Heartagram??

Mistä...

... tuo joka paikassa vilahteleva symboli on peräisin? Symboli perustuu pentagrammiin sydämeen, mutta onko kys.tunnus ollut jo olemassa/käytössä ennen HIMiä?? Jos ei, niin kuka sen on suunnitellut???

Onko HIM käyttänyt symbolia aivan bändin perustamisesta saakka???

7

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elyce

Heartagram on Ville Valon aivan itse suunnittelema, muistaakseni hän keksi kuvion Mehiläisen logosta alitajuisesti vaikuttuneena täyttäessään 20 - eli eilen oli heartagram-kuvion 10-vuotissyntymäpäivä :D (ja Ville täytti 30! Onnea hänelle! :))

Tosin bändin ekan julkaisun, Prologue 666 ways to Love:ssa ei vilahda heartagrammia, eikä myöskään bändin ekan varsinaisen albumin kansitaiteissa.

Mutta siis Ville Valon luomushan tuo kuvio on, eikä ole ollut kaupallisessa tai vastaavassa käytössä ennen H.I.M.iä, siitä en tiedä minne hän kyseistä kuviota on tullut töherrelleeksi.

BTW, kyssäri HIM-faneille: monellako teistä on tapana piirtää heartagrammia sinne sun tänne, muistipapereiden kulmiin ynnä muualle? :D Minulla tuo kyseinen pahe on :)

• Eipä ole tapana piirustella heartagrammia yhtään minnekään. Lehtileikkeiden keräily saa riittää meikäläiselle. ;D

• kittencatten

Jep.

Mä en heartagrammeja kauheesti minnekkään piirtele. Joskus kyl.

• Syynä siihen on se, etten osaa piirtää sitä! Tosi hieno se silti on. :)

• shii.

Valohan heartagramin on luonut sillon 20-vuotispäivänään krapulassa. 8D

joo, mulla on paha tapa piirrellä heartagramia sinne tänne. kouluvihkoihin mm. opettajat tykkää aina hyvää. ^___^'

• Rokkari 69

Myös minä piirtelen sitä jatkuvasti joka paikkaan. Tälläkin hetkellä.

• kujalla

se kesittiin sillon ku ville täytti 20 wee ja sillon se oli krapulassa keksiny sen. se on ollu olemassa perustamisesta lähtien.niin ma luulen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe