voiko koira lähtä messiin

koirallinen_

miten yleensä koira mukaan melonta retkelle kokemuksia?kestääkö paikallaan?

13

3046

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ludwig II

No eivät pysy kaikki ihmisetkään paikoillaan. Ja koirasi tunnet varmaan itse parhaiten. Yksilöitä kuten ihmisetkin. Pystyykö ihminen hiihtään 70 km? Joku pystyy joku ei.

• innostuneen

näköinen vesseli! :))

• mutta
        innostuneen kirjoitti:

näköinen vesseli! :))

Kumpi?? :))

• Anonyymi

• jannejkl

tuli melontareissulla kajakki vastaan missä oli kannella kaupankori liinoilla kiinni ja koira pötkötti siellä :)

• mukaan

Meillä on ollut koira inkkarissa mukana, jaksoi olla pitemmänkin matkan mukana. Tahtoo vaan innostua jos tulee lintuja (kuikkia, hanhia) liian lähelle samoin kuin veden virtaukset välillä kiehtoo niin että valmiina pitää olla, kertaalleen painanut keulasta sorsan perään.

Eli omalla riskillä, me emme ainakaan pidä kytkettynä, kyllä se kanootin kaataa jos ei ole tarkkana. Vuokrafirmoilla koirillekin liivit, olemme kyllä pärjänneet ilman.

• Iia

Kyllä suosittelen pelastuliivejä myös koiralle jos sattuu koskia matkan varrelle.
        Koira on sitten helpompi poimia takaisin kyytiin jos on pudonnut.

• Anonyymi

Meillä on ollut inkkareissa isojakin koiria kyydissä tyyliin sakemanni, valkoinen paimenkoira, iso villakoira, ja pienempiä vesikoiria ja perhoskoiria. Joskus kolmen koiran kokolajitelma yhdessä inkkarissa, plus retkivehkeet viikoksi. Koskaan ei ole kaaduttu vaikka tarkkana saa tietysti olla. Koirille pitää tehdä selväksi että liikaa ei saa muljuta puolelta toisella, vähintään pitää istua, mieluummin pötköttää. Takamies voi vähän melalla ojentaa jos on tarpeen. Ihan sama juttu kuin ymmärtämättömien penskojen kanssa.

Pelkkarit on koirillakin koko ajan, vaikka ne eivät helposti hukukkaan. Pelkkarissa tussilla elikon nimi ja emännän/isännän puhelinnumerot.

• Anonyymi

jos on vesikoira

• Anonyymi

Minä olen nähnyt kun koiraa kajakkikaksikon etuistuma-aukossa kuljetettiin, hekottelin rannalla vaan, niin oudon näköistä se oli.

• Anonyymi

MOI!

..kokemuksesta voin sanoa, jotta oppii oleen kanootissa,
      vaatii 5-10 harjoituskertaa.. niin nätisti menee..
      omakohtaisesti kolme eri koiraa opettanut..

• Anonyymi

Minun reissukaveri kanootissa on ollut jo vuosikymmeniä bretoni eli 14-21 kiloinen rotu. Kyllähän se melko taajaan puolta vaihtaa, joten meloja joutuu kokolailla usein persettään siirtämään jotta tasapaino säilyy. Kertaakaan ei ole kaatuminen ollut kuitenkaan koiran syytä vaan oma moka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe