-osastolta mukaan kaikkea kivaa. Itse olen saanut mm. maitohappobakteeripurkin, hammastahnaa, laihdutusvalmisteita, luomu-eväspatukoita, kyniä, kirjallisuutta jne.

      Yleensä ilmaistavaran määrää rajoittaa tilauksen maksimipaino (vajaa 1,5 kg), jonka postituskulut on $4 eli alle 3 euroa. Tilauksista ei mene alv:a, tullia tai muita maksuja, koska maksimi tilaussumma kaupassa on $80 ($80:stä alv 12% olisi 9,60 €, mutta alle kympin alv:a ei peritä.)

      Ensitilaajana saat tilauksesta 5 dollarin alennuksen, kun käyttää alennuskoodia IMO842 ennen tilauksen maksamista.

      • miilu83

        Myös www.parhaattarjoukset.net kannattaa katsastaa, näyttää olevan paljon sellaisia ilmaisjuttuja mitä en ole ennen löytänyt vaikka ahkeraan ilmaistarjouksia käyttelenkin


      • virveli44
        miilu83 kirjoitti:

        Myös www.parhaattarjoukset.net kannattaa katsastaa, näyttää olevan paljon sellaisia ilmaisjuttuja mitä en ole ennen löytänyt vaikka ahkeraan ilmaistarjouksia käyttelenkin

        http://www.ilmaisnäytteet.eu tuolla oli kiva lista myös noita netin ilmasia.


      • Wiilimies

      • Wiilimies

      • 3,90
        virveli44 kirjoitti:

        http://www.ilmaisnäytteet.eu tuolla oli kiva lista myös noita netin ilmasia.

        ie ole ilmaisia


    • Pekka vaan
      • eipäs huijata

        juuh ei nämä mitään ilmaisia ole...huijausta.postikulut on aika paljon!!!! 2.90-9.90.


    • Aapo.
    • ilmaista
    • Hengessään köyhät

      Jos olisitte edes Jeesukseen uskossa, rippikoululaisten ehtoollinen ja Mooseksen aamiainen; happamatonta leipää sekä tosiviiniä, ei-sekaantujat!

    • ilmainen on halpaa
    • ilmaisia tuotteitaaa

      http://ilmaisnaytteeni.blogspot.com/

      Tuossa on blogi josta löytyy todella hyvin ilmaisia tuotteita. Tuoreimmat tuotteet heti sinulle ! Seuraa blogia ja saa ensimmäisten joukossa itsellesi ilmaisia tuotteita. Kaikki tuotteet ovvat 100% ilmaisia

    • linje
    • Maiju_Kaarina
    • ilmaista netistä
    • Anonyymi

      www.amatson.net paljon tuotteita postikulujen hinnalla eikä sido mihinkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe