Olisiko jollain ollut sama vika tai osaisiko joku auttaa?
Kyse on PS2 konsolille ostamastani Logitech Vibration feedback wheel rattiohjamesta. Kaikki toimii ja kukkuu kuin pitääkin muilla autopeleillä paitsi kun lataa GT4 sisään. Valikoissa pystyy liikkumaan ratin ja polkimien kanssa menemään eteenpäin normaalisti. Mutta kun pitäisi mennä ajamaan, niin polkimet tekee lakon, auton renkaat kääntyy mutta kaasu ja jarru poljin ei sano mitään. Olen yritäänyt optioneista kaikki mahdolliset versiot(2iltaa mennyt) mutta en saa polkimia toimimaan, auto ei hievahdakaan.
Siis kuitenkin luulisin että asetuksissa se vika löytyy, mutta en vaan ole löytänyt ongelmaa. Ja olen jo kysellyt muutamalta tutultakin mutta eivät nekään ole keksineet...? Kiitos jo etukäteen jos vaivaudut vastaamaan!
Polkimet ja GT4-->PS2
Turistina
1
373
Vastaukset 1
- Turistina
"Ongelma" ratkaistu, kaikki asetukset vaan alkutekijöihin ja siitä sitten. Luulin jo tehneeni senkin mutta mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644