Niin, siinä se kysymys jo tulikin... Teen koulutehtävää kuvittellisesta pariskunnasta, josta toinen on tosi muistamaton. Hänen pitäis päästä intervallihoitoon, mutta mietin että mitä laitan ajaksi? Siis että menikö paikan saannissa viikko, kaksi, kuukausi vai vain joitakin päiviä? En viitsisi ihan valehdellakaan :)
Kiitos avusta :)
Kuina nopeasti pääsee intervallihoitoon?
Opiskelija :)
1
384
Vastaukset
- ------------
Olisitpa vielä kertonut tarkemmin: mistä syystä intervallihoitoa tarvitaan, millä paikkakunnalla, kuinka päättäväinen, vaativa ja aktiivinen on se terveempi osapuoli jne.. Nämä ovat niin monimutkaisia asioita, että ei siihen ole olemassa mitään yksinkertaista vastausta, joka pätee kaikissa tilanteissa, eli voit vapaasti käyttää mielikuvitustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647