Löytyyköhän netistä jostain ohjetta neuloen/virkaten7ommellen... koiran viittaan tai takkiin? Koirani palelee talvisin.En haluaaisi kaupasta ostaa koska osaan tehdä itsekin, kaavoilla tai ohjeilla voisi tulla nopsempaa kuin yrityksen ja erehdyksen kautta
koiralle viitta/takki
4
3700
Vastaukset
- hakusanaksi
esim. "koiran takin kaavat" ja saat paljon ohjeita...
- vois löytyä
itse lainasin kirjastosta kirjan muistaakseni nimeltään stich'n'bitch...siinä on kaikkea ihan peruskutomisohjeita ja myös koiralle nuttuohje, kivan näkönen. ajattelin itsekin mäykylleni semmoisen tehdä
- Ketterille
http://www.saunalahti.fi/glottis/karderobi.htm
Tällä ohjeella (talvimantteli) olen tehnyt omalle sk.ketterille useamman takin. Sadetakki sadekankaasta, talvitakkiin päälinen enstexistä ja vuori fleecestä.
Mittasin koiran selän, laskin suhteessa muut pituudet (kaava on ruudutettu) ja sovitin. Istuu kuin hanska! Ja uuden saa yhden illan työllä.
Muista heijastimet! - käsityölehdessä
on kaavat. Siis Suuri Käsityölehti,numero 11-12/2006 on kaavat kolmen kokoiselle koiralle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229