Kaivataan hyviä ideoita : Tarkoitus olisi pinnoittaa puukiukaan takana oleva palomuuri, nyt valkoinen ja jatkossa tarkoitus saada vähän tummemmaksi ja elävämmän näköiseksi. Muttta millä, onko kukaan kokeillut esim luonnongraniitti laattaa, pysyykö ja kestääkö kuumuutta. Hyviä vinkkejä kaivataan. Toinen juttu on hormin liitos, ei sitten millään kestä vaan laasti halkeilee liitoksen ympäriltä hetikohta. Mien saisi toimimaan nyt pinnoituksen yhteydessä ?
hormiliitos ja palomuurin pinnoitus ?
3
4036
Vastaukset
- IVT490
Me laatoitimme koko palomuurin, kaakeleilla saat vaikka mitä värejä ja heijastuksia. Tulee helposti tosi siistiä jälkeä, eikä halkeamia tule.
- rapannut
Hormiliitokseen vain kivivillaa hormin ja tiilen väliin. Lisäksi siisti läpivientikaulus ja hyvältä näyttää!
- etsi syyllinen
Näytä palotarkastajalle ja pyydä kiuasvalmistaja vastaamaan rapautunut hormi, sillä sen aiheuttaja mitä todennäköisemmin on liian kuumat savukaasujen lämpötilat.
Eivät saa ylittää 350C astetta kuin tilapäisesti.
Mikäli lämpötilat pysyvät kyseisissä rajoissa, rapautumista ei voi tapahtua.
Lämmitettäessä, seuraamalla poistoputken väriä, siitä huomaa, mikäli pistoputki punoittaa lämpötila sillä hetkellä ylittää 550C astetta ja ennenaikainen rapautuminen on tosiasia.
Tapauksessasi on suuri vaara, että hormin liitoskohdassa, hormin takaseinä hajoaa seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758