Löytyyköhän netistä jostain ohjetta neuloen/virkaten7ommellen... koiran viittaan tai takkiin? Koirani palelee talvisin.En haluaaisi kaupasta ostaa koska osaan tehdä itsekin, kaavoilla tai ohjeilla voisi tulla nopsempaa kuin yrityksen ja erehdyksen kautta
koiralle viitta/takki
4
3717
Vastaukset
- hakusanaksi
esim. "koiran takin kaavat" ja saat paljon ohjeita...
- vois löytyä
itse lainasin kirjastosta kirjan muistaakseni nimeltään stich'n'bitch...siinä on kaikkea ihan peruskutomisohjeita ja myös koiralle nuttuohje, kivan näkönen. ajattelin itsekin mäykylleni semmoisen tehdä
- Ketterille
http://www.saunalahti.fi/glottis/karderobi.htm
Tällä ohjeella (talvimantteli) olen tehnyt omalle sk.ketterille useamman takin. Sadetakki sadekankaasta, talvitakkiin päälinen enstexistä ja vuori fleecestä.
Mittasin koiran selän, laskin suhteessa muut pituudet (kaava on ruudutettu) ja sovitin. Istuu kuin hanska! Ja uuden saa yhden illan työllä.
Muista heijastimet! - käsityölehdessä
on kaavat. Siis Suuri Käsityölehti,numero 11-12/2006 on kaavat kolmen kokoiselle koiralle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693