Onko täällä ketään joka suunnittelee tai on höyrähtänyt aloittamaan uudestaan vaipparumpan?
-40/+40-vuotiaat raskaaksi haluavat
15
2703
Vastaukset
- negatiivinen sävy?
Itse en enää haaveile vauvoista, koska
1. olen jo "niin paljon" yli 40-vuotias (44 v.)
2. Meillä on jo viisi lasta
3. Tyttäreni sai juuri vauvan
Minä saan siis vauvakuumeiluun lääkettä hoitamalla pientä tyttärenpoikaa :)
Kaikki lapset ovat syntyneet 7-vuoden välein,
joten nyt vain nautin nuorimmaisenkin (13 v.) varttumisesta.
Jos olisin aikoinani eronnut, tai meillä olisi vain yksitai kaksi lasta, saattaisin hyvinkin harkita uudelleen äidiksi ryhtymistä.
Onnea kaikille varhaisemmalla iällä äidiksi tuleville, ja uudelleen aloittajille :)- Hulluko?
Negatiivinen sävy positiivisessa mielessä. Olen uudessa suhteessa ollut muutaman vuoden, asumme yhdessä, minulla 3 ja siipalla 3 omaa lasta, mutta nyt on ruvennut tulemaan salaa ajatus yhteisestä lapsesta. Kaikki lapset ovat 18 - 7 vuoden välillä. Tätä kaikkea tarkoitin hulluudella aloittaa alusta.
- +42 vuotiaana
lapsen.Normaali raskaus,ja terve lapsi.Suosittelen
- joka haaveilee ekasta
vauvasta ja ikää on 42 v.
- eka lapsi silloin
ja miten jaksoit yö valvomiset ja muut ? Kävitkö kaikki ikäsi puolesta olevat seulat läpi ? Täällä myös haaveilen lapsesta 42 v.
- 41v.
eka lapsi silloin kirjoitti:
ja miten jaksoit yö valvomiset ja muut ? Kävitkö kaikki ikäsi puolesta olevat seulat läpi ? Täällä myös haaveilen lapsesta 42 v.
ja lisää haluaisin, mies ei innostunut asiasta...todella ihanaa hoitaa omaa lasta , aivan toista kuin vieraiden lasten hoito!vaikka olisivat sukulaisiakin
- -Anna-
Täällä vielä yksi.
Kolme on ennestään. Onnistuneekohan enää... Ihan hirvittää...
Mutta toive on hyvin harras; vielä kerran... Vielä yhden kerran... - mies40+
Jotain puolen tusinan ja tusinan väliltä olisi halunnut minunkin kanssa kokeilla.
En ole ollut kovin innostunut asiasta, tuossa on tosi suuri riski ettei mitään tapahdu, kohtuuiso riski keskenmenoista ja jonkinlainen riski down-syndroomasta. Nuoremman naisen kanssa voisin kyllä.
Mutta aina joku onnistuukin, ei kukaan kiellä yrittämästä. - kenties
Kaksi lasta ennestään 9- ja 14-vuotiaat. Ja jostain kumpuaa ajatus, toive, vielä kerran saada kokea tuo vauva-ajan ihanuus.
Muistissa kyllä myös valvotut yöt koliikkilapsen kanssa, jaksaisinko vielä...
Miesystävälläni ei lapsia, vaikka sitä on halunnut. Ajatus yhteisestä lapsesta tuntuu jotenkin niin luontevalta.
Paljon on pohdittavaa ja mietittävää, antaa ajan kulua. Mutta ei loputtomiin...kello käy! - julkkikset
Aika monilla julkkiksillakin on lapset tehty vasta kypsällä iällä.
Meiju Suvas oli 40:n kieppeillä, samoinnyt toisen lapsensa synnyttänyt Arja Koriseva.
Eikä Marionkaan ihan nuori ollut lapsen saadessaan.
Heidän työnsäkin on aika rankkaa, joten ei varmaan helpoin ammatti lapsen kannalta.
En usko, että etenkään jo synnyttäneillä naisilla niin rankkaa olisi valvoa yöllä; he kun jo mahdollisesti tietävät, mitä on odotettavissa.
Ja kyllä sen kestää muutkin, kunkerran synnytyksestäkin selvitään :)
Minä olen 42 ja jo isoäiti, joten enää en viitsi "mummona" aloittaa uudelleen ;)- pitää yli 40 v
jo mummo iässä olevana ja toisille se on äitiys vasta sitten. Eikös tämäkin täydelliset naiset näyttelijä saa ekat lapset (kaksoset) ja on jo sentään 44 v. Samoin Geena Davis teki ekan 45 v ja vielä toisen perään. Itse kukin tyylillään. Toisille se lapsen aika tulee vasta myöhemmin toisille ei koskaan. Ei se iäkkäämpi äiti ole yhtään huonompi lapselleen, kuin nuori äiti.
- paitsi
pitää yli 40 v kirjoitti:
jo mummo iässä olevana ja toisille se on äitiys vasta sitten. Eikös tämäkin täydelliset naiset näyttelijä saa ekat lapset (kaksoset) ja on jo sentään 44 v. Samoin Geena Davis teki ekan 45 v ja vielä toisen perään. Itse kukin tyylillään. Toisille se lapsen aika tulee vasta myöhemmin toisille ei koskaan. Ei se iäkkäämpi äiti ole yhtään huonompi lapselleen, kuin nuori äiti.
siinä mielessä on huonompi, että kun tytär on 25 niin äiti voi olla jo kuollut :( Nimim.kokemusta on
- eihän sitä noin voi ajatella
paitsi kirjoitti:
siinä mielessä on huonompi, että kun tytär on 25 niin äiti voi olla jo kuollut :( Nimim.kokemusta on
Mulla äiti kuoli jo ollessani 7-vuotias.
Ei elämää voi tollai ajatella.
Kuka tahansa voi jäädä vaikka auton alle, oli sitten 4- tai 40-vuotias!!
Erään tuttavani äiti synnytti hänet, esikoisensa 50 vuotta sitten 40-vuotiaana, ja kolme lasta tuttavani jälkeen.
Ja mummo elelee tänä päivänä kotonaan...siis yli 90 -vuotias!!
- 39 vuotta
yhden
olisi neljäs
eihän elämässä loppujen lopuksi ole mitään ihanampaa kuin lapset- -Anna-
Luin mitä kirjoitit
ja vielä uudestaan.
Niin se on.
Kun nyt vaan se toive kuultaisi. Jossain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865