Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten härkä käyttäytyy ihastuneena?

Olenkohan tehnyt vaikutukse...

Itse olen vesimiesnainen. Sosiaalinen, naisellinen, huumorintajuinen ja positiivinen. Tämä kyseinen härkäherra 41 v on osoittanut haluavansa lähestyä minua. Katsoo paljon silmiin,halusi pitää minua kädestä ja siinä sitä sitten istuttiinkin 15 minuuttia ja hän halusi ikäänkuin saada yhteyden minuun. Pidämme samoista asioista ja olen huomannut hänen olevan hyvin herkkä. Sanoi haluavansa olla minun kanssani, jos hän ei eläisi avoliitossa. kertoi liittonsa olevan tunnekylmä. Ovat, vain "kämppäkavereita". Tuntee velvollisuudentuntoa koska naisella vaikeaa masennusta ja kokee olevansa puun ja kuoren välissä. Itse en ole mikään parisuhderikkoja tyyppiä. Minulla on korkeat moraaliarvot. Pidän tästä miehestä jollaintavalla kuitenkin. Mietinkin ovatko härät yleensä kovaa flirttityyppiä? Entä mustasukkaisia? Mietin tässä, vaan, että mitä hän todella mahtaa minusta haluta?

9

4975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön
      • ja vielä

        käy kysyy sammakkoennustajalta ja sit seuraa ennemerkkejä (esim. autojen rekkarit)

        Mut älä missää nimessä puhu asianomaiselle tunteistasi !!!!


    • sipuli

      että kuvaus osuu oikeaan..olen tapaillut tässä kuukauden päivät härkämiestä...joka vaikuttaa tosi kylmältä tapaukselta, kun tunteista pitäisi puhua eikä muutenkaan näytä tunteitaan :-(
      en tiedä mitä tehdä tämän henkilön kanssa..koska joku kiinnostaa kuitenkin kovin.

    • härkä miehen nainen

      niin härkä mies on kyllä mustasukkainen ja ei välttämättä halua puhua tunteistaan ja näyttää niitä mutta toisaalta härkä mies on ihana ja rakastava.itse olen oinas ja olen ollut tämän härkä miehen kanssa 3vuotta yhessä.. alettiin seurustelee ku olin 15 ja vielä ollaan yhessä ja kihloissa... :)

    • HakukoneM

      Härkänä tunnustan että flirtti on ihanaa. Mustasukkaisuudesta en tiedä. Ainakaan omalla kohdallani se ei ole kovin pinnalla. Eikä edes omistushalukaan seurusteluvaiheessa.

      Härkä kuitenkin vaatii ja pystyy osoittamaan ehdotonta luottamusta siinä vaiheessa kun suhde vakiintuu. Tai no, ainakin härän sanomisia, tekemisiä ei saa asettaa kyseenalaiseksi.

    • *kokenut on*

      suhdetasolla suhde ei välttämättä tule pitemmän päälle kestämään härän ja vesimiehen välillä. MUTTA härkä ja vesimies tulet tosi hyvin juttuun ystävyyssuhteessa. Kokemusta on. Suhde kariutuu mutta ystävyys säilyy ja lujittuu!

    • härkä (n)

      Onnittelen, että olet kohdannut luotettavan ja älykkään henkilön.
      Flirttailija hän ei ole vaan kota ja rauhaa rakastava ihminen.

      • Tuore aviovaimo.

        Kyllä härkä miehen luontainen luonne on aika flirttaileva,onko se sitte ehkä tiedostamaton luonteen piirre??Onhan niiden silmät jo kuin alokkaan jalat,suuret hellät ja kosteat)))ja sitkee on piirittäjä kun löytää mieleisensä naisen,meidänkin stoorin alku oli kuin jostain elokuvasta"kuinka äkäpussi kesytetään"kyllä jaksoi piirittää,vaikka heitätin hänet muutaman kerran karaoke bubista ulos kun ei uskonut etten ollut hänestä silloin vielä kiinnostunut.Mut sitä ulos lentoo ennen län ehti pudottaa mun kahvimukiin kultasormuksen ja siitäkös suutuin vielä enemmän,meni 3viikkoa kun näin hänet uudestaan,ja tässä nyt ollaan avioliitossa ja hyvin on pysynyt vieressä ja ottaa kyllä huomioon mun tarpeet kiitettävästi,et sellanen stoori härästä ja neitsyestä.


    • härkä 23

      Itse olen härkä mies olin vesinaisen kans yli 4v ja itsellä oli samoja tuntemuksia muita naisia kohtaan koska vaistosin että vesinainen ei ole enää kiinnostonu perustelu(juteltiin asioista mitkä pitäisi muuttaa itse mielestäni yritin mutta eihän ketään täydellinen kun taas vesinaisel ollut mitään kiinnostusta muuttaa tapojaan ainoastaan pitää kontrollia yllä)härkä mies on sellainen että pakkko olla varma huomisesst ainakin omalla kohdalla asia on näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe